Ogłoszenie z dnia 2025-04-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Superwizja dla pracowników Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie - Superwizja dla pracowników realizujących zadania w Dziale ds. Zawodowej Pieczy Zastępczej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WARSZAWSKIE CENTRUM POMOCY RODZINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014931762
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lipińska 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-833
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@wcpr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wcpr.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Superwizja dla pracowników Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie - Superwizja dla pracowników realizujących zadania w Dziale ds. Zawodowej Pieczy Zastępczej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e2e38bc-0e55-4e26-a6f7-ba6f5a61fa45
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00174155
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00024311/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Superwizja dla pracowników Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
1. Podstawa prawna: art. 305 pkt 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp.
2. Podstawa faktyczna : Zamówienie udzielone zgodnie z zasadami określonymi w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp:
- od udzielenia zamówienia podstawowego nie upłynął okres 3 lat;
- zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, z którym zawarto umowę w postępowaniu podstawowym nr 4/2024/ZP-
TP/WCPR;
- udzielane zamówienie polega na powtórzeniu zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego usług tj. superwizji dla
pracowników WCPR, odpowiadającego swoim zakresem przedmiotowi zamówienia opisanemu dla zamówienia
podstawowego;
- zamówienie powtórzeniowe dotyczy przedmiotu zamówienia opisanego w SWZ dla zamówienia podstawowego;
- przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego uwzględniono wartość zamówienia powtórzeniowego, określając tym
samym całkowitą wartość zamówienia;
- zamówienie powtórzeniowe zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-7ea8652e-eab1-11ee-b4e0-4ac387c144e3
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/2025/ZP-WR/WCPR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 214880,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 10560,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie superwizji dla pracowników realizujących zadania w Dziale ds. Zawodowej Pieczy Zastępczej.
2. Organizacja superwizji:
1) Łączna liczba godzin: 33 godziny (1 grupa x 11 spotkań x 3 godziny).
2) Liczba prowadzonych grup: 1 grupa.
3) Czas spotkania dla jednej grupy: 3 godziny (1 godzina = 60 minut).
4) Łączna liczba spotkań dla jednej grupy: 11 spotkań.
Rozliczenie będzie realizowane cyklicznie po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego na podstawie przedstawionej przez Wykonawcę faktury/rachunku oraz dokumentów potwierdzających wykonanie usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79633000-0 - Rozwój personelu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312320-8 - Usługi doradztwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ko-relacje Michał Kostrzewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210533107
7.3.3) Ulica: Ul. Koncertowa 10/41
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-787
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11550,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-12INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa rejestratorów holterowskich i EKG na potrzeby Oddziału Chorób Wewnętrznych Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o
- Dostawa artroskopu wraz z oprzyrządowaniem do Warszawskiego Centrum Opieki Medycznej "KOPERNIK" Sp, z o.o"
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności zawodowych pielęgniarki.
- Dostawa subskrypcji na Internetowy System Udostępniania Informacji Drogowych wraz z usługą przygotowania danych.
- Udzielanie świadczeń w zakresie fizjoterapii.
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w Przychodni Medycyny Rodzinnej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Indywidualne specjalistyczne wsparcie dla uczestników Dziennego Domu Pobytu dla Seniorów w Otwocku
- Usługa interwencji kryzysowej
- Przeprowadzenie zajęć z doradcą zawodowym dla uczniów Zachodniopomorskiego Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej w Szczecinie
- Świadczenie usług interwencji kryzysowej w ramach projektu "Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław - by żyło nam się piękniej"
więcej: Rozwój personelu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.