eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceKursy stacjonarne dla grup uczniów i dla grupy nauczycieli - 9 części zamówienia.



Ogłoszenie z dnia 2025-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kursy stacjonarne dla grup uczniów i dla grupy nauczycieli - 9 części zamówienia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląskie Techniczne Zakłady Naukowe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270160421

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 40-086 Katowice Sokolska 26

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-086

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ws@sltzn.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sltzn.katowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-470e0d34-7d89-445d-bf67-708c87459e80

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kursy stacjonarne dla grup uczniów i dla grupy nauczycieli - 9 części zamówienia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-470e0d34-7d89-445d-bf67-708c87459e80

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00174439

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037065/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Kursy stacjonarne dla grup uczniów i dla grupy nauczycieli w ramach projektu „SOS 4_ Szkolenia otwartych szans” 9 części zamówienia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji (2021/2027) Identyfikator funduszy UE: FESL.10.00 Fundusze Europejskie na transformację dla działania FESL.10.23 – Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Nr sprawy: SOS4/Z10/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1414581,65 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1326983,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 01 – Kurs certyfikowany SUSE Kurs administrowanie systemem Linux SUSE, z egzaminem zewnętrznym.
2 grupy po 16 uczniów
1) W ramach organizacji kursów zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: a) opracowania programu zajęć, b) przygotowania niezbędnych materiałów szkoleniowych oraz przekazania ich uczestnikom szkolenia najpóźniej podczas pierwszych zajęć oraz zapewnienie jednego dodatkowego kompletu Zamawiającemu– zamawiający dopuszcza materiały szkoleniowe w formie elektronicznej. c) ochrony uzyskanych w trakcie realizacji szkolenia danych osobowych, d) prowadzenia i przekazania Zamawiającemu: list obecności, podpisanych przez uczestników szkoleń, oraz list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych zawierających imię, nazwisko, podpis uczestnika szkolenia oraz datę ich odbioru, e) oceny szkoleń dokonanej w oparciu o wypełnione przez uczestników indywidualne ankiety oceny, f) opracowania w uzgodnieniu z zamawiającym harmonogramu zajęć, g) przeprowadzenie egzaminu wraz z przekazaniem odpowiednich zaświadczeń i/lub certyfikatów potwierdzających uzyskanie uprawnień – zgodnie z wymienionymi na załączniku nr 10 – Opis kursów, h) przygotowania imiennych świadectw ukończenia kursu, i) stosowania zasad informacji i promocji, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu opisanego w załączniku nr 10: 2) Kursy muszą uwzględniać indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne uczniów, w tym także uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (niepełnosprawnych, którzy będą objęci wsparciem w ramach projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.5.) Wartość części: 234592,0 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 02 – Kursy certyfikowane Microsoft
a )Kurs AI 102 Projektowanie i wdrażanie rozwiązania Microsoft Azure AI, z egzaminem zewnętrznym, 2 grupy po 16 uczniów
b) Kurs MS 55339 Programowanie w C# , z egzaminem zewnętrznym, 2 grupy po 16 uczniów
c) Kurs DP-300: Administrowanie rozwiązaniami Microsoft Azure SQL, z egzaminem zewnętrznym, 2 grupy po 16 uczniów
d) Kurs SC-100 z Microsoft Architekt Cyberbezpieczeństwa, z egzaminem zewnętrznym, 2 grupy po 16 uczniów
1) W ramach organizacji kursów wykonawca zobowiązany jest do: a) opracowania programu zajęć, b) przygotowania niezbędnych materiałów szkoleniowych oraz przekazania ich uczestnikom szkolenia najpóźniej podczas pierwszych zajęć oraz zapewnienie jednego dodatkowego kompletu Zamawiającemu– zamawiający dopuszcza materiały szkoleniowe w formie elektronicznej. c) ochrony uzyskanych w trakcie realizacji szkolenia danych osobowych, d) prowadzenia i przekazania Zamawiającemu: list obecności, podpisanych przez uczestników szkoleń, oraz list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych zawierających imię, nazwisko, podpis uczestnika szkolenia oraz datę ich odbioru, e) oceny szkoleń dokonanej w oparciu o wypełnione przez uczestników indywidualne ankiety oceny, f) opracowania w uzgodnieniu z zamawiającym harmonogramu zajęć, g) przeprowadzenie egzaminu wraz z przekazaniem odpowiednich zaświadczeń i/lub certyfikatów potwierdzających uzyskanie uprawnień – zgodnie z wymienionymi na załączniku nr 10 – Opis kursów, h) przygotowania imiennych świadectw ukończenia kursu, i) stosowania zasad informacji i promocji, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu opisanego w załączniku nr 10: 2) Kursy muszą uwzględniać indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne uczniów, w tym także uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (niepełnosprawnych, którzy będą objęci wsparciem w ramach projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.5.) Wartość części: 551530,66 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 03 – Kurs spawania Kurs Spawania Metodą TIG 141, z egzaminem zewnętrznym, 2 grupy po 8 uczniów
