eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Ochrona osób i mienia - poprzez bezpośrednią ochronę fizyczną oraz zabezpieczenia techniczne - na obszarach użytkowanych przez Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu



Ogłoszenie z dnia 2023-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Ochrona osób i mienia – poprzez bezpośrednią ochronę fizyczną oraz zabezpieczenia techniczne - na obszarach użytkowanych przez Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM GÓRNICTWA WĘGLOWEGO W ZABRZU

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243220420

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Georgiusa Agricoli 2

1.4.2.) Miejscowość: Zabrze

1.4.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@muzeumgornictwa.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgornictwa.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00174669

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-04-13

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00166538

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.9. Numer planu postępowań w BZP

Przed zmianą:
2023/BZP 00072818/07/P

Po zmianie:
2023/BZP 00072818/08/P

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Mają status pracodawcy prowadzącego zakład pracy chronionej, w myśl Ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. 2023 poz. 100 ze zm.).
Jeżeli o zamówienie zamierza ubiegać się konsorcjum to wszyscy członkowie konsorcjum muszą mieć status pracodawcy prowadzącego zakład pracy chronionej.
2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 PZP dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże że posiada:
• koncesję, wydaną przez ministra właściwego ds. wewnętrznych na bezpośrednią ochronę fizyczną, o której mowa w Ustawie o ochronie osób i mienia z 22 sierpnia 1997, r.,
• pozwolenie na broń na okaziciela, wydawane przedsiębiorcom, którzy uzyskali koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia,
• status specjalistycznej uzbrojonej formacji ochronnej (SUFO),
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże że posiada:
• aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie świadczenia usług ochrony mienia, na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000,00 (słownie: trzy miliony 00/100) złotych.
4) zdolności technicznej i zawodowej:
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
• dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług tj.:
a) min. 5 (pięcioma) uzbrojonymi, kwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej, posiadającymi co najmniej 1 rok doświadczenia w bezpośredniej ochronie fizycznej, zdolnymi do obsługi systemu ochrony typu Security Management System (SMS),
b) min. 2 (dwoma) kwalifikowanymi pracownikami zabezpieczenia technicznego,
c) min. 12 (dwunastoma) niekwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej, posiadającymi co najmniej 1 rok doświadczenia w bezpośredniej ochronie fizycznej.
• w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi ochrony osób i mienia, każda o wartości minimum 500 000 zł brutto przez okres co najmniej 12 miesięcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych warunek zostanie spełniony, jeśli w ramach trwającej umowy na kwotę minimum 500 000 zł brutto Wykonawca świadczy tę usługę przez co najmniej 12 miesięcy. Wykazane usługi winny polegać na ochronie fizycznej, lub technicznej i fizycznej, obiektu/obiektów następujących podmiotów: teatrów, oper, operetek, filharmonii, orkiestr, instytucji filmowych, kin, muzeów, bibliotek, domów kultury, ośrodków kultury, galerii sztuki, ośrodków badań i dokumentacji w różnych dziedzinach kultury, uczelni oraz administracji państwowej, specjalnej lub samorządowej.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie minimum 1 Wykonawca musi spełnić ten warunek, jako samodzielny wykonawca lub jako lider/członek konsorcjum.
Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług ochrony fizycznej.

