eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oksa › Przebudowa dróg w Gminie Oksa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg w Gminie Oksa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OKSA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010435

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Włoszczowska 22

1.5.2.) Miejscowość: Oksa

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-363

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 41 38 08 048

1.5.8.) Numer faksu: 41 38 08 148

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@oksa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.oksa.biuletyn.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminaoksa.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg w Gminie Oksa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ee5dea5-a907-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00174683

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054523/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa drogi wewnętrznej położonej na dz. Nr 1357, 219, 985 w m. Oksa

1.1.3 Przebudowa drogi gminnej nr 355007T w m. Oksa

1.1.4 Przebudowa drogi gminnej nr 355008T w m. Oksa

1.1.5 Przebudowa drogi wewnętrznej położonej na dz. Nr 757 w m. Oksa

1.1.6 Przebudowa drogi wewnętrznej położonej na dz. ewid. Nr 958, 1135, 1215 i 1240 w m. Podlesie

1.1.7 Przebudowa drogi wewnętrznej położonej na dz. nr 587 i 534 w m. Oksa

1.1.8 Przebudowa drogi wewnętrznej położonej na dz. nr 232, 36, 72 w m. Zalesie

1.1.9 Przebudowa drogi wewnętrznej położonej na dz. nr 269 w m. Zakrzów

1.1.10 Przebudowa drogi gminnej nr 355019T w m. Rzeszówek

1.1.11 Przebudowa drogi gminnej nr 355018T w m. Rzeszówek Załącze

1.1.12 Przebudowa drogi wewnętrznej położonej na dz. ewid. nr 444 w m. Rembiechowa

1.1.13 Przebudowa drogi gminnej nr 355003T - Tyniec - Gawrony - Węgleszyn, odcinek Tyniec - Gawrony

1.1.14 Przebudowa drogi wewnętrznej położonej na dz. nr 735 Węgleszyn – Węgleszyn-Ogrody

1.1.15 Przebudowa drogi gminnej nr 355035T Lipno Tartak

1.1.16 Przebudowa drogi gminnej nr 355025T Zakrzów - Zalesie

1.1.17 Przebudowa drogi wewnętrznej położonej na dz. nr 386. W m. Rzeszówek

1.1.18 Przebudowa drogi gminnej nr 355005T Zakrzów – Oksa położonej na dz. ewid. nr 218 oraz drogi wewnętrznej położonej na dz. ewid. nr 1306 w m. Oksa

1.1.19 Przebudowa drogi wewnętrznej położonej na dz. ewid. nr 540, 545 w m. Błogoszów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097338/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.Rb.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5489223,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 - PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ POŁOŻONEJ NA DZ. nr 1357, 219, 985 W M. OKSA.
Zadanie 2 - PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 355007T W M. OKSA.
Zadanie 3 - PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 355008T W M. OKSA.
Zadanie 4 - PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ POŁOŻONEJ NA DZ. NR 757 W M. OKSA.
Zadanie 5 - PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ POŁOŻONEJ NA DZ. EWID. NR 1215 I 958 W M. PODLESIE.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 951394,24 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 6 - PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ POŁOŻONEJ NA DZ. NR 587 i 534 W M. OKSA.
Zadanie 7 - PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ POŁOŻONEJ NA DZ. NR 232, 36, 72 W M. ZALESIE.
Zadanie 8 - PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ POŁOŻONEJ NA DZ. NR 269 W M. ZAKRZÓW.
Zadanie 9 - PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 355019T RZESZÓWEK - SIWICA.
Zadanie 10 - PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 355018T RZESZÓWEK - ZAŁĄCZE.
Zadanie 11 - PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ POŁOŻONEJ NA DZ. EWID. NR 444 W M. REMBIECHOWA.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 1545324,68 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 12 - PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 355003T - TYNIEC - GAWRONY - WĘGLESZYN, ODCINEK TYNIEC - GAWRONY.
Zadanie 13 - PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ POŁOŻONEJ NA DZ. NR 735 WĘGLESZYN - OGRODY.
Zadanie 14 - PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 355035T - LIPNO TARTAK.
Zadanie 15 - PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 355025T ZAKRZÓW - ZALESIE.
Zadanie 16 - PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ POŁOŻONEJ NA DZ. NR 386.W M. RZESZÓWEK.
Zadanie 17 - PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 355005T ZAKRZÓW - OKSA POŁOŻONEJ DZ. EWID. NR 218 ORAZ DROGI WEWNĘTRZNEJ POŁOŻONEJ NA DZ. EWID. NR 1306 W M. OKSA.
Zadanie 18 - PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ POŁOŻONEJ NA DZ. EWID. NR 540, 545 W M. BŁOGOSZÓW.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 2995504,43 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1050074,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1350907,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1050074,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe WOJTRANS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6562333810

7.3.3) Ulica: Głowackiego 93

7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-300

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1050074,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1761360,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2439664,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1761360,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Drogowych DUKT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591982659

7.3.3) Ulica: Zakładowa 17

7.3.4) Miejscowość: Nowiny

7.3.5) Kod pocztowy: 26-052

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1761360,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3725385,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4724927,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3725385,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych FART Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572386943

7.3.3) Ulica: Ściegiennego 268a

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-116

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3725385,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.