Ogłoszenie z dnia 2025-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Cewice zgodnie z Uchwałą nr IV/27/2024 Rady Gminy Cewice z dnia 28 czerwca 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: W. Witosa 16
1.5.2.) Miejscowość: Cewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-312
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cewice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=demand&MP_action=status_tab&demandIdentity=1982751.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
kierowanie podstawowymi rodzajmai działalności publicznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Cewice zgodnie z Uchwałą nr IV/27/2024 Rady Gminy Cewice z dnia 28 czerwca 2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b0f036f-dc90-4ca5-b5cd-19dc96013c44
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00175346
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030925/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w Gminie Cewice (ogólny i aktualizacja istniejących)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art 226 ust 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-7017d7d3-47f4-4c33-a962-8dc0a7f1fa72
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2025.ZI
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 267129,63 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 162601,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Cewice zgodnie z Uchwałą nr IV/27/2024 Rady
Gminy Cewice z dnia 28 czerwca 2024 r. Obszar i granice opracowania: teren całej gminy Cewice zgodnie z uchwałą nr
IV/27/2024 Rady Gminy Cewice z dnia 28 czerwca 2024 r
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje
1.1. Przedmiot zamówienia dotyczący planu ogólnego powinien być wykonany zgodnie
z obowiązującymi przepisami w szczególności:
• ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
(Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) zwanej dalej „ustawą”,• rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023
r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy.poz. 2758),
• ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w
ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.),
• z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa
sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego,
• innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zlecenia, m. in.
dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg.
1.2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona:
• sporządzenie planu ogólnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu
przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130.),
a w szczególności z przepisami art. 13a, 13b, 13c, 13d, 13e , 13f, 13 g, 13h,13 i, 13 j, 13 k, 13m, które weszły w życie w
dniu 24 września 2023 r. a także przepisami wykonawczymi do tej ustawy w tym:
• przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń i
obwieszczeń: o przystąpieniu do opracowania planu, o przystąpieniu do konsultacji społecznych nad projektem planu i
innych niezbędnych w ramach przedmiotu zamówienia, komunikatów dotyczących opracowania projektu planu, zestawień
opinii i uzgodnień oraz do współpracy przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych;
• przygotowanie materiałów i pism w celu uzyskania opinii i uzgodnień, w tym gminnej komisji
urbanistycznoarchitektonicznej,
według rozdzielnika wskazanego przez Wykonawcę;
• wprowadzenie ewentualnych zmian wynikających z opinii uzgodnień, powtórzenie procedury w niezbędnym zakresie jeśli
będzie to konieczne, w razie potrzeby przygotowania treści zażaleń na postanowienia;
• zamieszczania w prasie stosownych ogłoszeń i ponoszenia kosztów publikacji prasowych;
• udziału fizycznego w: spotkaniach otwartych, panelach eksperckich lub warsztatach, spotkaniach plenerowych, spacerach
studyjnych, dyżurach projektanta, przeprowadzaniu wywiadów, przygotowania ankiet i geoankiet, zbieraniu uwag,
prowadzeniu punktu konsultacyjnego (sposób, miejsce i termin ustalony z Zamawiającym) związanych
z rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu w ramach prowadzonych konsultacji społecznych, w tym składania wyjaśnień
osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych);
• przygotowanie (w porozumieniu z Zamawiającym) dokumentów, pism, ankiet, geoankiet, ogłoszeń, obwieszczeń,
zawiadomień i innych w procedurze sporządzenia planu, określonej w art. 13i ust. 3 wyżej wymienionej ustawy, w tym w
konsultacjach społecznych, o których mowa w art. 8i, 8j i 8k ustawy,
• prezentacji projektu planu i uczestnictwa w konsultacjach społecznych na temat rozwiązań przyjętych w projekcie (udział
fizyczny), podczas posiedzeń gminnej komisji urbanistyczno - architektonicznej (udział fizyczny) oraz uczestnictwo w
spotkaniach z udziałem radnych (komisjach rady gminy oraz sesjach - udział fizyczny);
• sporządzenie uzasadnienia planu zgodnie z art. 13h ustawy o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym,
• opracowanie danych przestrzennych do planu zgodnie z art. 67a ustawy (na różnych etapach opracowania planu),
• przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na
środowisko projektu planu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu Informacji o
środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko
(Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.),
• wykonanie opracowania ekofizjograficznego,
• wprowadzenia do uchwały zatwierdzającej plan, zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych wojewody,
ustosunkowania się do tych rozstrzygnięć (ewentualnie powtórzenie procedury w zakresie wymaganym przez wojewodę),
• ustosunkowanie się do skarg wniesionych do wojewódzkiego sądu administracyjnego i Naczelnego Sądu
Administracyjnego;
• zgodnie z poszczególnymi etapami wskazanymi w harmonogramie rzeczowo-terminowym stanowiącym załącznik nr 1 do
projektu umowy.
