eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BełchatówUsługa koszenia na terenie SP Ostrzeszów / 2025



Ogłoszenie z dnia 2025-04-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa koszenia na terenie SP Ostrzeszów / 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO-REGION" sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590765381

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bawełniana 18

1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@eko-region.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.eko-region.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa koszenia na terenie SP Ostrzeszów / 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2617074-d471-4448-873c-3f8e7b4a1d03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00173909

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00108794

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem umowy jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi koszenia trawy na terenie Stacji Przeładunkowej ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Ostrzeszowie przy ul. Ceglarskiej 1a. Do zakresu czynności Wykonawcy, które ma realizować w ramach umowy należy koszenie trawy rosnącej na terenie obiektu, w tym na kwaterze składowiska przy użyciu własnego sprzętu, materiałów i paliwa.
2) Zamawiający przewiduje, iż koszenie o którym mowa w § 1 ust. 1 projektu umowy, będzie przeprowadzone czterokrotnie w okresie obowiązywania umowy, z zastrzeżeniem postanowień wskazanych w § 3 ust. 6 projektu umowy, w którym dopuszcza się możliwość trzykrotnego zrealizowania usługi. Konieczność wykonania koszenia zgłosi kierownik obiektu lub inny pracownik Zamawiającego drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w § 4 ust. 2 projektu umowy. Wykonawca zobowiązuje się wykonać koszenie w terminie do 14 dni kalendarzowych od momentu wysłania zgłoszenia przez Zamawiającego. Za dzień otrzymania zgłoszenia przez Wykonawcę uznaje się datę wysłania e-mail przez Zamawiającego.
3) Zakres usługi świadczonej przez Wykonawcę:
a) Stacja Przeładunkowa ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Ostrzeszowie, ul. Ceglarska 1a:
• koszenie trawy rosnącej na terenie zakładu, w tym na kwaterze składowiska o powierzchni ok. 5,5 ha (część terenu o nachyleniu 1:1), przy użyciu własnego sprzętu, materiałów i paliwa. Wysokość trawy po koszeniu musi wynosić nie więcej niż 4 cm na wierzchowinach kwater i terenach płaskich oraz nie więcej niż 8 cm na skarpach. Zamówienie nie obejmuje grabienia i wywożenia pokosu (pozostanie on na miejscu koszenia).
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach do SWZ i umowy, tj.:
- Załączniku nr 1 do umowy - mapce obejmującej teren przewidziany do wykonania prac;
- Załączniku nr 2 do SWZ i umowy – opisie przedmiotu zamówienia, który zawiera: miejsce realizacji usługi, na terenie której realizowany będzie przedmiot zamówienia, powierzchnię terenu objętą usługą koszenia trawy terenów zieleni, termin wykonywania usługi; wytyczne i założenia w zakresie wykonywania przedmiotu zamówienia oraz sporządzanie protokołu
z wykonywanej usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52704 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52704 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52704 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SNA Service Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7651698577

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52704,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.