Ogłoszenie z dnia 2025-04-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00106566/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko Orlik 2012” wraz z budową skateparku oraz bullodromu w Mieroszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mieroszów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718260
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Niepodległości
1.5.2.) Miejscowość: Mieroszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-350
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@mieroszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mieroszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mieroszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko Orlik 2012” wraz z budową skateparku oraz bullodromu w Mieroszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-259ea174-b4a9-4fc6-a8f5-d909f188ba2f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00175421
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00050915/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko Orlik 2012” wraz z budową skateparku oraz bullodromu w Mieroszowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00106566
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BR.271.2.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja zadnia pn. Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko Orlik 2012” wraz z budową skateparku oraz bullodromu w Mieroszowie w systemie zaprojektuj i wybuduj.
2. W zakres zadania wchodzą roboty budowlane oraz wszystkie czynności i działania niezbędne do realizacji przedmiotowej inwestycji, w tym, między innymi wykonanie i przekazanie dokumentacji powykonawczej.
3. Zakres robót wynika z Programu Funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik do SWZ oraz dodatkowe zadania opisane w ust 5.
4. W ramach zadnia należy zrealizować poniższe prace:
1) modernizacja istniejącego zaplecza szatniowo – sanitarnego,
2) zaprojektowanie i budowa skateparku wraz z oświetleniem,,
3) zaprojektowanie i budowa bullodromu wraz z modernizacją już istniejącego boiska do gry w pétanque.
5. W ramach niniejszego zadania należy zaprojektować i wykonać poniższe prace nieujęte w PFU:
1) budowa oświetlenia skateparku i bullodromu (planowana lokalizacja została oznaczona na mapie załączonej do PFU)
2) umieszczenie przy nowo projektowanym i budowanym bullodromie dwóch ławek,
3) modernizacja istniejącego bullodromu wraz z wyminą lub odnowieniem istniejących ławek.
6. Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami
i warunkami technicznymi, w sposób nienaruszający interesów osób trzecich.
7. UWAGA! W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenie miejsca prowadzenia robót (odgrodzenie/oznakowanie), zachowania wszelkich warunków, norm bezpieczeństwa i higieny pracy z uwagi na fakt, że prace będą prowadzone podczas funkcjonowania obiektu Orlik 2012 (zajęcia W-F oraz inne dodatkowe aktywności i zajęcia sportowe dla dzieci i młodzieży)
8. Jeśli dokumentacja programu funkcjonalno-użytkowego wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta nie ma zatem na celu naruszenia art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, ale doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów lub produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach jakościowych i cechach użytkowych.
9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
10. Zamawiający wymaga, by Wykonawca zaoferował co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi za wady.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych
45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1111305 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1446480 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1111305 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sk8yard Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772473291
7.3.3) Ulica: Krolewska 65A/1
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie dokumentacji projektowej
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1111305 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku sanitarnego na plaży w Gąsawie wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- "Adaptacja pracowni" w ramach projektu pn.: "Młody kolejarz i fotograf w podróży do przyszłości - poprawa jakości kształcenia zawodowego w powiecie kutnowskim"
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej im. Stanisława Staszica w Krzczonowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Brzeg Dolny
- Rozwój Infrastruktury Wodociągowej w Gminie Ogrodzieniec (system monitoringu sieci wodociągowej)
- Roboty budowlane polegające na remoncie przejścia podziemnego prowadzącego na strzelnicę biatlonową w Dusznikach-Zdroju
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.