Ogłoszenie z dnia 2022-05-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00161714/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
- 2022/BZP 00300604/01 - Wynik z dnia 2022-08-10
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Dostawa i montaż mebli na potrzeby Rodzinnego Domu Dziecka przy ul. Kolejowej 21 w Białej Podlaskiej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA BIAŁA PODLASKA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237380
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3
1.4.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.4.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.4.7.) Numer telefonu: 83-343-66-92
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bialapodlaska.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialapodlaska.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00174192
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-05-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00161714/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli na potrzeby Rodzinnego Domu Dziecka przy ul. Kolejowej 21 w Białej Podlaskiej - część 1 dostawa i montaż mebli do zabudowy.
2. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach działania 13.3 „Rewitalizacja obszarów miejskich” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 na realizację projektu pn. „Remont i przebudowa budynków na obszarze rewitalizacji miasta Biała Podlaska z przeznaczeniem na realizację usług społecznych”.
3. Meble muszą spełniać standardy określone w załączniku nr 2 do aktualnych Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020 w części „VI. Standard cyfrowy” w części III. Standard edukacyjny.
4. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
39140000-5 Meble domowe
39700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego
5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną liczbę części. Oferta musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia dla danej części.
6. Zamówienie podzielono na dwie części:
1) Część 1 – dostawa i montaż mebli do zabudowy;
2) Część 2 – dostawa i montaż zestawów mebli.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, odpowiednio do części, znajduje się w Załączniku nr 1a (część 1), 1b (część 2) do SWZ.
8. Wymiary mebli opisanych w załączniku nr 1a do SWZ są szacunkowe i mają charakter orientacyjny. Przed wykonaniem mebli należy dokonać pomiarów i dopasować zabudowę
do istniejących ścian.
9. Każdą wyspecyfikowaną w SWZ część (2 części) należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienia), wszelkie zapisy znajdujące się w SWZ dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej. Jeżeli w SWZ nie został zamieszczony zapis, której części dotyczy określony artykuł, paragraf, ustęp, warunek, formularz, dokument itp. – oznacza, że dotyczy wszystkich części.
10. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na dostarczony przedmiotu zamówienia (na wszystkie elementy składające się na przedmiot zamówienia) na okres nie krótszy niż 24 miesiące*, licząc od daty podpisania protokołu odbioru (bez względu na okresy gwarancji, oferowane przez producentów poszczególnych elementów składających się na przedmiot umowy).
Uwaga: Zaoferowany okres rękojmi za wady nie może być krótszy od zaoferowanego okresu gwarancji. Wykonawca może zaproponować jeden poniższych okresów gwarancji i rękojmi za wady na dostarczony przedmiotu zamówienia tj.: 24 m-ce albo 36 m-cy albo 48 m-cy. Minimalny okres gwarancji i rękojmi to 24 m-ce. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 48 m-cy.
Zamawiający informuje, że okres gwarancji na dostarczony przedmiotu zamówienia jest również przedmiotem oceny ofert w kryterium „Gwarancja” – G”, określonym w rozdziale XVIII SWZ, zgodnie z opisanymi tam zasadami.
11. Szczegółowe warunki gwarancji, rękojmi, serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego przedstawiono we wzorze umowy, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 2a (część 1), 2b (część 2) do SWZ.
12. W każdej z części Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ wraz z załącznikami.
13. Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.
14. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2a (część 1), 2b (część 2) do SWZ.
15. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli na potrzeby Rodzinnego Domu Dziecka przy ul. Kolejowej 21 w Białej Podlaskiej - część 1 dostawa i montaż mebli do zabudowy.
2. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach działania 13.3 „Rewitalizacja obszarów miejskich” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 na realizację projektu pn. „Remont i przebudowa budynków na obszarze rewitalizacji miasta Biała Podlaska z przeznaczeniem na realizację usług społecznych”.
3. Meble muszą spełniać standardy określone w załączniku nr 2 do aktualnych Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020 w części „VI. Standard cyfrowy” w części III. Standard edukacyjny.
4. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
39140000-5 Meble domowe
5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną liczbę części. Oferta musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia dla danej części.
6. Zamówienie podzielono na dwie części:
1) Część 1 – dostawa i montaż mebli do zabudowy;
2) Część 2 – dostawa i montaż zestawów mebli.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, odpowiednio do części, znajduje się w Załączniku nr 1a (część 1), 1b (część 2) do SWZ.
8. Wymiary mebli opisanych w załączniku nr 1a do SWZ są szacunkowe i mają charakter orientacyjny. Przed wykonaniem mebli należy dokonać pomiarów i dopasować zabudowę
do istniejących ścian.
