Ogłoszenie z dnia 2021-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00122880/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT KOTŁOWNI W BUDYNKU SZKOLNYM ZSCKR W RADOMIU
– ZADANIE I i ZADANIE II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. WŁADYSŁAWA STANISŁAWA REYMONTA W RADOMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 672884719
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: UNIWERSYTECKA 6
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agroradom@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.agroradom.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://agroradom.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT KOTŁOWNI W BUDYNKU SZKOLNYM ZSCKR W RADOMIU– ZADANIE I i ZADANIE II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ef914af-ea4a-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00174878
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009150/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont kotłowni w ZSCKR w Radomiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122880/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSCKR.26.23.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 423123,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE IREMONT INSTALACJI SANITARNEJ POMIESZCZENIA KOTŁOWNI
Zakres prac instalacji sanitarnych dostosowujących pomieszczenie kotłowni do montażu nowego wyposażenia
• Demontaż istniejących kotłów gazowych wraz z istniejącą instalacją,
• Montaż nowej instalacji z rur stalowych,
• Wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego zewnętrznych powierzchni rur stalowych,
• Wykonanie próby szczelności rurociągów wody grzewczej zimnej i ciepłej przed ich zaizolowaniem,
• Wykonanie izolacji termicznej przewodów wraz z opaskami izolacji w odpow. kolorach,
• Montaż dwóch nowych kotłów kondensacyjnych typ KB 372-200 z palnikiem gazowym modulowanym,
• Montaż przewodów kominowych ze stali nierdzewnej wewnątrz istniejącego murowanego trzonu kominowego,
• Montaż kratki wentylacyjnej o wymiarach 40x40 cm umieszczonej 10 cm nad podłogą pomieszczenia,
• Montaż podgrzewaczy pojemnościowych,
• Montaż pompy cyrkulacyjnej,
• Montaż wymienników ciepła,
• Wykonanie kontroli drożności przewodów,
• Wykonanie próby ciągu kanały wywiewnego,
• Wykonanie próby szczelności podczas pracy instalacji.
• Instalacje elektryczne
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262300-4 - Betonowanie
45262520-2 - Roboty murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 242500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE IIPRACE BUDOWLANE DOTYCZACE DOSTOSOWANIA POMIESZCZNIA KOTŁOWNI DO NOWEGO WYPOSAŻENIA
(ZADANIE II )
Zakres prac budowlanych dostosowujących pomieszczenie kotłowni do montażu nowego wyposażenia • demontaż stolarki okiennej z profili PCV (115x185 - 2 szt. podokiennik na wys. 2,00m oraz 115x135 - 1 szt. podokiennik na wys. 2,50m),
• demontaż drzwi zewnętrznych z profili PCV (145x200 - 1szt.),
• demontaż drzwi stalowych (80x205 - 2szt. ), • poszerzenie otworów drzwiowych ( wg rysunku ) - 3szt.,
• zwiększenie wysokości otworu drzwiowego pomiędzy pom. socjalnym a kotłownią ( obniżenie poziomu posadzki w grubości ściany i częściowo w pomieszczeniu socjalnym, przeróbka schodów stalowych ),
• usunięcie istniejących powłok malarskich (w tym lamperia olejna),
• usunięcie zmurszałego tynku, • rozbiórka posadzki z płytek gres,
• rozbiórka istniejącej szlichty, • usunięcie istniejących warstw podbudowy posadzki na gruncie,
• rozbiórka istniejących cokołów fundamentowych kotłów ,
• likwidacja studzienki schładzającej b x l x h = 70x50x60cm,
• demontaż istniejącej instalacji wodno-kanalizacyjnej,
• zamurowanie okna w ścianie zewnętrznej gr.55cm ( 100x70 - szt.1),
• wykonanie otworów do montażu nowych przewodów kominowych,
• zamurowanie istniejących otworów pozostałych po demontażu przewodów kominowych
