eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › DOSTOSOWANIE BOK W BISKUPCU DO NOWOCZESNEJ DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ



Ogłoszenie z dnia 2023-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTOSOWANIE BOK W BISKUPCU DO NOWOCZESNEJ DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BISKUPIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118891

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Biskupiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-340

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 564745057

1.5.8.) Numer faksu: 564747952

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: PRZETARGI@GMINABISKUPIEC.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biskupiec.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-biskupiec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTOSOWANIE BOK W BISKUPCU DO NOWOCZESNEJ DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe928bc0-c4a8-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00174874

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012527/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 DOSTOSOWANIE BOK W BISKUPCU DO NOWOCZESNEJ DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO NA LATA 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00140426

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr I - zakup i dostawa sprzętu nagłośnieniowego
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Biblioteki - Ośrodka Kultury w Biskupcu w
ramach realizacji projektu pn.:”Dostosowanie BOK w Biskupcu do nowoczesnej działalności kulturalnej”
Przedmiot zamówienia dla części nr 1 obejmuje zakup i dostawę n/w wyposażenia:
1. Keyboard cyfrowy
2. Nagłośnienie frontowe i monitory sceniczne
3. Mikrofony i akcesoria
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych kategorii asortymentu zawiera - załączniki od nr 7 do SWZ.
2. Przedmiot dostawy ma być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria,
przewody, kable niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów
3. Dostarczony sprzęt pochodzić będzie z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii
Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
4. Cały asortyment składający się na przedmiot zamówienia powinien być nowy, nienoszący śladów uszkodzeń
zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. że żadne urządzenie nie może być wcześniej używana, wyprodukowane
najpóźniej 12 miesięcy przed złożeniem oferty (dotyczy również podzespołów), być sprawne i posiadać wyposażenie
niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczony asortyment musi być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec
uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim.
5. Asortyment składający się na przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym
prawem.
6. Przedmiot umowy dostarczony zostanie Zamawiającemu z:
1) kartą gwarancyjną,
2) instrukcją obsługi i dokumentacją techniczną oferowanego sprzętu w języku polskim,
3) dokumentem określającym zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnymi
pogwarancyjnym.
7. Zamawiający zastrzega, że w ofercie uwzględniony musi zostać koszt szkoleń z obsługi dostarczanego sprzętu .
Zamawiający zastrzega jednak, że szkolenia muszą się odbyć na terenie instytucji kultury tj. BOK w Biskupcu, nie
dopuszcza się szkoleń zdalnych. Zamawiający wymaga aby szkolenie z obsługi sprzętu odbyło się w dniu odbioru
końcowego.
8. Koszt dostawy i montażu sprzętu, konfiguracji dostarczenia dokumentacji powykonawczej i przeprowadzenia szkoleń
winien zostać uwzględniony w cenie oferowanego wyposażenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy

