eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TczewDostawa mebli i pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia w ramach budowy przedszkola przy ZKiW w Turzu



Ogłoszenie z dnia 2021-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli i pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia w ramach budowy przedszkola przy ZKiW w Turzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tczew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lecha 12

1.5.2.) Miejscowość: Tczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 58 530 51 32

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gmina-tczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-tczew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli i pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia w ramach budowy przedszkola przy ZKiW w Turzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7848db1f-fa8f-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00174078

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003029/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wyposażenie przedszkola przy ZKiW w Turzu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145890/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIT.271.1.45.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 94789,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie przez Wykonawcę urządzeń/wyposażenia w ramach budowy przedszkola w miejscowości Turze, tj.:
1) część nr 1 – Dostawa mebli i pomocy dydaktycznych w ramach budowy przedszkola przy ZKiW w Turzu, w tym m.in.:
- zestaw mebli – 1 szt.,
- kącik kuchenny – 4 szt.,
- szafa uniwersalna z wysuwanymi półkami – 4 szt.,
- stół sześciokątny z białym obrzeżem z regulowaną wys. 0-3 – 16 szt.,
- krzesełko białe [wysokość siedziska 31 cm] – 24 szt.,
- szafka na plastikowe pojemniki – 2 szt.,
- pojemnik Jumbo - jasnoszary – 6 szt.,
- pojemnik Jumbo – limonka - 3 szt.,
- szafka z klockami – 4 szt.,
- szafka – 8 szt.,
- biurko z szafką 90 i 1 szufladą – 4 szt.,
- krzesło konferencyjne - chrom czarne – 5 szt.,
- tablica korkowa 90x120 cm – jasnozielona – 1 szt.,
- tablica korkowa 60x90 cm – różowa – 1 szt.,
- tablica korkowa 90x120 cm – błękitna – 6 szt.,
- ścianka manipulacyjno-sensoryczna [wym. (szer. x wys.): 130-135 x 115-120 cm] – 1 szt.,
- ścianka manipulacyjno-sensoryczna [wym. (szer. x wys.): 130-135 x 120-125 cm] – 2 szt.,
- bujak liść – 1 szt.,
- bujak kot – 1 szt.,
- szatnia 6-osobowa – 17 szt.,
- półeczka na kubeczki zielona – 14 szt.,
- zestaw mebli [całkowite wym. 270-280 (szer.) x 40-43 (gł.) cm x 85-88 cm] – 1 szt.,
- krzesełko białe [wysokość siedziska 35 cm] – 24 szt.,
- tablica korkowa 100x150 cm – różowa – 1 szt.,
- tablica korkowa 100x150 cm – jasnozielona – 3 szt.,
- ścianka manipulacyjno-sensoryczna [dł. 130-135 cm, wys. 100-108 cm] – 1 szt.,
- pojemnik Jumbo - niebieski – 1 szt.,
- bujak chmurka – 1 szt.,
- bujak ptak – niebieski – 1 szt.,
- krzesełko białe [wysokość siedziska 43 cm] – 24 szt.,
- zestaw mebli [całkowity wym. zestawu 395-400 x 40-43 x 120-125 cm] – 2 szt.,
- szafka z nadstawką – 2 szt.,
- auto sensoryczne – 2 szt.,
- szafka z pojemnikami w komplecie – 2 szt.,
- parawan – 2 szt.,
- tablica korkowa z aluminiową ramą 90 x 120 cm – 2 szt.,
- krzesełko białe [wysokość siedziska 46 cm] – 24 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w SWZ oraz Załączniku nr 4 i 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

4.5.5.) Wartość części: 74968,64 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie przez Wykonawcę urządzeń/wyposażenia w ramach budowy przedszkola w miejscowości Turze, tj.:
1) część nr 2 - Dostawa wyposażenia pomieszczeń zmywalni i rozdziału posiłków w ramach budowy przedszkola przy ZKiW w Turzu, w tym m.in.:
- zmywarko wyparzarka kapturowa - 1 szt.,
- szafa przelotowa – 1 szt.
- stół z kołnierzem przyściennym, ze zlewem jednokomorowym – 2 szt.,
- stół roboczy z kołnierzem przyściennym [600 x 570 x 850 mm] – 3 szt.,
- stół roboczy z kołnierzem przyściennym [1300 x 570 x 850 mm] – 1 szt.,
- stół roboczy z kołnierzem przyściennym [1950 x 570 x 850] – 1 szt.,
- płyta indukcyjna dwupalnikowa, nablatowa – 1 szt.,
- lodówka – 1 szt.,
- umywalka ceramiczna z przelewem – 2 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w SWZ oraz Załączniku nr 4 i 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

4.5.5.) Wartość części: 19821,14 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69996,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94839,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69996,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448

7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 46

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-428

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69996,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia część nr 2 niniejszego postępowania, na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych o brzmieniu:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty’’.
Zamawiający unieważnia część nr 2 niniejszego postępowania, gdyż nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.