9. Każdą wyspecyfikowaną w SWZ część (2 części) należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienia), wszelkie zapisy znajdujące się w SWZ dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej. Jeżeli w SWZ nie został zamieszczony zapis, której części dotyczy określony artykuł, paragraf, ustęp, warunek, formularz, dokument itp. – oznacza, że dotyczy wszystkich części.
10. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na dostarczony przedmiotu zamówienia (na wszystkie elementy składające się na przedmiot zamówienia) na okres nie krótszy niż 24 miesiące*, licząc od daty podpisania protokołu odbioru (bez względu na okresy gwarancji, oferowane przez producentów poszczególnych elementów składających się na przedmiot umowy).
Uwaga: Zaoferowany okres rękojmi za wady nie może być krótszy od zaoferowanego okresu gwarancji. Wykonawca może zaproponować jeden poniższych okresów gwarancji i rękojmi za wady na dostarczony przedmiotu zamówienia tj.: 24 m-ce albo 36 m-cy albo 48 m-cy. Minimalny okres gwarancji i rękojmi to 24 m-ce. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 48 m-cy.
Zamawiający informuje, że okres gwarancji na dostarczony przedmiotu zamówienia jest również przedmiotem oceny ofert w kryterium „Gwarancja” – G”, określonym w rozdziale XVIII SWZ, zgodnie z opisanymi tam zasadami.
11. Szczegółowe warunki gwarancji, rękojmi, serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego przedstawiono we wzorze umowy, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 2a (część 1), 2b (część 2) do SWZ.
12. W każdej z części Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ wraz z załącznikami.
13. Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.
14. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2a (część 1), 2b (część 2) do SWZ.
15. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.7. Dodatkowy kod CPV (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Sprzęt gospodarstwa domowego
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli na potrzeby Rodzinnego Domu Dziecka przy ul. Kolejowej 21 w Białej Podlaskiej - Część 2 – dostawa i montaż zestawów mebli.
2. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach działania 13.3 „Rewitalizacja obszarów miejskich” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 na realizację projektu pn. „Remont i przebudowa budynków na obszarze rewitalizacji miasta Biała Podlaska
z przeznaczeniem na realizację usług społecznych”.
3. Meble muszą spełniać standardy określone w załączniku nr 2 do aktualnych Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020 w części „VI. Standard cyfrowy” w części III. Standard edukacyjny.
4. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
39140000-5 Meble domowe
39700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego
5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną liczbę części. Oferta musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia dla danej części.
6. Zamówienie podzielono na dwie części:
1) Część 1 – dostawa i montaż mebli do zabudowy;
2) Część 2 – dostawa i montaż zestawów mebli.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, odpowiednio do części, znajduje się w Załączniku nr 1a (część 1), 1b (część 2) do SWZ.
8. Wymiary mebli opisanych w załączniku nr 1a do SWZ są szacunkowe i mają charakter orientacyjny. Przed wykonaniem mebli należy dokonać pomiarów i dopasować zabudowę
do istniejących ścian.
9. Każdą wyspecyfikowaną w SWZ część (2 części) należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienia), wszelkie zapisy znajdujące się w SWZ dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej. Jeżeli w SWZ nie został zamieszczony zapis, której części dotyczy określony artykuł, paragraf, ustęp, warunek, formularz, dokument itp. – oznacza, że dotyczy wszystkich części.
10. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na dostarczony przedmiotu zamówienia (na wszystkie elementy składające się na przedmiot zamówienia) na okres nie krótszy niż 24 miesiące*, licząc od daty podpisania protokołu odbioru (bez względu na okresy gwarancji, oferowane przez producentów poszczególnych elementów składających się na przedmiot umowy).
Uwaga: Zaoferowany okres rękojmi za wady nie może być krótszy od zaoferowanego okresu gwarancji. Wykonawca może zaproponować jeden poniższych okresów gwarancji i rękojmi za wady na dostarczony przedmiotu zamówienia tj.: 24 m-ce albo 36 m-cy albo 48 m-cy. Minimalny okres gwarancji i rękojmi to 24 m-ce. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 48 m-cy.
Zamawiający informuje, że okres gwarancji na dostarczony przedmiotu zamówienia jest również przedmiotem oceny ofert w kryterium „Gwarancja” – G”, określonym w rozdziale XVIII SWZ, zgodnie z opisanymi tam zasadami.
