Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku PSP w m. Nowa Wieś na Środowiskowy Dom Samopomocy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZIENICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223333
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Kozienice
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kozienice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
przetargi.pzpkozienice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku PSP w m. Nowa Wieś na Środowiskowy Dom Samopomocy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76672dee-114d-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00175497
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003856/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa budynku PSP w m. Nowa Wieś na "Środowiskowy Dom Samopomocy"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00123363/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.7011.52/1.2020
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2118238,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku szkoły w m. Nowa Wieś na Środowiskowy Dom Samopomocy wraz z wyposażeniem obiektu oraz zagospodarowaniem terenu.
Inwestycja polega na przebudowie budynku szkolnego na środowiskowy dom samopomocy poprzez adaptację istniejącego układu pomieszczeń i przystosowanie do nowej funkcji z niezbędnymi modyfikacjami wynikającymi z wymagań specyfiki planowanej funkcji oraz przepisów prawa.
W ramach inwestycji przewiduje się:
- przebudowę głównej klatki schodowej dostosowując ją do wymagań przeciwpożarowych,
- budowę windy,
- zmianę istniejących funkcji pomieszczeń na funkcje środowiskowe domu samopomocy poprzez wykonanie:
- robót przygotowawczych, rozbiórkowych, pomiarowych, porządkowych,
- robót ogólnobudowlanych, w tym izolacji wodoszczelnych i termicznych, wzmocnienie więźby dachowej, robót murowych, tynkarskich i malarskich, posadzek, okładzin, montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej,
- montaż paneli fotowoltaicznych,
- roboty uzupełniające remontowe elewacji z malowaniem,
- dostawę i montaż wyposażenia obiektu, w tym:
- wyposażenie sanitarne,
- wyposażenie technologiczne bloku żywieniowego,
- wyposażenie pomieszczeń, w tym w pralkę automatyczną, żelazko, deskę do prasowania, suszarkę do włosów, - wyposażenie w sprzęt sportowo-rekreacyjny, terapeutyczny i inny w zależności od rodzaju prowadzonej terapii,
- wyposażenie w sprzęt komputerowy i muzyczny, TV-audio-video,
- przebudowę instancji: centralnego ogrzewania, wodociągowej i kanalizacyjnej, elektroenergetycznej, telefonicznej komputerowej, ochrony przeciwpożarowej,
- budowę wentylacji grawitacyjnej i grawitacyjnej wspomaganej,
- budowę instalacji piorunochronnej,
- infrastrukturę towarzyszącą – ciągi piesze, drogi dojazdowe, parkingi, utwardzony plac,
- uzupełnienie zieleni,
- uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub zawiadomienia o zakończeniu budowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca w przyjętym terminie nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i uchyla się od zawarcia umowy poprzez odmowę jej podpisania, co uniemożliwia zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2645000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2978000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
INNE PRZETARGI Z KOZIENIC
- Dostawa kruszywa dolomitowego
- Przebudowa drogi gminnej w m. Aleksandrówka - ul. Kryształowa w zakresie jezdni.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1728W Wólka Tyrzyńska - Staszów o dł. 364 m
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Ryczywole
więcej: przetargi w Kozienicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chlebowie oraz Modernizacja PSZOK w Polanowicach w Gminie Wiejskiej Gubin
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Budowa zadaszenia nad istniejącym boiskiem wielofunkcyjnym przy PLO nr 9 w Opolu
- Przebudowa obiektu stadionu sportowego w Myszyńcu
- "Przebudowa ulicy Anielewicza w miejscowości Lubawka"
- Budowa dwunawowej hali sportowej z dwoma kortami tenisowymi na ul. Lipowej w Pucku, dz. nr 227/6.
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.