eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Zakup sceny mobilnej z wyposażeniem



Ogłoszenie z dnia 2022-05-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sceny mobilnej z wyposażeniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNE CENTRUM KULTURY "FABRYKA EMOCJI"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302117487

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Staszica 1

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@rckpila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rck.pila.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://rckpila.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sceny mobilnej z wyposażeniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a47a07e5-af5e-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00174637

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049261/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup sceny mobilnej z wypozażeniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00102998/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 03/03/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest dostawa i montaż fabrycznie nowej mobilnej sceny plenerowej w postaci przyczepy na kołach, zgodnie z warunkami i na zasadach określonych w SWZ.
2. Zamawiający wymaga spełnienia następujących minimalnych parametrów technicznych oraz funkcjonalności:
1) typ dachu – profilowany,
2) konstrukcja sceny – aluminiowa,
3) wymiary sceny po rozłożeniu minimum 8 x 6 x 5 m,
4) powierzchnia sceny – minimum 48 m2,
5) wysokość od podłoża do sceny – min. 1,0 m, maks. 1,5 m,
6) wymiary jako przyczepa maksymalnie 9,5 x 2,5 x 3,7 m,
7) dopuszczalna masa całkowita pojazdu 2500 kg,
8) podłoga sceny antypoślizgowa wodoodporna,
9) podnoszenie dachu elektryczne linowe lub linowo-hydrauliczne,
10) automatyczny i ręczny sposób poziomowania podłogi,
11) dopuszczalne minimalne obciążenie dachu – 1200 kg, rozłożone równomiernie na każdy łuk (po 300 kg), łącznie 1200 kg (minimum),
12) dopuszczalne minimalne obciążenie podłogi – 350kg/m2,
13) dopuszczalne minimalne obciążenie słupów frontowych – 50 kg,
14) dopuszczalne obciążenie „skrzydeł dźwiękowych” – 500 kg (w punkcie centralnym),
15) wbudowane zasilanie 12 V,
16) tył sceny oraz ściany boczne zakryte czarną siatką, przepuszczającą powietrze,
17) maskownica sceny wykonana z plandeki PCV. Kolor oraz grafika do uzgodnienia z zamawiającym po podpisaniu umowy,
18) pokrycie dachu z materiału plandekowego PCV, kolor do uzgodnienia z zamawiającym, o minimalnej gramaturze 650 g/m2, posiadającą atest na trudnozapalność,
19) schody o szerokości minimum 1 metra, o stałej wysokości, z poręczami do wyjścia na scenę – 2 sztuki,
20) barierki o wysokości minimum 1 metra zabezpieczające boki i tył podestu, spełniające wymogi przepisów budowlanych,
21) przyczepa musi być wyposażona w hamulec najazdowy,
22) przyczepa z zabudowaną sceną mobilną musi posiadać możliwość zamknięcia we swoim wnętrzu wszystkich komponentów i dodatkowych akcesoriów, a także transportu całości bez konieczności stosowania w tym zakresie dodatkowego pojazdu,
23) sposób konstrukcji i wykonania sceny musi umożliwiać szybkie i łatwe rozstawienie (montaż) całości przedmiotu zamówienia tj. przeprowadzany maksymalnie przez 2 osoby w czasie nie dłuższym niż 80 minut, automatycznie (siłowniki hydrauliczne, elektryczne) lub ręcznie przy braku zasilania i przy użyciu podstawowych narzędzi tj. bez użycia rusztowań, dźwigów i innego sprzętu podobnego rodzaju,
24) przyczepa winna zostać wykonana zgodnie z właściwymi normami oraz spełniać wszystkie wymagane przepisy prawa bhp i p.poż.,
25) przyczepa ze sceną mobilną musi spełniać wymogi określone przepisami ruchu drogowego i posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopuszczenia do ruchu i rejestracji na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej,
26) scena musi posiadać skrzynkę narzędziową wraz zestawem narzędzi (narzędzia i elementy niezbędne do montażu), klucze do kół, koło zapasowe, gaśnicę, trójkąt ostrzegawczy,
27) Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane polskim i europejskim prawem atesty i certyfikaty na wszystkie użyte materiały, w tym potwierdzające parametry wytrzymałościowe konstrukcji.
3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również dostawa systemu nagłośnienia (komplet) o następujących parametrach:
1) mikser cyfrowy, minimum 32 kanały,
2) głośniki boczne, aktywne, pełnozakresowe, o mocy szczytowej nie mniejszej niż 2000 W lub większej (z możliwością podwieszenia lub postawienia) – 4 szt. (2 pary po 2 szt.),
3) głośniki niskotonowe, aktywne, o mocy szczytowej nie mniejszej niż 1500 W lub większej – 2 sztuki (stojące),
4) odsłuchy aktywne minimum 400 W – 4 sztuki,
5) pełne okablowanie dźwiękowe i elektryczne,
6) akcesoria do montażu zestawów,
7) dodatkowe szpule prądowe – minimum 20 m x 2 sztuki.
4. Przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany, wolny od wad, wyprodukowany w roku 2022.
5. Wykonawca oznakuje przedmiot zamówienia zgodnie z Zasadami promocji i oznakowania: https://www.eog.gov.pl/strony/skorzystaj-z-funduszy/obowiazki-przy-realizacji-projektow/obowiazki-podczas-realizacji-projektu/#Zasady%20promocji%20i%20oznakowania
6. Wraz z przedmiotem zamówienia wykonawca dostarczy instrukcję obsługi w języku polskim.
7. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi przeprowadzenie szkolenia dla pracowników zamawiającego (min. 2 osoby) w terminie uzgodnionym z zamawiającym.
8. W ramach wynagrodzenia wykonawca przeprowadzi montaż pokazowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34200000-9 - Nadwozia pojazdów, przyczepy lub naczepy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34223000-6 - Przyczepy i naczepy

44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 251658,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251658,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 251658,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALSPAW GROUP Sp. z o.o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361204415

7.3.3) Ulica: Batorego 29

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 251658,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.