Ogłoszenie z dnia 2022-05-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00122060/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-14
- 2022/BZP 00126507/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży konstrukcyjnej, elektrycznej, sanitarnej nad inwestycją pn. Budowa letniej sceny wraz z zapleczem socjalnym w Parku Natury w Odolanowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO ODOLANÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855127
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 11
1.5.2.) Miejscowość: Odolanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-430
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 733-15-81
1.5.8.) Numer faksu: 733-38-92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@odolanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.odolanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży konstrukcyjnej, elektrycznej, sanitarnej nad inwestycją pn. Budowa letniej sceny wraz z zapleczem socjalnym w Parku Natury w Odolanowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f1b5669-bbbf-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00173936
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011106/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży konstrukcyjnej, elektrycznej, sanitarnej nad inwestycją pn. Budowa letniej sceny wraz z zapleczem socjalnym w Parku Natury w Odolanowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 26171,7 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży konstrukcyjnej, elektrycznej, sanitarnej nad zadaniem inwestycyjnym Budowa letniej sceny wraz z zapleczem socjalnym w Parku Natury w Odolanowie
Nadzorowane roboty budowlane
Budowa letniej sceny wraz z zapleczem socjalnym w Parku Natury w Odolanowie
Budynek jest zlokalizowany w 63-430 Odolanów, ul. Bartosza, działka nr 1140/17, 1140/18, obręb 0001 Odolanów i stanowi własność Gminy i Miasta Odolanów. Inwestycja wspófinansowana jest ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych (RFIL)
1. Zakres robót obejmuje między innymi:
a) opracowanie tzw. projektu warsztatowego konstrukcji stalowej i żelbetowej,
b) budowę zadaszonej sceny, budynek niepodpiwniczony, jednokondygnacyjny, o wym. długość/szerokość/wysokość budynku: 23,50 m/16,43 m/7,82 m, składający się z 3 głównych części: zaplecza, pomostu widokowego, zadaszenia sceny,
c) wykonanie otwartego tarasu drewnianego nad istniejącym zbiornikiem wodnym,
d) wykonanie ścian fundamentowych wraz z wykonaniem izolacji przeciwwodnej i ocieplenia,
e) wykonanie posadzek na gruncie wraz z wykonaniem izolacji przeciwwodnej i ocieplenia,
f) wykonanie i ocieplenie ścian zewnętrznych konstrukcyjnych. Wykończenia ścian zewnętrznych - tynki strukturalne, w kolorze złamanej bieli oraz płyty drewnopodobne lub tynki imitujące strukturę i kolorystykę drewna,
g) wykonanie ścian wewnętrznych, wewnętrznych działowych. Wykończenie - tynkowane malowane farbami zmywalnymi. Tynki cem.-wap. kat. III. W pomieszczeniach sanitarnych / mokrych - płytki ceramiczne,
h) wykonanie ścian wewnętrznych działowych,
i) wykonanie stropów z płyt żelbetowych,
j) wykonanie nadproży,
k) wykonanie podciągów i nadciągów,
Szczegółowy zakres robót budowlanych, nad którymi będzie sprawowany nadzór - zgodnie z dokumentacją projektową do niniejszego postępowania, dostępną na stronie internetowej Gminy i Miasta Odolanów pod adresem: https://www.bip.odolanow.pl/redir,przetargi?zamowienie_publiczneID=234
2. Do zadań inspektora należy:
a) pełen zakres czynności, jaki dla inspektora nadzoru inwestorskiego przewidziany ustawą z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane,
b) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową o roboty budowlane, nie rzadziej jednak niż 1 raz w tygodniu w okresie realizacji prac budowlanych,
c) kontrola prawidłowości prowadzenia przez wykonawców procesu budowlanego oraz wyceny robót,
d) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy ponoszonych przez Zamawiającego,
e) kontrola i weryfikacja przedkładanych kosztorysów oraz stanu realizacji budżetu inwestycji,
f) potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do fakturowania częściowego zgodnie z postanowieniami umów o roboty budowlane,
g) składanie raportów Zamawiającemu o występujących ewentualnych trudnościach w realizacji budowy lub odstępstwach od umów o roboty budowlane, w terminie 2 dni od wystąpienia ww. trudności lub odstępstw,
h) uczestniczenie przy przeprowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń,
i) egzekwowanie od wykonawcy wszelkich prób i badań opisanych w Specyfikacji Wykonania i Odbioru Robót,
j) zatwierdzanie materiałów do wbudowania oraz zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
k) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach realizacji umowy o roboty budowlane,
l) potwierdzanie usunięcia wad wykonanych robót budowlanych,
m) uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych,
n) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wraz z atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności,
o) nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ,
p) wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy,
q) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem,
r) nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dziennika budowy,
s) sprawdzanie i akceptacja kosztorysów ofertowych oraz dokumentacji technicznej w przypadku zadań realizowanych w formule "zaprojektuj i wybuduj",
t) dyspozycyjność w godzinach pracy Urzędu Gminy i Miasta Odolanów.
u) uczestniczenie w odbiorach zanikających i ulegających zakryciu,
w) stwierdzania gotowości do odbiorów w tym odbioru końcowego,
z) przeprowadzenie razem z zamawiającym inwentaryzacji i przygotowanie rozliczenia umów z wykonawcą prac budowlanych w przypadku odstąpieniu lub innego rozwiązanie umowy o roboty budowlane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13530,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13530,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13530 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Inwestycji Budownictwa Ogólnego Zbigniew Tomicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6221050436
7.3.3) Ulica: Grawerska
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 63-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZAKŁAD INWESTYCJI BUDOWNICTWA OGÓLNEGO" TOMICKI ZBIGNIEW
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD INWESTYCJI BUDOWNICTWA OGÓLNEGO" TOMICKI ZBIGNIEW
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13530 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI ODOLANÓW
więcej: przetargi ODOLANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn: "Rozbudowa skrzyżowania ul. Zielonogórskiej, Chrobrego, Grobla, Okrężnej i Nowszej wraz z ich przebudową w m. Nowa Sól"
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Krasickiego w Gdyni
- "Wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań związanych z przebudową/rozbudową dróg powiatowych na terenie Powiatu Lubaczowskiego" Zadania 1 - 2
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad rewitalizacją Parku Miejskiego im. Marszałka Józefa Piłsudskiego we Wrześni oraz budową zbiorników retencyjnych na wody opadowe
- Pełnienie funkcji koordynatora procesu inwestycyjnego
- "Zeroemisyjne źródło ogrzewania w Szpitalu Powiatowym w Kolbuszowej"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.