Ogłoszenie z dnia 2021-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00130078/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawę 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego A3 kolor (kopiarka, drukarka, skaner) realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Radomski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223110
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Mazowieckiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@radompowiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spradom.finn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawę 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego A3 kolor (kopiarka, drukarka, skaner) realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70e625fd-efa7-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00175038
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000590/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130078/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BI.272.24.2021.KK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 16260,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego A3 kolor (kopiarka, drukarka, skaner) realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14883,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18880,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15431,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ediko Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 017452223
7.3.3) Ulica: ul. Nakielska 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-106
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15431,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej i budowę sieci kanalizacji deszczowej przy ul. Wodnej, Filtrowej, Siemiradzkiego w Radomiu
- Świadczenie usług cateringowych - przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Stanisława Reymonta w Radomiu
- Modernizacja kortów tenisowych i boiska wielofunkcyjnego przy PSP nr 6
- Budowa lokalnej sieci komputerowej LAN w głównym budynku adm. Starostwa Powiatowego w Radomiu oraz modernizacja okablowania światłowodowego pomiędzy budynkami adm. Starostwa Powiatowego w Radomiu
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego mającego na celu określenie wartości rynkowej prawa własności wraz z nakładami poniesionymi na gruncie nieruchomości położonej przy ul. Żeromskiego w Radomiu.
- Sukcesywna dostawa wody wraz z transportem dla pracowników Domu Pomocy Społecznej Nad Potokiem im. Bohdany "Danuty" Kijewskiej, ul. Struga 88, 26-600 Radom w 2025r.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie pracowni zawodowych w ramach projektu wspófinansowanego ze środków UE pn. "Poszerzenie praktycznych kompetencji młodego człowieka kapitałem do osiągnięcia zawodowego sukcesu"
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 edycja 1 w Żłobku Miejskim w Krasnymstawie, ul. Poniatowskiego 48 22-300 Krasnystaw - dostawy
- ZAKUP URZĄDZEŃ KOMPUTEROWYCH I PERYFERYJNYCH NA POTRZEBY SZKÓŁ ŚREDNICH POWIATU KOLSKIEGO W RAMACH REALIZACJI ZADANIA TECHNOLOGICZNA TRANSFORMACJA EDUKACJI W POWIECIE KOLSKIM
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego dla SPZOZ w Grabowie nad Pilicą w ramach projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
- Dostawy urządzeń drukujących
- 51/ZP/2025 " Dostawa aparatury naukowo- pomiarowej"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.