Ogłoszenie z dnia 2021-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00145890/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli i pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia w ramach budowy przedszkola przy ZKiW w Turzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tczew
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lecha 12
1.5.2.) Miejscowość: Tczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 58 530 51 32
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gmina-tczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-tczew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli i pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia w ramach budowy przedszkola przy ZKiW w Turzu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7848db1f-fa8f-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00174078
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003029/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wyposażenie przedszkola przy ZKiW w Turzu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145890/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIT.271.1.45.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 94789,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie przez Wykonawcę urządzeń/wyposażenia w ramach budowy przedszkola w miejscowości Turze, tj.:1) część nr 1 – Dostawa mebli i pomocy dydaktycznych w ramach budowy przedszkola przy ZKiW w Turzu, w tym m.in.:
- zestaw mebli – 1 szt.,
- kącik kuchenny – 4 szt.,
- szafa uniwersalna z wysuwanymi półkami – 4 szt.,
- stół sześciokątny z białym obrzeżem z regulowaną wys. 0-3 – 16 szt.,
- krzesełko białe [wysokość siedziska 31 cm] – 24 szt.,
- szafka na plastikowe pojemniki – 2 szt.,
- pojemnik Jumbo - jasnoszary – 6 szt.,
- pojemnik Jumbo – limonka - 3 szt.,
- szafka z klockami – 4 szt.,
- szafka – 8 szt.,
- biurko z szafką 90 i 1 szufladą – 4 szt.,
- krzesło konferencyjne - chrom czarne – 5 szt.,
- tablica korkowa 90x120 cm – jasnozielona – 1 szt.,
- tablica korkowa 60x90 cm – różowa – 1 szt.,
- tablica korkowa 90x120 cm – błękitna – 6 szt.,
- ścianka manipulacyjno-sensoryczna [wym. (szer. x wys.): 130-135 x 115-120 cm] – 1 szt.,
- ścianka manipulacyjno-sensoryczna [wym. (szer. x wys.): 130-135 x 120-125 cm] – 2 szt.,
- bujak liść – 1 szt.,
- bujak kot – 1 szt.,
- szatnia 6-osobowa – 17 szt.,
- półeczka na kubeczki zielona – 14 szt.,
- zestaw mebli [całkowite wym. 270-280 (szer.) x 40-43 (gł.) cm x 85-88 cm] – 1 szt.,
- krzesełko białe [wysokość siedziska 35 cm] – 24 szt.,
- tablica korkowa 100x150 cm – różowa – 1 szt.,
- tablica korkowa 100x150 cm – jasnozielona – 3 szt.,
- ścianka manipulacyjno-sensoryczna [dł. 130-135 cm, wys. 100-108 cm] – 1 szt.,
- pojemnik Jumbo - niebieski – 1 szt.,
- bujak chmurka – 1 szt.,
- bujak ptak – niebieski – 1 szt.,
- krzesełko białe [wysokość siedziska 43 cm] – 24 szt.,
- zestaw mebli [całkowity wym. zestawu 395-400 x 40-43 x 120-125 cm] – 2 szt.,
- szafka z nadstawką – 2 szt.,
- auto sensoryczne – 2 szt.,
- szafka z pojemnikami w komplecie – 2 szt.,
- parawan – 2 szt.,
- tablica korkowa z aluminiową ramą 90 x 120 cm – 2 szt.,
- krzesełko białe [wysokość siedziska 46 cm] – 24 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w SWZ oraz Załączniku nr 4 i 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
4.5.5.) Wartość części: 74968,64 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie przez Wykonawcę urządzeń/wyposażenia w ramach budowy przedszkola w miejscowości Turze, tj.:1) część nr 2 - Dostawa wyposażenia pomieszczeń zmywalni i rozdziału posiłków w ramach budowy przedszkola przy ZKiW w Turzu, w tym m.in.:
- zmywarko wyparzarka kapturowa - 1 szt.,
- szafa przelotowa – 1 szt.
- stół z kołnierzem przyściennym, ze zlewem jednokomorowym – 2 szt.,
- stół roboczy z kołnierzem przyściennym [600 x 570 x 850 mm] – 3 szt.,
- stół roboczy z kołnierzem przyściennym [1300 x 570 x 850 mm] – 1 szt.,
- stół roboczy z kołnierzem przyściennym [1950 x 570 x 850] – 1 szt.,
- płyta indukcyjna dwupalnikowa, nablatowa – 1 szt.,
- lodówka – 1 szt.,
- umywalka ceramiczna z przelewem – 2 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w SWZ oraz Załączniku nr 4 i 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
4.5.5.) Wartość części: 19821,14 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69996,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94839,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69996,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 46
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69996,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia część nr 2 niniejszego postępowania, na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych o brzmieniu:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty’’.
Zamawiający unieważnia część nr 2 niniejszego postępowania, gdyż nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa drogi Szpęgawa-Rokitki"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa drogi w Zajączkowie (dz. 95)"
- WYKONANIE STUDIÓW WYKONALNOŚCI SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH POWIATU TCZEWSKIEGO DLA PLANOWANEJ INWESTYCJI PN. "WYMIANA ŹRÓDEŁ CIEPŁA I POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ SZKÓŁ"
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Miejskiej Tczew do placówek oświatowych w celu realizacji obowiązku szkolnego i nauki
- Roboty budowlane w CKZ w Tczewie przy ul. Sobieskiego 10a w ramach zadania pn. "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych Powiatu Tczewskiego-poprzez prace budowlane-etap II"
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr III w Katowicach przy ul. Wojewódzkiej 11
- Wyposażenie kawiarni w Poniatówce usytuowanej w Parku im. Książąt Mazowieckich w Piasecznie.
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do Biura Rektora Politechniki Bydgoskiej im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
- Zakup i dostawa wyposażenia dla przedszkoli publicznych w Dzierżoniowie w ramach projektu "SmartPrzedszkolaki w Powiecie Dzierżoniowskim" z podziałem na dwie części zamówienia.
- Wyposażenie nowej części budynku szkoły podstawowej przy Zespole Szkolno- Przedszkolnym w Bąkowie w podziale na 2 części
- Zakup sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych do zajęć dla Szkoły Podstawowej nr 2 w Cieszynie finansowany ze środków projektu "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!".
więcej: Sprzęt elektroniczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.