eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadłówWykonanie projektu budowlanego ścieżek rowerowych przy DW nr 975 relacji Dąbrowa Tarnowska - Dąbrowa odc. 065 km 1+380 - 2+820 strona prawa - etap I



Ogłoszenie z dnia 2021-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie projektu budowlanego ścieżek rowerowych przy DW nr 975 relacji Dąbrowa Tarnowska - Dąbrowa odc. 065 km 1+380 - 2+820 strona prawa - etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radłów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660915

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Radłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-130

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaradlow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaradlow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/umradlow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie projektu budowlanego ścieżek rowerowych przy DW nr 975 relacji Dąbrowa Tarnowska - Dąbrowa odc. 065 km 1+380 - 2+820 strona prawa - etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1276de87-04be-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00173918

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00158284/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PPI.271.18.2.21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 154471,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie projektu budowlanego ścieżek rowerowych przy DW nr 975 relacji Dąbrowa
Tarnowska - Dąbrowa odc. 065 km 1+380 - 2+820 strona prawa,
b) Uzyskanie decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę lub
zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia robót od właściwych miejscowo
organów,
c) Uzyskanie wszelkich innych niezbędnych decyzji, uzgodnień, pozwoleń niezbędnych do
wykonania przedmiotu zamówienia,
d) Pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych na podstawie
sporządzonej dokumentacji projektowe.
2) Dokumentacja projektowa winna być opracowana w zakresie niezbędnym do:
- przeprowadzenia postępowania przetargowego o udzielenie zamówienia publicznego,
- realizacji robót budowlanych, w tym między innymi uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień
i decyzji umożliwiających uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej lub
uzyskanie pozwolenia na budowę zgodnie z Prawem Budowlanym.
3) Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z wymogami obowiązujących aktów
prawnych, w tym m.in.:
- ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
- ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji
inwestycji w zakresie dróg publicznych,
- ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne,
- ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska,
- ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
- rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie
warunków, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowania,
- rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005 r. w sprawie sposobu numeracji i
ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru
numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom,
- rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie
warunków, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowania,
- rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia
2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych,
4) Dokumentację należy wykonać w pikietażu obowiązującym na drodze wojewódzkiej z
podaniem zmian jeśli występują.
5) W ramach zadania do obowiązków Wykonawcy należy również:
• opracowanie inwentaryzacji stanu istniejącego,
• wykonanie opracowania ewidencyjnego
• opracowanie koncepcji w zakresie rozwiązań technicznych i technologicznych,
• uzyskanie pisemnego potwierdzenia właściwego organu braku konieczności uzyskania DŚU;
opracowanie materiałów do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (jeżeli zajdzie potrzeba
uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach)
• wykonanie i opracowanie badań geologiczno-inżynieryjnych, geotechnicznych,
• opracowanie operatów wodnoprawnych (jeżeli zajdzie potrzeba uzyskania decyzji
wodnoprawnej)
• projektowanie ciągu pieszo-rowerowego w pasie drogowym jeżeli zajdzie potrzeba
• opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej w stadium projektu budowlanego,
• opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej w stadium projektu wykonawczego, w
tym SST, przedmiarów i kosztorysów ofertowych,
• opracowanie przedmiarów oraz kosztorysów inwestorskich,
• wykonanie projektów rozbiórki obiektów budowlanych (jeżeli zajdzie taka konieczność), • opracowanie map projektów podziału nieruchomości wraz z wykazami zmian danych
ewidencyjnych (jeżeli zajdzie taka konieczność),
• wznowienie na gruncie punktów granicznych pasa drogowego znakami granicznymi według
zasad określonych w przepisach dotyczących geodezji i kartografii, oraz przekazanie
Zamawiającemu kopii protokołu z w/w czynności potwierdzonych przez Ośrodek Dokumentacji
przed przekazaniem map do celów projektowych,
• wyznaczenie i utrwalenie na gruncie nowych granic pasa drogowego powstałych w wyniku
podziałów zgodnie z prawomocną decyzją ZRID.
6) Zamawiający informuje, iż ponad powyższe szczegółowy opis i zakres przedmiotu
zamówienia określają:
a) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – Załącznik nr 4 do SWZ,
b) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
7) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację zamówienia, jako ceny
ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia wchodzących w skład dokumentów postępowania, w tym Opisu przedmiotu zamówienia, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione, ze względu na fakt, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta, której cena (234.800,00 zł) przewyższa kwotę (75.000,00 zł) jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Równocześnie Zamawiający informuje, iż nie jest wstanie podwyższyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234800,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.