Ogłoszenie z dnia 2025-04-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00677897/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty remontowe wewnętrzne w budynku UG w Cewicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: W. Witosa 16
1.5.2.) Miejscowość: Cewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-312
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cewice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty remontowe wewnętrzne w budynku UG w Cewicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6aeca36-dab3-48b7-b705-34ace9d96d99
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00174768
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043839/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont pomieszczeń oraz modernizacja elewacji budynku Urzędu Gminy w Cewicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00677897
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-ZIR.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 555737,88 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 324314,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe wewnętrzne w budynku UG w Cewicach.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje
a) Wykonanie nowych powłok malarskich ścian i sufitów wraz ze szpachlowaniem, wyrównaniem i usunięciem ubytków,
b) Wykonanie zabudowy rur w pionie i poziomie (pod sufitem) z płyt g-k na stelażu metalowym,
c) Wymianę niektórych drzwi,
d) Czyszczenie istniejących powłok z tynku mozaikowego wraz z uzupełnieniem śladowych ubytków,
e) Wymianę posadzek w wyznaczonych pomieszczeniach (montaż paneli podłogowych o klasie ścieralności min. AC4 /terakoty/płytek)
f) Wymianę kratek wentylacyjnych w całym obiekcie,
g) Demontaż odboi ściennych i wykonanie nowych odboi ściennych,
h) Montaż opraw oświetleniowych,
i) Wymianę gniazd oraz włączników elektrycznych we wszystkich pomieszczeniach budynku UG,
j) Wykonanie innych robót zgodnie z przedmiarem i projektem.
Szczegółowy zakres robót zawiera projekt budowlano – wykonawczy
i przedmiar robót.
Wykonawca zobowiązany jest do:
1. Odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy.
2. Zapewnienia bezpieczeństwa organizacji robót na terenie budowy, w okresie trwania Umowy aż do zakończenia i odbioru końcowego robót. Sam teren prowadzenia prac powinien być zabezpieczony przed dostępem osób trzecich.
3. W przypadku niemożliwości prowadzenia robót budowlanych z powodu niesprzyjających warunków atmosferycznych należy w sposób odpowiedni
i należyty zabezpieczyć budynek przed negatywnym skutkiem warunków atmosferycznych (opady atmosferyczne, porywy wiatru itd.).
4. Materiały pochodzące z rozbiórki, stanowią własność Wykonawcy i powinny być usunięte z terenu budowy na składowisko Wykonawcy albo na wysypisko odpadów przy zastosowaniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r., poz. 699). Koszt związany z rozbiórką, transportem, składowaniem (utylizacją) materiałów rozbiórkowych ponosi Wykonawca, nie podlega on osobnej zapłacie.
5. W przypadku uszkodzenia istniejących urządzeń technicznych w budynku UG, Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody i poniesienia wszelkich kosztów z tym związanych.
6. Uporządkowania terenu budowy.
7. Wszystkie obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy stanowiący załącznik do postępowania.
8. Należy zachować szczególna ostrożność oraz zabezpieczyć klimakonwektory.
W przypadku uszkodzenia Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody
i poniesienia wszelkich kosztów z tym związanych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
1. Dokumentacja projektowa.
2. Przedmiar robót.
3. W przypadku wątpliwości interpretacyjnych co do zakresu robót będzie obowiązywać następująca kolejność n/w dokumentów:
a. dokumentacja projektowa
b. przedmiar robót
c. STWiOR
Informacje dotyczące przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie
Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie ani zapoznania się z dokumentacją projektową w siedzibie Zamawiającego.
Informacje pozostałe
1. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową, a przedmiarem
w pierwszej kolejności rozpatrywać należy zapisy dokumentacji projektowej,
a następnie przedmiaru robót.
2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać na etapie składania oferty, że oferowane przez niego roboty, materiały, itp. spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia. Zamawiający oceniając równoważność będzie kierował się takimi elementami, jak funkcjonalność i wytrzymałość, które w zaproponowanych rozwiązaniach równoważnych nie powinny być mniejsze od opisanych w dokumentach postępowania dla danego rozwiązania, materiału, czy funkcji. Dokumenty mające na celu wykazanie równoważności stanowią element oferty opisujący oferowany przedmiot, a zatem nie podlegają uzupełnieniu. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne.
3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcy rękojmi za wady i 36 miesięcy gwarancji jakościowej. Zrównuje się oba okresy. Jednocześnie wydłużenie tych okresów jest możliwe. W takim przypadku zadeklarowanie dłuższego okresu będzie powodować odpowiednią punktację w kryteriach oceny ofert
4. Zmawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia.
5. Katalogi elektroniczne – Zamawiający nie wymaga złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych
6. Ponadto Zamawiający wymaga, aby rury spustowe i powierzchnie przed wejściem wykonane zostały w sposób umożliwiający korzystanie z obiektu przez osoby niepełnosprawne i osoby z ograniczeniami poruszania się oraz nie spowodowały ograniczeń dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane z zatrudnieniem na podstawie stosunku pracy
1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia:
• Roboty elektryczne
• Roboty posadzkarskie
• Roboty malarskie
• Roboty montażowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262690-4 - Remont starych budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych – Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.Wykonawca uchylił się od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na realizację przedmiotowej inwestycji.’W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 473168,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 549471,97 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI CEWICE
- Naprawy i roboty konserwacyjne odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Cewice w 2025 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół w Cewicach w roku szkolnym 2025/2026
więcej: przetargi CEWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i aranżacja Sali Rycerskiej w budynku Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie
- Wykonanie robót budowlano-montażowych, termomodernizacyjnych i modernizacyjnych 9 budynków komunalnych w ramach projektu pn.: "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków komunalnych (...)
- Remont pomieszczeń łaźni dla osadzonych Aresztu Śledczego w Elblągu
- Modernizacja sali widowiskowej wraz z modernizacją instalacji elektrycznej i holu w Domu Kultury w Hałcnowie
- Przebudowa pom. zaplecza sanitarn. przy sali gimnast. w ZSiPOWŁ przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu-zad. pn.: "ZAPLECZE SPORTOWE PRZY UL. UŁAŃSKIEJ 2 W ŁOWICZU" w ramach budżetu obywatelskiego na 2025 rok
- "Przebudowa zbiornika wyrównawczego w Ratoszynie Drugim, wymiana odcinków sieci wodociągowej w Chodlu oraz przebudowa ujęć wody w Ratoszynie Drugim, Chodlu, Grądach, Trzcińcu, Granicach i Jeżowie,
więcej: Remont starych budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.