Po zmianie:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, o których mowa w art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp (klauzula zastrzeżona) tj. wyłącznie Wykonawcy mający status zakładu pracy chronionej, których głównym celem (lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie), jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych: osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 573 i 1981 oraz z 2022 r. poz. 558);
- pod warunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia ww. osób, będących:
1) osobami niepełnosprawnymi zaliczonymi do znacznego stopnia niepełnosprawności lub
2) osobami niewidomymi, psychicznie chorymi lub upośledzonymi umysłowo lub osobami z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi lub epilepsją - zaliczonymi do umiarkowanego stopnia niepełnosprawności.
jest nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u Wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie.
W przypadku ubiegania się o zamówienie przez konsorcjum warunek ten dotyczy wszystkich członków konsorcjum.
1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 PZP dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże że posiada:
• koncesję, wydaną przez ministra właściwego ds. wewnętrznych na bezpośrednią ochronę fizyczną, o której mowa w Ustawie o ochronie osób i mienia z 22 sierpnia 1997, r.,
• pozwolenie na broń na okaziciela, wydawane przedsiębiorcom, którzy uzyskali koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia,
• status specjalistycznej uzbrojonej formacji ochronnej (SUFO),
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże że posiada:
• aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie świadczenia usług ochrony mienia, na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000,00 (słownie: trzy miliony 00/100) złotych.
4) zdolności technicznej i zawodowej:
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
• dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług tj.:
a) min. 4 (czteroma) uzbrojonymi, kwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej, posiadającymi co najmniej 1 rok doświadczenia w bezpośredniej ochronie fizycznej, zdolnymi do obsługi systemu ochrony typu Security Management System (SMS),
b) min. 2 (dwoma) kwalifikowanymi pracownikami zabezpieczenia technicznego,
c) min. 12 (dwunastoma) niekwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej, posiadającymi co najmniej 1 rok doświadczenia w bezpośredniej ochronie fizycznej.
• w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi ochrony osób i mienia, każda o wartości minimum 500 000 zł brutto przez okres co najmniej 12 miesięcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych warunek zostanie spełniony, jeśli w ramach trwającej umowy na kwotę minimum 500 000 zł brutto Wykonawca świadczy tę usługę przez co najmniej 12 miesięcy. Wykazane usługi winny polegać na ochronie fizycznej, lub technicznej i fizycznej, obiektu/obiektów następujących podmiotów: teatrów, oper, operetek, filharmonii, orkiestr, instytucji filmowych, kin, muzeów, bibliotek, domów kultury, ośrodków kultury, galerii sztuki, ośrodków badań i dokumentacji w różnych dziedzinach kultury, uczelni oraz administracji państwowej, specjalnej lub samorządowej.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie minimum 1 Wykonawca musi spełnić ten warunek, jako samodzielny wykonawca lub jako lider/członek konsorcjum.
Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług ochrony fizycznej.
2. Uwaga: referencje winny być wystawione po upływie minimalnego wymaganego terminu ochrony, tj. 12 miesięcy.
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
Zgodnie z art. 273 ust. 1 Prawa zamówień publicznych zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; - wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ;
2) Koncesji wydanej przez ministra właściwego ds. wewnętrznych na bezpośrednią ochronę fizyczną.
3) Pozwolenia na broń na okaziciela, wydawanego przedsiębiorcom, którzy uzyskali koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia.
4) Oświadczenie, że Wykonawca posiada status specjalistycznej uzbrojonej formacji ochronnej (SUFO).
5) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ;
6) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
7) Oświadczenia potwierdzającego status wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub spółdzielni socjalnej lub dokumentów potwierdzających prowadzenie przez wykonawcę lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie, działalności, której głównym celem jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych

Po zmianie:
Zgodnie z art. 273 ust. 1 Prawa zamówień publicznych zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; - wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ;
2) Koncesji wydanej przez ministra właściwego ds. wewnętrznych na bezpośrednią ochronę fizyczną.
3) Pozwolenia na broń na okaziciela, wydawanego przedsiębiorcom, którzy uzyskali koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia.
4) Oświadczenie, że Wykonawca posiada status specjalistycznej uzbrojonej formacji ochronnej (SUFO).
5) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ;
6) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
7) dokument potwierdzający status wykonawcy jako zakładu pracy chronionej;
8) dokument potwierdzający procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych (z miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym zostaje złożona oferta), będących:
- osobami niepełnosprawnymi zaliczonymi do znacznego stopnia niepełnosprawności lub
- osobami niewidomymi, psychicznie chorymi lub upośledzonymi umysłowo lub osobami z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi lub epilepsją - zaliczonymi do umiarkowanego stopnia niepełnosprawności w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, zatrudnionych przez zakład pracy chronionej lub wykonawcę lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie.
Jeśli o zamówienie ubiega się konsorcjum to wymóg ten dotyczy wszystkich członków konsorcjum

