eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzegom › Odwodnienie podwórka przy ul. Kościuszki w Strzegomiu



Ogłoszenie z dnia 2023-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odwodnienie podwórka przy ul. Kościuszki w Strzegomiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzegom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 38

1.5.2.) Miejscowość: Strzegom

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48/ 74 856 05 99

1.5.8.) Numer faksu: +48/ 74 856 05 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzegom@strzegom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odwodnienie podwórka przy ul. Kościuszki w Strzegomiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de678b24-bcba-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00174123

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026131/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Odwodnienie podwórka przy ul. Kościuszki w Strzegomiu wraz z utwardzeniem istniejącego placu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00125041

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIiZP.271.5.2023.MC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 397758,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu na obszarze projektowanej inwestycji pn. „Odwodnienie podwórka przy ul. Kościuszki w Strzegomiu” przewidzianej do realizacji na działce nr: 690 AM4, Obręb: 0001 Krzyżowa Góra nr 1. Zakres prac zakłada częściową zmianę dotychczasowego zagospodarowania terenu z zachowaniem jego dotychczasowego charakteru i funkcji. Projektowane zamierzenie budowlane będzie polegać na utwardzeniu istniejącego palcu o nawierzchni nieulepszonej na nawierzchnie w całości z kostki betonowej i odwodnieniu podwórka przy ulicy Kościuszki nr 38, 38a, 38b. Kanalizacja deszczowa poprowadzona będzie działkami nr: 690, 692, 800dr Obr Krzyżowa Góra Nr1.
Zakres robót obejmuje między innymi:
• wykonanie nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej ograniczonej krawężnikiem (zgodnie z projektem wykonawczym),
• odwodnienie podwórka, kanalizacja deszczowa,
• wykonanie i wdrożenie tymczasowej organizacji ruchu w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 382,
• uporządkowanie terenu i utylizacja odpadów,
• przed przystąpieniem do robót związanych z budową przyłącza kanalizacji deszczowej w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 382 (dawniej 374) należy wystąpić do zarządu drogi z wnioskiem o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2004r. w sprawie określenia warunków udzielenia zezwoleń na zajęcie pasa drogowego,
• uzyskanie zezwolenia na umiejscowienie w pasie drogowym drogi wojewódzkiej urządzenia na rzecz Zamawiającego,
• obsługę geodezyjną,
• wykonanie i przedstawienie do akceptacji projektu zabezpieczenia robót i organizacji ruchu drogowego na czas budowy.
Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem znajduje się w SWZ oraz w dokumentacji technicznej, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. Na dokumentację techniczną składają się:
• projekt budowlany,
• projekt wykonawczy,
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu oferta z najkorzystniejszą ceną wynosi 646 857,00 zł brutto, co przewyższa możliwości finansowe Zamawiającego, który na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę: 450 000,00 zł brutto. Zamawiający przewidział możliwość dołożenia brakujących środków, jednak ze względu na to, że kwota znacząco przewyższa wysokość zaplanowanych środków finansowych, Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym Zamawiający zobowiązany jest na podstawie art. 255 ust 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. ustawy Prawo zamówień publicznych do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 646857,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 662999,52 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.