Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00159673/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PRZEBUDOWA ULIC W REJONIE OS. DOBRSKIE - UL. PIĘKNA,
UL. RADOSNA, UL. MAKOWA, UL. CZYSTA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA TUREK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019384
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KALISKA 59
1.5.2.) Miejscowość: Turek
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632896117
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@miastoturek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miastoturek.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/miasto_turek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA ULIC W REJONIE OS. DOBRSKIE - UL. PIĘKNA,UL. RADOSNA, UL. MAKOWA, UL. CZYSTA
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d94200c-cfa7-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00175530
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00083076/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Przebudowa ulicy w rejonie Os. Dobrskie - ul. Piękna, ul. Radosna, ul. Makowa, ul. Czysta - opracowanie dokumentacji projektowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GIN.2710.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 24390,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres opracowania dla kompleksowego rozwiązania z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć, powinien zawierać:
− opracowanie drogowe;
− projekt odwodnienia ulic;
− projekt stałej organizacji ruchu;
− projekt usunięcia kolizji z infrastrukturą techniczną,
2. Ogólne wytyczne do projektowania:
zaprojektować maksymalną możliwą ilość miejsc parkingowych, uwzględnić miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych;
budowę zjazdów oraz przebudowę istniejących zjazdów publicznych oraz indywidualnych (jeżeli zajdzie taka potrzeba),
projekt odwodnienia (budowa, przebudowa, rozbudowa),
na etapie projektowania z uwagi na to, że nawierzchnia drogi będzie rozbieralna,
poczynić wszelkie starania, aby uniknąć przekładania (przebudowy) istniejącej
infrastruktury podziemnej;
w przedmiarach robót przewidzieć nakłady na nawiązanie poziomów istniejących chodników do projektowanego poziomu chodników;
zagospodarowanie zielenią,
likwidację wszelkich kolizji sieci i urządzeń infrastruktury technicznej, w tym dotyczące sieci energetycznych, wodociągowych, kanalizacji sanitarnej; telekomunikacyjnych, gazowych.
3. Dokumentację należy opracować w następującym zakresie:
koncepcja – 3 egz.,
pełnobranżowy projekt budowlany – 5 egz., przy czym 1 egz. należy dostarczyć przed złożeniem wniosku o pozwoleniu na budowę/ zgłoszenia wykonania robót celem akceptacji - 4 egz. (w tym 2 egz. opieczętowane przez organ) po uzyskaniu decyzję o pozwoleniu na budowę/ zgłoszenia wykonania robót.
Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – 4 egz.,
kosztorys inwestorski, ofertowy wraz z przedmiarem robót – 2 egz.,
Tabela Elementów Rozliczeniowych – 2 egz.
pełnobranżowy projekt wykonawczy – 4 egz.
projekt docelowej organizacji ruchu – 4 egz.,
pozostałych opracowań niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy – 2 egz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena ofert przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówieniaSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z TURKU
- "Budowa budynku szatniowo-sanitarnego przy boisku ORLIK 2012 w m. Cisew, gmina Turek".
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 3219P Genowefa - Władysławów - Turek w m. Piorunów
- Usługa wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej - warsztaty z doradztwa finansowego.
- Usługa wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej - warsztaty z doradztwa zawodowego.
- Usługa wsparcia rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze - superwizja.
- Świadczenie dla Sądu Rejonowego w Turku kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Opracowanie projektów budowy i przebudowy dróg w mieście Żory - dz. Baranowice
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy ul. Młynarskiej 43/45
- Zagospodarowanie poscaleniowe - budowa i przebudowa dróg, przebudowa przepustów i poprawa melioracji wodnych w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Siemierz w gminie Rachanie"
- Remont i konserwacja zabytkowej oficyny Edmunda Burkego przy ul. Kawęczyńskiej 26 w Dzielnicy Praga-Północ m.st Warszawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.