32342000-2 - Urządzenia głośnikowe

4.5.5.) Wartość części: 59682,93 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr II - zakup i dostawa sprzętu wizualnego
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Biblioteki - Ośrodka Kultury w Biskupcu w
ramach realizacji projektu pn.:”Dostosowanie BOK w Biskupcu do nowoczesnej działalności kulturalnej”
Przedmiot zamówienia dla części nr 2 obejmuje zakup i dostawę n/w wyposażenia:
1. Ekran sufitowo-ścienny
2. Ekran przenośny
3. Kamera 4k 60p/50p z matrycą typu 1-celowego
4. Projektor laserowy główny
5. Obiektyw specjalistyczny krótkoogniskowy
6. Uchwyt do projektora
7. Projektor przenośny, plenerowy
8. Oświetlenie sceniczne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych kategorii asortymentu zawiera - załącznik nr 8 do SWZ.
2. Przedmiot dostawy ma być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria,
przewody, kable niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez
dodatkowych zakupów
3. Dostarczony sprzęt pochodzić będzie z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii
Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
4. Cały asortyment składający się na przedmiot zamówienia powinien być nowy, nienoszący śladów uszkodzeń
zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. że żadne urządzenie nie może być wcześniej używana, wyprodukowane
najpóźniej 12 miesięcy przed złożeniem oferty (dotyczy również podzespołów), być sprawne i posiadać wyposażenie
niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczony asortyment musi być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec
uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim.
5. Asortyment składający się na przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym
prawem.
6. Przedmiot umowy dostarczony zostanie Zamawiającemu z:
1) kartą gwarancyjną,
2) instrukcją obsługi i dokumentacją techniczną oferowanego sprzętu w języku polskim,
3) dokumentem określającym zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnymi
pogwarancyjnym.
7. Zamawiający zastrzega, że w ofercie uwzględniony musi zostać koszt szkoleń z obsługi dostarczanego sprzętu .
Zamawiający zastrzega jednak, że szkolenia muszą się odbyć na terenie instytucji kultury tj. BOK w Biskupcu, nie
dopuszcza się szkoleń zdalnych. Zamawiający wymaga aby szkolenie z obsługi sprzętu odbyło się w dniu odbioru
końcowego.
8. Koszt dostawy i montażu sprzętu, konfiguracji dostarczenia dokumentacji powykonawczej i przeprowadzenia szkoleń
winien zostać uwzględniony w cenie oferowanego wyposażenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny

4.5.5.) Wartość części: 184316,59 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr III - zakup, dostawa i montaż całorocznego fortepianu zewnętrznego
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Biblioteki - Ośrodka Kultury w Biskupcu w
ramach realizacji projektu pn.:”Dostosowanie BOK w Biskupcu do nowoczesnej działalności kulturalnej”
Przedmiot zamówienia dla części nr 3 obejmuje zakup i dostawę n/w wyposażenia:
1. Całoroczny fortepian zewnętrzny
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera - załączniki nr 9 do SWZ
2. Przedmiot dostawy ma być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria,
przewody, kable niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez
dodatkowych zakupów
3. Dostarczony sprzęt pochodzić będzie z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii
Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
4. Cały asortyment składający się na przedmiot zamówienia powinien być nowy, nienoszący śladów uszkodzeń
zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. że żadne urządzenie nie może być wcześniej używana, wyprodukowane
najpóźniej 12 miesięcy przed złożeniem oferty (dotyczy również podzespołów), być sprawne i posiadać wyposażenie
niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczony asortyment musi być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec
uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim.
5. Asortyment składający się na przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym
prawem.
6. Przedmiot umowy dostarczony zostanie Zamawiającemu z:
1) kartą gwarancyjną,
2) instrukcją obsługi i dokumentacją techniczną oferowanego sprzętu w języku polskim,
3) dokumentem określającym zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnymi
pogwarancyjnym.
7. Zamawiający zastrzega, że w ofercie uwzględniony musi zostać koszt szkoleń z obsługi dostarczanego sprzętu .
Zamawiający zastrzega jednak, że szkolenia muszą się odbyć na terenie instytucji kultury tj. BOK w Biskupcu, nie
dopuszcza się szkoleń zdalnych. Zamawiający wymaga aby szkolenie z obsługi sprzętu odbyło się w dniu odbioru
końcowego.
8. Koszt dostawy i montażu sprzętu, konfiguracji dostarczenia dokumentacji powykonawczej i przeprowadzenia szkoleń
winien zostać uwzględniony w cenie oferowanego wyposażenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37311000-1 - Instrumenty klawiszowe

4.5.5.) Wartość części: 143000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107010 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107010 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107010 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGENCJA MUZYCZNA ACCORD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6730017080

7.3.3) Ulica: WIŚNIOWA 10

7.3.4) Miejscowość: SZCZECINEK

7.3.5) Kod pocztowy: 78-400

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107010 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

BRAK OFERT

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174660 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174660 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174660 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FULCO SYSTEM SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691618396

7.3.3) Ulica: PORTOWA 16J

7.3.4) Miejscowość: GLIWICE

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174660 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.