1.3. Kompletne opracowanie, stanowiące przedmiot odbioru, które Wykonawca przekaże Zamawiającemu powinno być
zgodne z wymogami zawartymi w załączniku nr 1 do umowy oraz powinno być zgodne z aktualnie obowiązującymi
przepisami.
1.4. Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy realizowany był przez głównego projektanta posiadającego
doświadczenie w opracowaniu minimum 2 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego obejmujących obszar
min. 20 ha. Powierzenie realizacji umowy osobie posiadającej wyższe doświadczenie jest możliwe i skutkować będzie
większą ilością punktów przydzielonych wykonawcy podczas oceny ofert.
1. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcy rękojmi za
wady i 36 miesięcy gwarancji jakościowej. W ramach gwarancji jakości Wykonawca zobowiązuje się nieodpłatnie usuwać
wszelkie wady dokumentacji stanowiącej przedmiot umowy, ujawnione w okresie gwarancji jakości, w terminie 3 miesięcy,
od dnia zawiadomienia o wadzie
2. Zmawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących usług objętych
przedmiotem zamówienia.
3. Katalogi elektroniczne – Zamawiający nie wymaga złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych
4. Ponadto Zamawiający wymaga, aby plan ogólny został wykonany zgodnie z zasadami uniwersalnego
projektowania.Wymagania związane z zatrudnieniem na podstawie stosunku pracy1. Zamawiający wymaga zatrudnienia
przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu
aktualnych przepisów Kodeksu Pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: osoby, które biorąbezpośredni udział w opracowaniu projektu planu ogólnego dla obszaru gminy Cewice objętego zakresem zamówienia
Wymaga się aby przedmiot zamówienia realizowała osoba głównego projektanta posiadająca doświadczenie w w
opracowaniu co najmniej 2 obejmujących obszar min. 20 ha (w tym opracowań dotyczących zmian mpzp), zakończonych
publikacją w Dzienniku Urzędowym Województwa. Skierowanie do realizacji przedmiotu zamówienia osoby głównego
projektanta posiadającego większe doświadczenie jest możliwe, co będzie miało przełożenie na uzyskanie wyższej liczby
punktów podczas oceny ofert zgodnie z kryterium 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CKK ARCHITEKCI sp. z o.o. sp k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862293356
7.3.3) Ulica: ul. Świętojańska 87/14
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-389
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CKK ARCHITEKCI" SP. Z O.O. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"CKK ARCHITEKCI" SP. Z O.O. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI CEWICE
- Naprawy i roboty konserwacyjne odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Cewice w 2025 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół w Cewicach w roku szkolnym 2025/2026
więcej: przetargi CEWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych - utworzenie szatni i pomieszczeń higieniczno-sanitarnych dla studentów.
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych - przebudowa i modernizacja sali dydaktycznej o pow. 72,91 m2 .
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych - przebudowa i modernizacja sali dydaktycznej o pow. 30,58 m2 .
- Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczych Straży Pożarnych w Gminie Łomża
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych - przebudowa i modernizacja sali konferencyjnej oraz przylegającego do niej holu i zespołu pomieszczeń hig.- sanit. (KPO)
- Budowa placu zabaw przy Żłobku Miejskim "Bajkowa Kraina" w Gminie Żarów oraz Budowa placu zabaw we wsi Mikoszowa
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.