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy w następujących przypadkach:
• Zmiany podwykonawcy pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie wskazanych warunków, w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SWZ.
• W razie zgłoszenia przez Wykonawcę podwykonawców a potem z ich rezygnacji pod warunkiem, że Wykonawca wykaże samodzielne spełnianie wskazanych warunków, w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SWZ.
• Zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany:
• stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
• wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 3 ust. 1 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
• zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
• zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
• jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę w stopniu wynikającym ze zmiany wysokości wynagrodzenia lub zasad podlegania ubezpieczeniom lub zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych. Obowiązek wykazania wpływu powyższych zmian na koszty wykonania umowy obciąża Wykonawcę.
• Strony dopuszczają zmianę wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, z zastrzeżeniem, że:
- każda ze stron uprawniona jest do wystąpienia o zmianę wynagrodzenia w razie zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia średnio o więcej niż 20 % w stosunku do okresu, w którym sporządzono ofertę lub dokonano ostatniej zmiany wynagrodzenia,
- zmiana wynagrodzenia dokonana może zostać w okresach półrocznych, od zawarcia Umowy lub ostatniej zmiany wynagrodzenia, w oparciu o ostatnio opublikowany kwartalny wskaźnik cen towarów i usług ogłoszony przez Prezesa GUS,
- wpływ zmiany cen materiałów lub kosztów na koszt wykonania zamówienia nastąpi na podstawie wniosku strony wnioskującej o zmianę i dokumentów dołączonych do tego wniosku oraz będzie każdorazowo określany przez strony w drodze negocjacji,
- maksymalna dopuszczalna zmiana wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 3 ust.1 w niniejszym trybie wynosi 20 %.
2. Szczegółowe zapisy umowne zawiera załącznik nr 7a – wzór umowy

Po zmianie:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy w następujących przypadkach:
• Zmiany podwykonawcy pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie wskazanych warunków, w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SWZ.
• W razie zgłoszenia przez Wykonawcę podwykonawców a potem z ich rezygnacji pod warunkiem, że Wykonawca wykaże samodzielne spełnianie wskazanych warunków, w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SWZ.
• Zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany:
- stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
- wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 3 ust. 1 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
- zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę w stopniu wynikającym ze zmiany wysokości wynagrodzenia lub zasad podlegania ubezpieczeniom lub zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych. Obowiązek wykazania wpływu powyższych zmian na koszty wykonania umowy obciąża Wykonawcę.
W przypadku zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy to zmiana ta będzie obowiązywać od dnia wejścia w życie przepisów będących podstawą do zmiany wysokości wynagrodzenia.
• Strony dopuszczają zmianę wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, z zastrzeżeniem, że:
- każda ze stron uprawniona jest do wystąpienia o zmianę wynagrodzenia w razie zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia średnio o więcej niż 20 % w stosunku do okresu, w którym sporządzono ofertę lub dokonano ostatniej zmiany wynagrodzenia,
- zmiana wynagrodzenia dokonana może zostać w okresach półrocznych, od zawarcia Umowy lub ostatniej zmiany wynagrodzenia, w oparciu o ostatnio opublikowany kwartalny wskaźnik cen towarów i usług ogłoszony przez Prezesa GUS,
- wpływ zmiany cen materiałów lub kosztów na koszt wykonania zamówienia nastąpi na podstawie wniosku strony wnioskującej o zmianę i dokumentów dołączonych do tego wniosku oraz będzie każdorazowo określany przez strony w drodze negocjacji,
- maksymalna dopuszczalna zmiana wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 3 ust.1 w niniejszym trybie wynosi 20 %.
2. Szczegółowe zapisy umowne zawiera załącznik nr 7a – wzór umowy

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-04-13 16:00

Po zmianie:
2023-04-20 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-04-13 17:00

Po zmianie:
2023-04-20 11:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-05-12

Po zmianie:
2023-05-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.