Opis: 1) W ramach organizacji kursu wykonawca zobowiązany jest do: a) opracowania programu zajęć, b) przygotowania niezbędnych materiałów szkoleniowych oraz przekazania ich uczestnikom szkolenia najpóźniej podczas pierwszych zajęć oraz zapewnienie jednego dodatkowego kompletu Zamawiającemu– zamawiający dopuszcza materiały szkoleniowe w formie elektronicznej. c) ochrony uzyskanych w trakcie realizacji szkolenia danych osobowych, d) prowadzenia i przekazania Zamawiającemu: list obecności, podpisanych przez uczestników szkoleń, oraz list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych zawierających imię, nazwisko, podpis uczestnika szkolenia oraz datę ich odbioru, e) oceny szkoleń dokonanej w oparciu o wypełnione przez uczestników indywidualne ankiety oceny, f) opracowania w uzgodnieniu z zamawiającym harmonogramu zajęć, g) przeprowadzenie egzaminu wraz z przekazaniem odpowiednich zaświadczeń i/lub certyfikatów potwierdzających uzyskanie uprawnień – zgodnie z wymienionymi na załączniku nr 10 – Opis kursów, h) przygotowania imiennych świadectw ukończenia kursu, i) stosowania zasad informacji i promocji, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu opisanego w załączniku nr 10: 2) Kursy muszą uwzględniać indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne uczniów, w tym także uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (niepełnosprawnych, którzy będą objęci wsparciem w ramach projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.5.) Wartość części: 64800,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 04 – Kursy programowania przemysłowego 1) Kurs z programowania sterowników logicznych PLC SIEMENS S7-1200 TIA Portal, 2 grupy po 12 uczniów
2) Kurs MAGISTRALA CAN I CANOPEN, 2 grupy po 10 uczniów
3) Kurs Programowanie Mikrokontrolerów, 2 grupy po 10 uczniów
4) Kurs Programowanie Ramion Robotów, 2 grupy po 10 uczniów
Opis: 1) W ramach organizacji kursów wykonawca zobowiązany jest do: a) opracowania programu zajęć, b) przygotowania niezbędnych materiałów szkoleniowych oraz przekazania ich uczestnikom szkolenia najpóźniej podczas pierwszych zajęć oraz zapewnienie jednego dodatkowego kompletu Zamawiającemu– zamawiający dopuszcza materiały szkoleniowe w formie elektronicznej. c) ochrony uzyskanych w trakcie realizacji szkolenia danych osobowych, d) prowadzenia i przekazania Zamawiającemu: list obecności, podpisanych przez uczestników szkoleń, oraz list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych zawierających imię, nazwisko, podpis uczestnika szkolenia oraz datę ich odbioru, e) oceny szkoleń dokonanej w oparciu o wypełnione przez uczestników indywidualne ankiety oceny, f) opracowania w uzgodnieniu z zamawiającym harmonogramu zajęć, g) przeprowadzenie egzaminu wraz z przekazaniem odpowiednich zaświadczeń i/lub certyfikatów potwierdzających uzyskanie uprawnień – zgodnie z wymienionymi na załączniku nr 10 – Opis kursów, h) przygotowania imiennych świadectw ukończenia kursu, i) stosowania zasad informacji i promocji, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu opisanego w załączniku nr 10: 2) Kursy muszą uwzględniać indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne uczniów, w tym także uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (niepełnosprawnych, którzy będą objęci wsparciem w ramach projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.5.) Wartość części: 226100,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 05 – Kursy uprawnień elektrycznych 1) Kurs Uprawnień SEP,(dla uczniów) z egzaminem zewnętrznym, 2 grupy po 20 uczniów
2) Kurs uprawnień SEP(dla nauczycieli) z egzaminem zewnętrznym.1 grupa – 10 nauczycieli
