eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup usług hotelarsko - restauracyjnych wraz z obsługą narad i szkoleń oraz pobytem pracowników ARiMR w ośrodku szkoleniowym

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup usług hotelarsko – restauracyjnych wraz z obsługą narad i szkoleń oraz pobytem pracowników ARiMR w ośrodku szkoleniowym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrala

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II nr 70

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-175

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@arimr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/arimr

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Agencja Płatnicza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup usług hotelarsko – restauracyjnych wraz z obsługą narad i szkoleń oraz pobytem pracowników ARiMR w ośrodku szkoleniowym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33ba71d6-0fca-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00174272

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00176384/09

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPiZP.2619.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 450000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług hotelarsko – restauracyjnych wraz z obsługą narad, spotkań i szkoleń zwanych dalej „szkoleniami” oraz pobytem pracowników ARiMR w ośrodku szkoleniowym (dalej: „OŚRODKU”), realizowany poprzez sukcesywny wynajem ośrodka położonego w granicach administracyjnych województwa mazowieckiego nie dalej jednak niż 100 km od siedziby zmawiającego tj. ul. Poleczki 33 w Warszawie (odległość zmierzona w linii prostej za pomocą aplikacji Google Maps), zgodnie z wymaganiami szczegółowo opisanymi w Załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy wraz z załącznikami stanowiących Załącznik nr 8 do specyfikacji warunków zamówienia (dalej: „SWZ”).
1.2. Ze względu na konieczność zapewnienia uczestnikom szkoleń ciszy, spokoju i możliwości skupienia się podczas zajęć, OŚRODEK powinien być położony w odległości nie mniejszej niż 500 m od drogi krajowej (odległość zmierzona w linii prostej za pomocą aplikacji Google Maps od wejścia głównego do budynku, w którym znajduje się recepcja i pokoje dla uczestników szkolenia do zewnętrznej krawędzi jezdni asfaltowej drogi krajowej, która przebiega najbliżej ośrodka szkoleniowego).
1.3. Na obsługę szkoleń składać się będą w szczególności następujące rodzaje świadczeń:
1.3.1. zapewnienie zakwaterowania z wyżywieniem uczestnikom szkoleń,
1.3.2. techniczna obsługa szkoleń, w tym zapewnienie sal szkoleniowych z wyposażeniem oraz serwisu kawowego,
1.3.3. transport dla uczestników szkoleń trasą i rodzajami dróg wskazanymi przez Zamawiającego (w tym drogi płatne).
1.4. Zamawiający wymaga osobistego wykonania zamówienia w zakresie usług hotelarskich z zastrzeżeniem § 2 ust. 3 projektowanych postanowień umowy, tj. przypadku, gdy realizacja zamówienia w pełnym zakresie we wskazanym przez Zamawiającego terminie jest niemożliwa, Wykonawca poinformuje Zamawiającego o tym fakcie faksem lub drogą elektroniczną najpóźniej w ciągu 2 dni po złożeniu zamówienia. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wskazać inny ośrodek szkoleniowy na terenie województwa mazowieckiego. Ośrodek ten musi spełniać wymogi standardu określonego w opisie przedmiotu zamówienia dla OŚRODKA. Wybór ośrodka musi uzyskać akceptację Zamawiającego.
1.5. Zamówienia mogą być realizowane do wyczerpania łącznej kwoty wynagrodzenia, która zostanie wskazana w § 3 ust. 1 projektowanych postanowień umowy (tj. do kwoty 330 000,00 zł brutto), nie dłużej jednak niż od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2022 r.
1.6. Zamawiający zapłaci jedynie za faktycznie zrealizowaną przez Wykonawcę usługę hotelarską w zakresie szkoleń, usługę restauracyjną i dotyczącą podawania posiłków i/lub usługę w zakresie transportu drogowego, bezpośrednio związaną z organizacją szkolenia.
1.7. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania zamówień, których łączna wartość brutto wyniesie nie mniej niż 49 500,00 zł brutto.
1.8. W OŚRODKU będą odbywać się 1 - 3 dniowe szkolenia (przez szkolenie 1 dniowe należy rozumieć szkolenie obejmujące pobyt uczestników z 1 noclegiem, przez szkolenie 2 dniowe należy rozumieć pobyt uczestników z 2 noclegami, przez szkolenie 3 dniowe należy rozmieć pobyt uczestników z 3 noclegami). Zamawiający będzie składał zamówienia faksem lub drogą elektroniczną, najpóźniej na 7 dni kalendarzowych przed planowanym terminem szkolenia, natomiast ostateczna liczba uczestników potwierdzona będzie nie później niż 2 dni przed terminem szkolenia, w formie pisemnej z dokładnością do 10% uczestników szkolenia.
