eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › Dostawa paliw ciekłych dla sprzętów i pojazdów Zarządu Dróg Powiatowych w Białogardzie w 2023 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw ciekłych dla sprzętów i pojazdów Zarządu Dróg Powiatowych w Białogardzie w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BIAŁOGARDZKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Białogardzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330960380

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ul. Szosa Połczyńska 57

1.5.2.) Miejscowość: Białogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943124007

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.powiat-bialogard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat-bialogard.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bb4000ba-bf31-11ed-b311-9aae6ad31be8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw ciekłych dla sprzętów i pojazdów Zarządu Dróg Powiatowych w Białogardzie w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb4000ba-bf31-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00175712

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030741/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup paliw płynnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130458

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Dzt.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 130843,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zmówienia jest dostawa paliw ciekłych dla pojazdów i sprzętów Zarządu Dróg Powiatowych w Białogardzie.
2. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa do pojazdów i sprzętu silnikowego, przewidziane w okresie realizacji umowy wynosi:
3. - olej napędowy ON – 20 454 litrów,
4. - benzyna bezołowiowa Pb95 – 2 159 litrów.
5. Oferowane paliwo musi odpowiadać normom jakościowym określonym w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. poz. 1890). Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego, przedstawi dokumenty i świadectwa jakościowe paliw Wielkości podane wyżej są wielkościami szacunkowymi, służącymi do kalkulacji ceny ofertowej. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian ilościowych w przedstawionym asortymencie, stosownie do rzeczywistych potrzeb,.
6. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie polegać na bieżącym zakupie paliw na stacji benzynowej Wykonawcy w następujący sposób:
a. tankowanie do zbiorników pojazdów,
b. tankowanie do odpowiednich pojemników dostarczonych przez Zamawiającego.
7. Tankowanie odbywać się będzie sukcesywnie, według aktualnych potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość realizacji zakupów paliw w formie bezgotówkowej. Wykonawca będzie wystawiał dwa razy w miesiącu faktury, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze do umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ (tj. od 1 do 15 dnia miesiąca oraz od 16 do ostatniego dnia miesiąca).
8. Podstawą rozliczenia za przedmiot zamówienia będą faktyczne ilości zakupionego paliwa w cenie obowiązującej na stacji Wykonawcy w chwili zakupu z uwzględnieniem stałego upustu.
9. Zamawiający nie wyraża zgody na możliwość dokonywania zakupów paliw przy użyciu kart. paliwowych. Zamawiający wymaga, aby podstawą do wystawienia faktur, za dokonane zakupy paliw, były dowody wydania paliw przygotowane przez Wykonawcę i potwierdzone przez Zamawiającego.
10. W okresie trwania umowy na dostawę paliw, prognozowana ilość paliw może ulec zmianie, na którą Zamawiający nie ma wpływu, a wynika to z faktu, że Zamawiający nie ma możliwości przewidzenia dokładnej ilości zakupu paliwa.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania w całości prognozowanego zakupu , bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów dodatkowych.
12. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania (przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia) minimum jedną stacją paliw czynną całodobowo i przez wszystkie dni tygodnia, zlokalizowaną nie dalej niż 5 km od siedziby Zamawiającego – Zarząd Dróg Powiatowych w Białogardzie, ul. Szosa Połczyńska 57, 78-200 Białogard. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić możliwość bezkolizyjnego wjazdu i wyjazdu (celem tankowania) pojazdów Zamawiającego na powyższą stację benzynową.
13. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części. Wartość zamówienia jest niższa od tzw. progów unijnych które zobowiązują do implementacji dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/UE w treści motywu 78 wskazuje, że aby zwiększyć konkurencję, instytucje zamawiające należy w szczególności zachęcać do dzielenia dużych zamówień na części. Przedmiotowe zamówienie nie jest dużym zamówieniem w rozumieniu motywu 78 powołanej dyrektywy UE (dyrektywy stosuje się od tzw. progów UE, a dyrektywa posługuje się pojęciem dużego zamówienia na gruncie zamówień podlegających dyrektywie - a więc zamówienia o wartości znacznie przewyższającej tzw. progi UE). Zamówienie nie zostało podzielone na części ze względu na to, że podział taki groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Brak podziału zamówienia podyktowane było względami technicznymi, organizacyjnymi oraz charakterem przedmiotu zamówienia. Ewentualne zastosowanie podziału zamówienia na części nie zwiększyłoby konkurencyjności w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw – zakres zamówienia jest zakresem typowym, umożliwiającym złożenie oferty wykonawcom z grupy małych lub średnich przedsiębiorstw. Ponadto zakup większej ilości danego asortymentu paliwa ma wpływ na wysokość udzielonego upustu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132000-3 - Benzyna

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160937,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160937,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160937,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lotos Paliwa Sp.z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5831023182

7.3.3) Ulica: Elbląska 135

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-718

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130843,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.