Opis: 1) W ramach organizacji kursów/szkoleń – dla każdej z części zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: a) opracowania programu zajęć, b) przygotowania niezbędnych materiałów szkoleniowych oraz przekazania ich uczestnikom szkolenia najpóźniej podczas pierwszych zajęć oraz zapewnienie jednego dodatkowego kompletu Zamawiającemu– zamawiający dopuszcza materiały szkoleniowe w formie elektronicznej. Wymóg dotyczy obu kursów c) ochrony uzyskanych w trakcie realizacji szkolenia danych osobowych, d) prowadzenia i przekazania Zamawiającemu: list obecności, podpisanych przez uczestników szkoleń, oraz list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych zawierających imię, nazwisko, podpis uczestnika szkolenia oraz datę ich odbioru, e) oceny szkoleń dokonanej w oparciu o wypełnione przez uczestników indywidualne ankiety oceny, f) opracowania w uzgodnieniu z zamawiającym harmonogramu zajęć, g) przeprowadzenie egzaminu wraz z przekazaniem odpowiednich zaświadczeń i/lub certyfikatów potwierdzających uzyskanie uprawnień – zgodnie z wymienionymi na załączniku nr 10 – Opis kursów, h) przygotowania imiennych świadectw ukończenia kursu, i) stosowania zasad informacji i promocji, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu opisanego w załączniku nr 10: 2) Kursy muszą uwzględniać indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne uczniów, w tym także uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (niepełnosprawnych, którzy będą objęci wsparciem w ramach projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 62330,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 06 – Kursy obsługi programów do projektowania CAD 1) Kurs AutoCAD, z egzaminem zewnętrznym, 2 grupy po 10 uczniów 2) Kurs Inventor z egzaminem zewnętrznym, 2 grupy po 10 uczniów
Opis: 1) W ramach organizacji kursów dla każdej z części zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: a) opracowania programu zajęć, b) przygotowania niezbędnych materiałów szkoleniowych oraz przekazania ich uczestnikom szkolenia najpóźniej podczas pierwszych zajęć oraz zapewnienie jednego dodatkowego kompletu Zamawiającemu– zamawiający dopuszcza materiały szkoleniowe w formie elektronicznej. c) ochrony uzyskanych w trakcie realizacji szkolenia danych osobowych, d) prowadzenia i przekazania Zamawiającemu: list obecności, podpisanych przez uczestników szkoleń, oraz list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych zawierających imię, nazwisko, podpis uczestnika szkolenia oraz datę ich odbioru, e) oceny szkoleń dokonanej w oparciu o wypełnione przez uczestników indywidualne ankiety oceny, f) opracowania w uzgodnieniu z zamawiającym harmonogramu zajęć, g) przeprowadzenie egzaminu wraz z przekazaniem odpowiednich zaświadczeń i/lub certyfikatów potwierdzających uzyskanie uprawnień – zgodnie z wymienionymi na załączniku nr 10 – Opis kursów, h) przygotowania imiennych świadectw ukończenia kursu, i) stosowania zasad informacji i promocji, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu opisanego w załączniku nr 10: 2) Kursy muszą uwzględniać indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne uczniów, w tym także uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (niepełnosprawnych, którzy będą objęci wsparciem w ramach projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.5.) Wartość części: 72120,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 07 – Kurs programowanie centrali VOIP Kurs konfiguracji central telefonicznych i terminali VoIP , 2 grupy po 8 uczniów
Opis: 1) W ramach organizacji kursu wykonawca zobowiązany jest do: a) opracowania programu zajęć, b) przygotowania niezbędnych materiałów szkoleniowych oraz przekazania ich uczestnikom szkolenia najpóźniej podczas pierwszych zajęć oraz zapewnienie jednego dodatkowego kompletu Zamawiającemu– zamawiający dopuszcza materiały szkoleniowe w formie elektronicznej. c) ochrony uzyskanych w trakcie realizacji szkolenia danych osobowych, d) prowadzenia i przekazania Zamawiającemu: list obecności, podpisanych przez uczestników szkoleń, oraz list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych zawierających imię, nazwisko, podpis uczestnika szkolenia oraz datę ich odbioru, e) oceny szkoleń dokonanej w oparciu o wypełnione przez uczestników indywidualne ankiety oceny, f) opracowania w uzgodnieniu z zamawiającym harmonogramu zajęć, g) przeprowadzenie egzaminu wraz z przekazaniem odpowiednich zaświadczeń i/lub certyfikatów potwierdzających uzyskanie uprawnień – zgodnie z wymienionymi na załączniku nr 10 – Opis kursów, h) przygotowania imiennych świadectw ukończenia kursu, i) stosowania zasad informacji i promocji, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu opisanego w załączniku nr 10: 2) Kursy muszą uwzględniać indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne uczniów, w tym także uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (niepełnosprawnych, którzy będą objęci wsparciem w ramach projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.5.) Wartość części: 38640,0 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 08 – Kursy chemicznych metod badawczych 1) Kurs Nowoczesne metody chromatograficzne w badaniu substancji biologicznie aktywnych, 2 grupy po 8 uczniów
2) Kurs Nowoczesne metody spektroskopowe w badaniu substancji biologicznie aktywnych, 2 grupy po 8 uczniów
