Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00104342/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Remont budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Krzątce"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MAJDAN KRÓLEWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409695
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1 A
1.5.2.) Miejscowość: Majdan Królewski
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-110
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@majdankrolewski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://majdankrolewski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/majdankrolewski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Remont budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Krzątce"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c50005c1-dd7f-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00174414
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001084/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Remont budynku OSP w Krzątce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104342/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.BIF.271.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162601,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania tj. robót budowlanych pn:
„Remont budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Krzątce”.
Zakres zamówienia:
a. Odwodnienie
- Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej wraz z ponownym montażem po wykonaniu prac,
- Rurociągi z PVC kanalizacyjne o śr. 160 mm – 60m
- Włączenie do studni istniejącej kanalizacji deszczowej i zasypywanie wykopów z zagęszczeniem mechanicznym liniowych o ścianach pionowych – 100,80 m³
b. Izolacja fundamentów
- Przygotowanie podłoża pod ocieplenie – 98,4 m²
- Przygotowanie powierzchni pionowych pod uszczelnienia – 98,4 m²
- Wysokoelastyczna izolacja powierzchni pionowych – 82,00 m i poziomych- 98,4 m²
- Docieplenie ścian piwnic płytami polistyrenowymi gr. 10 cm – 98,4 m²
c. Roboty elewacyjne
- Roboty przygotowawcze i towarzyszące
- Ocieplenie ścian płytami styropianowymi o grubości 15 cm - 550,8 m2
- Ocieplenie ścian płytami styropianowymi o grubości 5 cm do ościeży drzwi, okien, kominów - 81 m2
- Wyprawa elewacyjna z tynku mineralnego - 631,8 m2
d. Roboty dekarskie
- Obróbki blacharskie kominów, ścian, czapki kominowej z blachy powlekanej - 42,0 m²
- Obsadzenie kratek wentylacyjnych w kominach stalowych ocynkowanych – 30 szt.
e. Roboty w zakresie stolarki budowlanej
- Montaż aluminiowych drzwi wejściowych pełnych ocieplanych
-Demontaż krat okiennych – 3 szt.
- Wymiana okna na PCV – 1,4 m²
- Czyszczenie i malowanie konstrukcji drewnianych – 150 m²
f. Remont schodów
- Montaż na schodach płyt tarasowych betonowych – 12 m²
- Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej – 22,5 m²
g. Roboty malarskie wewnątrz budynku
- Przygotowanie podłoża: gruntowanie, szpachlowanie i malowanie - 266,72 m²
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250847,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 308735,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250847,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Budowlane i Handlowe Jerzy Skura
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671726573
7.3.3) Ulica: ul. Lasowiacka 19
7.3.4) Miejscowość: Majdan Królewski
7.3.5) Kod pocztowy: 36-110
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250847,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Remont zewnętrznych elementów budynków 11A i B oraz wykończenie pomieszczeń na 1 i 2 piętrze budynku 11 B na potrzeby Kliniki Dermatologicznej SKDJ w Warszawie przy ul. Lindleya 4.
- Dostępne wejście do budynku Urzędu Miejskiego w Słomnikach.
- prace remontowe elewacji, balkonów, klatek schodowych budynków mieszkalnych w zasobach mieszkaniowych KTBS Sp. z o.o.
- Modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza szatniowego w budynku LXVIII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. L. Narbutta 31 w Warszawie.
- Roboty remontowe w budynku DS-1 (21-1) Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 3 w Krakowie
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.