• montaż stolarki okiennej z profili PCV, wyposażonej w system umożliwiający otwieranie z poziomu posadzki (okna ujęte w dokumentacji projektowej dotyczącej termomodernizacji budynku),
• montaż drzwi zewnętrznych z profili Al (drzwi ujęte w dokumentacji projektowej dotyczącej termomodernizacji budynku),
• montaż drzwi wewnętrznych pełnych z profili Al o odporności ogniowej EI30 z samozamykaczem oraz zamkiem w wykonaniu anty-panicznym, otwierane na zewnątrz (światło przejścia 90x200 - 2szt.) , • wykonanie cokołu fundamentowego dla zasobników CWU,
• wykonanie cokołu fundamentowego dla kotłów,
• wykonanie studzienki schładzającej z przykrywą w pomieszczeniu kotłowni D= 1,00 m. H = 1,00m
• osuszenie ścian,
• odgrzybienie ścian,
• wykonanie izolacji przeciwwilgociowej na ścianach fundamentowych poniżej poziomu posadzki (2x dysperbit)
• wykonanie nowych warstw podbudowy posadzki na gruncie
• wykonanie nowej szlichty
• uzupełnienie tynku kat. III na ścianach i glifach otworów drzwiowych,
• wykonanie okładziny z płytek gres na ścianach do wysokości 2,00m po uprzednim gruntowaniu podłoża ( powierzchnia płytek licuje z powierzchnią tynku powyżej),
• pokrycie tynków sufitu podwójną płytą gipsowo kartonową 2*9,5 mm na zaprawie cementowej. / wymóg p.poż. /
• wykonanie posadzki z płytek gres w 5 kl. odporności antypoślizgowej, po uprzednim gruntowaniu podłoża,
• wykonanie okładziny z płytek gres w 5 kl. odporności antypoślizgowej, na cokołach fundamentowych zasobników CWU i kotłów, po uprzednim gruntowaniu podłoża ( kolor płytek na cokołach kontrastowy w stosunku do koloru posadzki ),
• trzykrotne malowanie ścian i sufitu farbą lateksową na kolor biały – np. Kabe Prolatex z uprzednim gruntowaniem podłoża, • uszczelnienie p-poż. przejść instalacji technicznych przez ściany
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262300-4 - Betonowanie
45262520-2 - Roboty murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 122500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 293970,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 355470,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 355470,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dro-Mar Marcin Dróżdż
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962497473
7.3.3) Ulica: ul. Próżna 5/25
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-107
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 355470,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291510,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Zakup samochodu dostawczego
- Zakup i dostawa materiałów kancelaryjno - biurowych dla jednostek garnizonu mazowieckiego i jednostek zamiejscowych KGP
- Zakup i dostawa specjalistycznych oprogramowań do informatyki śledczej dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego" - Część I - zgodnego z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
- "Rozbiórka budynków gospodarczych wraz z uprzątnięciem terenu leśnictwa: Zadobrze, Jedlnia, Łaziska oraz Makowiec."
- Zakup i dostawa serwerów, macierzy dyskowych oraz elementów wyposażenia serwerowni dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Radomiu.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja magazynu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na potrzeby ochrony ludności i przechowywania sprzętu
- wykonanie (dokończenie) dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych obejmujących budynek "W1W2H", zagospodarowanie terenu, instalacje zewnętrzne oraz wykonywanie czynności nadzoru autorskiego
- Dostawa wyposażenia kuchennego na potrzeby PPDB Sp. z o.o.
- Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej tworzonego w Strzyżowie ramach realizacji projektu "ZAZ w Strzyżowie"
- Modernizacja dwóch przepompowni ścieków na terenie Gminy Wądroże Wielkie
- Zaprojektowanie i wykonanie adaptacji zespołu pomieszczeń na III piętrze w budynku A w obiekcie przy ul. M. Skłodowskiej 19/27 w Łodzi w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.