Opis: 1) W ramach organizacji kursów wykonawca zobowiązany jest do: a) opracowania programu zajęć, b) przygotowania niezbędnych materiałów szkoleniowych oraz przekazania ich uczestnikom szkolenia najpóźniej podczas pierwszych zajęć oraz zapewnienie jednego dodatkowego kompletu Zamawiającemu– zamawiający dopuszcza materiały szkoleniowe w formie elektronicznej. c) ochrony uzyskanych w trakcie realizacji szkolenia danych osobowych, d) prowadzenia i przekazania Zamawiającemu: list obecności, podpisanych przez uczestników szkoleń, oraz list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych zawierających imię, nazwisko, podpis uczestnika szkolenia oraz datę ich odbioru, e) oceny szkoleń dokonanej w oparciu o wypełnione przez uczestników indywidualne ankiety oceny, f) opracowania w uzgodnieniu z zamawiającym harmonogramu zajęć, g) przeprowadzenie egzaminu wraz z przekazaniem odpowiednich zaświadczeń i/lub certyfikatów potwierdzających uzyskanie uprawnień – zgodnie z wymienionymi na załączniku nr 10 – Opis kursów, h) przygotowania imiennych świadectw ukończenia kursu, i) stosowania zasad informacji i promocji, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu opisanego w załączniku nr 10: 2) Kursy muszą uwzględniać indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne uczniów, w tym także uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (niepełnosprawnych, którzy będą objęci wsparciem w ramach projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.5.) Wartość części: 62880,0 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 09 – Szkolenie równości szans Szkolenie Równość Szans i niedyskryminacja., 1 grupa – 14 nauczycieli
Opis: 1) W ramach organizacji szkolenia wykonawca zobowiązany jest do: a) opracowania programu zajęć, b) przygotowania niezbędnych materiałów szkoleniowych oraz przekazania ich uczestnikom szkolenia najpóźniej podczas pierwszych zajęć oraz zapewnienie jednego dodatkowego kompletu Zamawiającemu– zamawiający dopuszcza materiały szkoleniowe w formie elektronicznej. c) ochrony uzyskanych w trakcie realizacji szkolenia danych osobowych, d) prowadzenia i przekazania Zamawiającemu: list obecności, podpisanych przez uczestników szkoleń, oraz list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych zawierających imię, nazwisko, podpis uczestnika szkolenia oraz datę ich odbioru, e) oceny szkoleń dokonanej w oparciu o wypełnione przez uczestników indywidualne ankiety oceny, f) opracowania w uzgodnieniu z zamawiającym harmonogramu zajęć, g) przeprowadzenie egzaminu wraz z przekazaniem odpowiednich zaświadczeń i/lub certyfikatów potwierdzających uzyskanie uprawnień – zgodnie z wymienionymi na załączniku nr 10 – Opis kursów, h) przygotowania imiennych świadectw ukończenia kursu, i) stosowania zasad informacji i promocji, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu opisanego w załączniku nr 10: 2) Kursy muszą uwzględniać indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne uczniów, w tym także uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (niepełnosprawnych, którzy będą objęci wsparciem w ramach projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 13990,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 416000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 416000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 416000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IT Szkolenia Aneta Górnisiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442106036

7.3.3) Ulica: Ul. Słoneczna 3a

7.3.4) Miejscowość: Skawina

7.3.5) Kod pocztowy: 32-050

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 416000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMT-Systems Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342741010

7.3.3) Ulica: ul Bojkowska 35a

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 4 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

na podstawie art. 255 pkt 4 ustawy Pzp postępowanie podlega unieważnieniu, ponieważ w przypadku o którym mowa w art. 248 ust. 3 ustawy Pzp zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie lub koszcie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23330,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38300,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie wpłynęła ani jedna oferta

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 854,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3220,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 854,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mirosław Ciołek Szkolenia Specjalistyczne

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132914485

7.3.3) Ulica: Sowińskiego 7/6

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-040

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 854,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.