Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00160474/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-16
- 2022/BZP 00160898/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-16
- 2022/BZP 00170902/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-23
- 2022/BZP 00236090/01 - Wynik z dnia 2022-07-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa wyrobów medycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego w Gdyni Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190502151
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 14
1.4.2.) Miejscowość: Gdynia
1.4.3.) Kod pocztowy: 81-349
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@pogotowie.gdynia.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.gdynia.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00175389
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-05-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00160898/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1.Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku:
1) zmiany ustawowej stawki podatku VAT, poprzez zmianę ceny brutto asortymentu będącego przedmiotem umowy - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę
2) zmian wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę;
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.
5) Obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy,
6) Niewykorzystania asortymentu będącego przedmiotem umowy, poprzez wydłużenie czasu realizacji umowy o którym mowa w § 5 o okres nie dłuższy niż 3 miesiące,
Pozostałe zapisy w tym zakresie okreslono w par. 8 umowy
Po zmianie:
Zamawiający, przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:
a) obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem zamówienia.
b) numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania i liczby opakowań w sytuacji, gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży produkt zmodyfikowany lub udoskonalony, a zmiany te nie będą skutkować zwiększeniem wartości umowy,
c) wydłużenia terminu jej obowiązywania o 3 miesiące
Pozostałe zapisy w tym zakresie znajdują się w § 7 projketu umowy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-05-26 08:00
Po zmianie:
2022-05-27 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-05-26 08:05
Po zmianie:
2022-05-27 08:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-06-24
Po zmianie:
2022-06-25
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa trumien i akcesoriów pogrzebowych
- Przebudowa wraz z remontem i aranżacją wnętrz części parteru budynku Urzędu Miasta Gdyni przy al. Marszałka Piłsudskiego 52/54 - Etap I
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH NA POTRZEBY INFRASTRUKTURY KOMENDY PORTU WOJENNEGO GDYNIA
- ZAPROJEKTOWANIE i WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA WYMIANIE WINDY 4-PRZYSTANKOWEJ DOSTOSOWANEJ DO TRANSPORTU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W BUDYNKU WIELOFUNKCYJNYM
- Remonty lokali mieszkalnych II
- Wykonanie cyfrowych, fotogrametrycznych zdjęć lotniczych, ortofotomapy, skaningu laserowego, modelu 3d, mapy solarnej, dostarczenie oprogramowania, wykonanie panoram sferycznych 360 z poziomu ulicy
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa materiałów stomatologicznych, narzędzi stomatologicznych, materiałów ortodontycznych, systemów diagnostycznych, implantów oraz jednorazowa dostawa urządzeń medycznych"
- Sukcesywne dostawy sprzętu, wyrobów medycznych oraz odzieży ochronnej na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o.
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ORAZ WYROBÓW MEDYCZNYCH DO PODAŻY LEKÓW
- Sukcesywne dostawy zużywalnych elementów do zestawów automatycznych wstrzykiwaczy kontrastu dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla pacjentów im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
- Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych dla USK-2 w Szczecinie.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.