1.9. W OŚRODKU będą organizowane szkolenia dla nie więcej niż 150 osób jednorazowo. W przypadku szkoleń, w których uczestniczyć będzie więcej niż 100 osób Zamawiający wymaga zapewnienia noclegów jedynie dla maksymalnie 100 osób, natomiast wymaga zapewnienia serwisów kawowych i wyżywienia dla maksymalnie 150 osób.
1.10. Zamawiający informuje, że do końca 2022 r., na podstawie odrębnych umów zawartych w wyniku udzielenia zamówienia w części nr 1 i nr 2 przeprowadzonego postępowania na „Zakup usług hotelarsko-restauracyjnych wraz z obsługą narad i szkoleń oraz pobytem pracowników ARiMR w ośrodku szkoleniowym” o nr ref.: DPiZP.2618.1.2020, korzysta z dwóch poniżej wymienionych ośrodków:
a) Ośrodek w Serocku ul. Wyzwolenia 57, 05-140 Serock;
b) Green Garden Hotel, ul. Droga Hrabska 50, 05-090 Falenty k. Warszawy.
Ze względu na fakt, że Zamawiający przewiduje możliwość organizacji szkoleń jedocześnie w ww. ośrodkach jak również w ośrodku, który zostanie zaoferowany przez Wykonawcę, z którym zostanie zawarta umowa w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania, Zamawiający informuje, że powyżej wymienione ośrodki nie mogą zostać zaoferowane w ofertach składanych w niniejszym postępowaniu.
2. Wizyta referencyjna
W celu potwierdzenia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia (ośrodka szkoleniowego) z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy), Wykonawca obowiązany jest do udostępnia zaoferowanego w ofercie ośrodka szkoleniowego w celu przeprowadzenia przez Zamawiającego wizyty referencyjnej zgodnie z poniższymi zasadami.
Zamawiający po terminie składania ofert, przeprowadzi wizytę referencyjną w ośrodku szkoleniowym zaoferowanym przez Wykonawcę w złożonej ofercie. Zakres elementów, które będą weryfikowane w trakcie wizyty referencyjnej określony został w ankiecie, której wzór stanowi Załącznik nr 1A do SWZ (Ankieta dotycząca spełniania wymagań przez ośrodek szkoleniowy). Zamawiający zastrzega, że w trakcie wizyty referencyjnej może zweryfikować również spełnianie przez ośrodek szkoleniowy innych niż opisanych w ankiecie wymagań określonych w przedmiocie zamówienia. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym spełnienia dodatkowych wymagań, określonych w ramach kryterium oceny ofert w Rozdz. XI pkt 1 ppkt 2) i 3) SWZ, Zamawiający zastrzega sobie możliwość ich zweryfikowania w trakcie odbywanej wizyty referencyjnej.
Przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany będzie uczestniczyć w wizycie referencyjnej przeprowadzanej przez Zamawiającego. W trakcie wizyty referencyjnej sporządzona zostanie ankieta o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ. Na żądanie przedstawicieli Zamawiającego uczestniczących w wizycie referencyjnej przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest potwierdzić własnym podpisem prawdziwość informacji zawartych w ankiecie.
Termin przeprowadzenia wizyty referencyjnej we wskazanym ośrodku szkoleniowym zostanie uzgodniony z Wykonawcą. Wykonawca jest zobowiązany umożliwić przeprowadzenie wizyty referencyjnej w uzgodnionym z Zamawiającym terminie, jednakże nie później niż w ciągu 15 dni roboczych od dnia otwarcia ofert. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia wizyty referencyjnej w innym terminie. Wizyty referencyjne odbywać się będą w dni robocze (od poniedziałku do piątku).
W przypadku gdy Wykonawca nie umożliwi Zamawiającemu przeprowadzenia wizyty referencyjnej lub nie uzgodni z Zamawiającym terminu wizyty referencyjnej, oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
W przypadku gdy w trakcie wizyty referencyjnej okaże się, że ośrodek szkoleniowy zaoferowany przez Wykonawcę nie spełnia, któregokolwiek z wymagań, zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
3. Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło na warunkach i zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy wraz z załącznikami, stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62545,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62545,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62545,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): "Platon” Zarządzanie i Finanse Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Ultyma Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380583783

7.3.3) Ulica: ul. Chabrowa 39/7

7.3.4) Miejscowość: Wysoka

7.3.5) Kod pocztowy: 52-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca sporządzał kosztorysy ofertowe - tabele: A, B i C, Formularza Ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. Wykonawca zobowiązany był do wyliczenia i podania cen jednostkowych netto, ceny ofertowej netto, należnego podatku od towarów i usług VAT oraz ceny ofertowej brutto, w sposób określony w Formularzu Ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
Wartość umowy wynosi 330 000,00 zł i stanowi maksymalną wartość nominalną zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.