11. Szczegółowe warunki gwarancji, rękojmi, serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego przedstawiono we wzorze umowy, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 2a (część 1), 2b (część 2) do SWZ.
12. W każdej z części Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ wraz z załącznikami.
13. Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.
14. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2a (część 1), 2b (część 2) do SWZ.
15. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli na potrzeby Rodzinnego Domu Dziecka przy ul. Kolejowej 21 w Białej Podlaskiej - Część 2 – dostawa i montaż zestawów mebli.
2. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach działania 13.3 „Rewitalizacja obszarów miejskich” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 na realizację projektu pn. „Remont i przebudowa budynków na obszarze rewitalizacji miasta Biała Podlaska
z przeznaczeniem na realizację usług społecznych”.
3. Meble muszą spełniać standardy określone w załączniku nr 2 do aktualnych Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020 w części „VI. Standard cyfrowy” w części III. Standard edukacyjny.
4. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
39140000-5 Meble domowe
5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną liczbę części. Oferta musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia dla danej części.
6. Zamówienie podzielono na dwie części:
1) Część 1 – dostawa i montaż mebli do zabudowy;
2) Część 2 – dostawa i montaż zestawów mebli.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, odpowiednio do części, znajduje się w Załączniku nr 1a (część 1), 1b (część 2) do SWZ.
8. Wymiary mebli opisanych w załączniku nr 1a do SWZ są szacunkowe i mają charakter orientacyjny. Przed wykonaniem mebli należy dokonać pomiarów i dopasować zabudowę
do istniejących ścian.
9. Każdą wyspecyfikowaną w SWZ część (2 części) należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienia), wszelkie zapisy znajdujące się w SWZ dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej. Jeżeli w SWZ nie został zamieszczony zapis, której części dotyczy określony artykuł, paragraf, ustęp, warunek, formularz, dokument itp. – oznacza, że dotyczy wszystkich części.
10. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na dostarczony przedmiotu zamówienia (na wszystkie elementy składające się na przedmiot zamówienia) na okres nie krótszy niż 24 miesiące*, licząc od daty podpisania protokołu odbioru (bez względu na okresy gwarancji, oferowane przez producentów poszczególnych elementów składających się na przedmiot umowy).
Uwaga: Zaoferowany okres rękojmi za wady nie może być krótszy od zaoferowanego okresu gwarancji. Wykonawca może zaproponować jeden poniższych okresów gwarancji i rękojmi za wady na dostarczony przedmiotu zamówienia tj.: 24 m-ce albo 36 m-cy albo 48 m-cy. Minimalny okres gwarancji i rękojmi to 24 m-ce. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 48 m-cy.
Zamawiający informuje, że okres gwarancji na dostarczony przedmiotu zamówienia jest również przedmiotem oceny ofert w kryterium „Gwarancja” – G”, określonym w rozdziale XVIII SWZ, zgodnie z opisanymi tam zasadami.
11. Szczegółowe warunki gwarancji, rękojmi, serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego przedstawiono we wzorze umowy, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 2a (część 1), 2b (część 2) do SWZ.
12. W każdej z części Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ wraz z załącznikami.
13. Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.
14. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2a (część 1), 2b (część 2) do SWZ.
15. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-05-25 12:00
Po zmianie:
2022-05-27 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-05-25 13:00
Po zmianie:
2022-05-27 13:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-06-23
Po zmianie:
2022-06-25
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- "Dostawa samochodu do przewozu ratowników i sprzętu typu bus i lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego z podziałem na części"
- Wykonanie robót remontowych w budynku Rektoratu oraz infrastruktury zewnętrznej przy budynkach: Rektoratu, Hali sportowej, Domu Studenta nr 1 i 2
- Wymiana bramy głównej oraz bramy gospodarczej w Zakładzie Karnym w Białej Podlaskiej
- Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych
- Dostawa doposażenia sprzętu pracowni zamawianego w ramach projektu pt. "Kompetencje zawodowe - szansą na lepsze jutro III"
- Dostawa materiałów promocyjnych
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu AGD na potrzeby wydziału WNZKś."
- Utworzenie mieszkania treningowego dla osoby ze znacznym lub umiarkowanym stopniem niepełnosprawności przy ul. Cieszkowskiego 17 w Gnieźnie
- Dostawa sprzętu AGD
- Dostawa i montaż wyposażenia sali konferencyjnej na terenie ośrodka turystycznego Akwa Marina
- Wyposażenie budynku przedszkola i żłobka przy ul. Topolowej 6 w Mosinie
- Modernizacja i zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w miejscowości Nur
więcej: Meble domowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.