eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Pe³n funk insp nadzoru dla zad pn.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 544 od km 124+095,65 do km 124+502,88 w Chodkowo-Kuchny, Chodkowo-Za³ogi, gm. P³oniawy-Bramura, powiat makowski - nr post. 070/23



Og³oszenie z dnia 2023-04-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Pe³n funk insp nadzoru dla zad pn.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 544 od km 124+095,65 do km 124+502,88 w Chodkowo-Kuchny, Chodkowo-Za³ogi, gm. P³oniawy-Bramura, powiat makowski – nr post. 070/23

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MAZOWIECKI ZARZ¡D DRÓG WOJEWÓDZKICH W WARSZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013305749

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 14

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-048

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzdw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mzdw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pe³n funk insp nadzoru dla zad pn.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 544 od km 124+095,65 do km 124+502,88 w Chodkowo-Kuchny, Chodkowo-Za³ogi, gm. P³oniawy-Bramura, powiat makowski – nr post. 070/23

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3507467a-d930-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00173872

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00032951/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.35 Pe³nienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zad.: Rozbudowa DW 544 od km 124+095.65 do km 124+502.88 w m. Chodkowo-Kuchny, Chodkowo-Za³ogi, gm. P³oniawy-Bramura, powiat makowski.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mzdw

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mzdw

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mzdw
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. 6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM. 7. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.: a. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, b. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c. zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., d. w³±czona obs³uga JavaScript, e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, f. f. szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.,g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
W korespondencji kierowanej do Zamawiaj±cego Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê numerem przedmiotowego postêpowania.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119
z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Mazowiecki Zarz±d Dróg Wojewódzkich w Warszawie, ul. Mazowiecka 14, 00-048 Warszawa, (22) 244-90-00 do 12;
2) w MZDW powo³any zosta³ Inspektor Ochrony Danych . Adres e-mail: iod@mzdw.pl; adres: MZDW w Warszawie, ul. Mazowiecka 14, 00-048 Warszawa. Dane dotycz±ce inspektora podane s± na stronie internetowej MZDW: bip.mzdw.pl.*;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO
w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 544 od km 124+095,65 do km 124+502,88 w m. Chodkowo-Kuchny, Chodkowo-Za³ogi, gm. P³oniawy-Bramura, powiat makowski – nr postêpowania 070/23, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 Pzp.;
5) okres, przez który Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane:
a) przez okres realizacji celu przetwarzania danych osobowych, wskazany
w obowi±zuj±cych przepisach prawa;
b) niezbêdny do dochodzenia roszczeñ przez MZDW w zwi±zku z prowadzon± dzia³alno¶ci± statutow± lub w celu ochrony przed roszczeniami kierowanymi wobec MZDW, na podstawie powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa,
z uwzglêdnieniem okresów przedawnienia roszczeñ okre¶lonych w powszechnie obowi±zuj±cych przepisach prawa;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym
z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 070/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 544 od km 124+095,65 do km 124+502,88 w m. Chodkowo-Kuchny, Chodkowo-Za³ogi, gm. P³oniawy-Bramura, powiat makowski.

1) Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje siê w Czê¶ci III SWZ.
2) W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne.
3) W przypadku odniesienia siê w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp o ca³kowitej warto¶ci netto 136 466,04 z³.
W zakresie us³ug podobnych Zamawiaj±cy przewiduje pe³nienie nadzoru nad nastêpuj±cym zakresem robót:

Pe³nienie nadzoru nad nastêpuj±cymi robotami:
− wykonanie robót przygotowawczych,
− wykonanie robót ziemnych,
− wykonanie robót w zakresie podbudowy,
− wykonanie robót w zakresie nawierzchni;
− wykonanie robót monta¿owych;
− wykonanie robót wykoñczeniowych,;
− wykonanie robót w zakresie elementów ulic;
− wykonanie robót na sieci elektroenergetycznej
− wykonanie robót w zakresie o¶wietlenia ulicznego;
− wykonanie robót w zakresie kanalizacji deszczowej;
− wykonanie robót w zakresie wodoci±gu;
− wykonanie robót w zakresie budowy kana³u technologicznego;
− wykonanie robót na sieci teletechnicznej;
− wykonanie robót w zakresie rowu przydro¿nego wraz z przepustami;
− wykonanie robót w zakresie robót wykoñczeniowych;
− wykonanie regulacji pionowej w³azów, zaworów, studzienek itp.
− wykonanie oznakowania i elementów bezpieczeñstwa ruchu;
− wykonanie zieleni drogowej i ma³ej architektury;

W/w roboty dotycz± odcinka, na którym bêd± wykonywane roboty budowlane i/lub odcinków przyleg³ych.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie Inspektora koordynatora

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) wykona³ w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie:
- co najmniej 2 us³ugi polegaj±ce na nadzorowaniu robót budowlanych polegaj±cych na rozbudowie/przebudowie/budowie drogi publicznej* o warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 2 000 000,00 z³ brutto ka¿da,
b) wymagane kwalifikacje zawodowe oraz wymagania dotycz±ce do¶wiadczenia osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia:

Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia tj.:
 Inspektor Koordynator
Kwalifikacje:
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej - drogowej, bez ograniczeñ**.
Do¶wiadczenie zawodowe:
• do¶wiadczenie w nadzorowaniu, na stanowisku Inspektora Koordynatora / In¿yniera kontraktu/ In¿yniera Rezydenta, co najmniej 1 zadania polegaj±cego na budowie / rozbudowie / przebudowie drogi publicznej o warto¶ci robót dla bran¿y drogowej nie mniejszej ni¿ 2 000 000,00 z³ brutto ka¿da, wraz z udzia³em w czynno¶ciach odbiorowych ¶wiadcz±cych o zakoñczeniu realizacji zamówienia. ***
 Inspektor nadzoru robót drogowych
Kwalifikacje:
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej - drogowej, bez ograniczeñ**.
Do¶wiadczenie zawodowe:
• do¶wiadczenie w nadzorowaniu, na stanowisku Inspektora nadzoru robót drogowych, co najmniej 2 zadañ polegaj±cych na budowie / rozbudowie / przebudowie drogi publicznej* o warto¶ci robót dla bran¿y drogowej nie mniejszej ni¿ 1 000 000,00 z³ brutto ka¿da, wraz z udzia³em w czynno¶ciach odbiorowych ¶wiadcz±cych
o zakoñczeniu realizacji zamówienia. ***
 Inspektor nadzoru robót instalacyjnych
Kwalifikacje:
 uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeñ**.
Do¶wiadczenie zawodowe:
 do¶wiadczenie w nadzorowaniu, na stanowisku Inspektora nadzoru robót instalacyjnych, co najmniej 2 zadañ polegaj±cych na budowie / rozbudowie / przebudowie drogi publicznej* o warto¶ci robót instalacyjnych nie mniejszej ni¿ 500 000,00 z³ brutto ka¿da, wraz z udzia³em w czynno¶ciach odbiorowych ¶wiadcz±cych o zakoñczeniu realizacji zamówienia. ***
 Inspektor nadzoru robót elektrycznych i elektroenergetycznych
Kwalifikacje:
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeñ**.
Do¶wiadczenie zawodowe:
• do¶wiadczenie w nadzorowaniu, na stanowisku Inspektora nadzoru robót elektrycznych i elektroenergetycznych, co najmniej 2 zadañ polegaj±cych na budowie / rozbudowie / przebudowie drogi publicznej* o warto¶ci robót elektrycznych i elektroenergetycznych nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ brutto ka¿da, wraz z udzia³em w czynno¶ciach odbiorowych ¶wiadcz±cych
o zakoñczeniu realizacji zamówienia. *** 

 Inspektor nadzoru robót telekomunikacyjnych
Kwalifikacje:
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych, bez ograniczeñ**.
Do¶wiadczenie zawodowe:
• do¶wiadczenie w nadzorowaniu, na stanowisku Inspektora nadzoru robót telekomunikacyjnych, co najmniej 2 zadañ polegaj±cych na budowie / rozbudowie / przebudowie drogi publicznej* o warto¶ci robót dla bran¿y telekomunikacyjnej nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ brutto ka¿da, wraz z udzia³em w czynno¶ciach odbiorowych ¶wiadcz±cych o zakoñczeniu realizacji zamówienia. *** 
 Geodeta
Kwalifikacje:
• uprawnienia w zakresie: geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysoko¶ciowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych, geodezyjnej obs³ugi inwestycji **
Do¶wiadczenie zawodowe:
• do¶wiadczenie w pe³nieniu obs³ugi geodezyjnej na minimum 2 zadaniach polegaj±cych na budowie / rozbudowie / przebudowie drogi publicznej* o warto¶ci robót dla bran¿y drogowej nie mniejszej ni¿ 2 000 000,00 z³ brutto ka¿da, wraz
z udzia³em w czynno¶ciach odbiorowych ¶wiadcz±cych o zakoñczeniu realizacji zamówienia.***
 Osoba odpowiedzialna za prowadzenie rozliczenia kontraktu
Do¶wiadczenie zawodowe:
• do¶wiadczenie w pe³nieniu ww. funkcji na minimum 2 zadaniach polegaj±cych na budowie / rozbudowie / przebudowie drogi publicznej* o warto¶ci robót dla bran¿y drogowej nie mniejszej 2 000 000,00 z³ brutto ka¿da, wraz z udzia³em
w czynno¶ciach odbiorowych ni¿ ¶wiadcz±cych o zakoñczeniu realizacji zamówienia.***
__________________________________________________________________________ *) Pod pojêciem dróg publicznych, Zamawiaj±cy rozumie drogi okre¶lone w ustawie z dnia 21 marca 1985r.
o drogach publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz.1693, z pó¼n. zm.) lub drogi bêd±ce ich odpowiednikami
w pañstwach Unii Europejskiej, pañstwach bêd±cych stronami Porozumienia ¦wiatowej Organizacji Handlu
w sprawie zamówieñ rz±dowych i pañstwach bêd±cymi stronami umów miêdzynarodowych, których stron± jest Unia Europejska.
**) wydane na podstawie obecnie obowi±zuj±cych przepisów prawa lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa.
***) za udzia³ w czynno¶ciach odbiorowych ¶wiadcz±cych o zakoñczeniu realizacji zamówienia rozumie siê:
• udzia³ w przygotowaniu dokumentacji powykonawczej lub
• udzia³ w odbiorze koñcowym robót bran¿owych potwierdzony podpisem na protokole lub
• udzia³ w odbiorze koñcowym robót potwierdzony podpisem na protokole,

Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie poszczególnych funkcji i sprawowanie ich przez jedn± osobê. Inspektor Koordynator mo¿e dodatkowo pe³niæ funkcjê Inspektora nadzoru jednej
z bran¿ bêd±cej w zakresie kontraktu. Po³±czenie funkcji nie mo¿e wp³ywaæ na jako¶æ prowadzonego nadzoru, w innym przypadku Inwestor ma prawo nakazaæ rozdzielenie tych funkcji, np. gdy asortymenty robót ró¿nych bran¿ bêd± realizowane równocze¶nie
i nadzorowane przez jednego inspektora nadzoru inwestorskiego.

Powy¿sze jest mo¿liwe pod warunkiem spe³nienia wszystkich stawianych wymagañ.
3. Wykonawca sk³adaj±cy ofertê musi wykazaæ siê ca³ym wymaganym do¶wiadczeniem,
a w przypadku oferty z³o¿onej przez konsorcjum jeden z uczestników konsorcjum musi wykazaæ siê ca³ym wymaganym do¶wiadczeniem (w zakresie punktu 2.4) a)) (warunek nie bêdzie spe³niony, je¿eli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wyka¿± siê wymaganym do¶wiadczeniem, ale ¿aden z nich indywidualnie nie wyka¿e siê ca³ym wymaganym do¶wiadczeniem). Je¿eli Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania niniejszego warunku udzia³u w postêpowaniu polegaæ bêdzie na do¶wiadczeniu innego podmiotu, musi on wykazaæ siê ca³ym wymaganym do¶wiadczeniem.
4. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci zawodowej (w zakresie punktu 2.4) b)) dotycz±cego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u
w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej

Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych
z us³ugami stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.

2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zgodnie z art. 455 ust 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian w umowie, na mocy porozumienia stron w nastêpuj±cych przypadkach i na nastêpuj±cych warunkach:.
a) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy nast±pi±:
 zmiany terminów umowy na roboty budowlane powoduj±cej konieczno¶æ wyd³u¿enia maksymalnego czasu ¶wiadczenia Us³ugi o czas niezbêdny do ¶wiadczenia Us³ugi nadzoru w wyd³u¿onym czasie;
 warunki atmosferyczne, uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami SST, w tym us³ug, przeprowadzanie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów; – o czas, w którym z powodu warunków atmosferycznych umowa nie mog³a byæ realizowana;
 si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca prowadzenie robót budowlanych w tym przeprowadzanie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów – o czas, w którym z powodu wyst±pienia si³y wy¿szej umowa nie mog³a byæ realizowana; za si³ê wy¿sz± uwa¿a siê w szczególno¶ci klêski ¿ywio³owe, dzia³ania wojenne, zamieszki, akty o charakterze terrorystycznym;
 zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp., w szczególno¶ci: odmienne od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególno¶ci istnienie podziemnych urz±dzeñ, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych – o czas niezbêdny do wykonania umowy w sposób nale¿yty
 zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego,
w szczególno¶ci: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiaj±cego, konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urz±dzeñ – o czas niezbêdny do wykonania umowy w sposób nale¿yty
 zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji, w szczególno¶ci: przekroczenie zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ, itp. odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ na skutek b³êdów w dokumentacji projektowej, konieczno¶æ uzyskania wyroku s±dowego, lub innego orzeczenia s±du lub organu, którego konieczno¶ci nie przewidywano przy zawieraniu umowy, wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadku o którym mowa w art. 50 ust. 1 ustawy Prawo budowlane konieczno¶æ zaspokojenia roszczeñ lub oczekiwañ osób trzecich – w tym grup spo³ecznych lub zawodowych nie artyku³owanych lub nie mo¿liwych do jednoznacznego okre¶lenia w chwili zawierania umowy – o czas niezbêdny do wykonania umowy w sposób nale¿yty;
 inne przyczyny zewnêtrzne niezale¿ne od Zamawiaj±cego oraz wykonawcy skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± prowadzenia dzia³añ w celu wykonania umowy – o czas niezbêdny do wykonania umowy
b) Zmiany osobowe
 zmiana osób, realizuj±cych przedmiot umowy na inne legitymuj±ce siê co najmniej równowa¿nymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, Prawo geologiczne i górnicze lub w innych ustawach;
 zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy,
a od których wymagano okre¶lonego do¶wiadczenia lub wykszta³cenia na inne legitymuj±ce siê do¶wiadczeniem lub wykszta³ceniem spe³niaj±cym wymóg SWZ.
c) Zmiany organizacji spe³niania ¶wiadczenia w zakresie:
 zmiana zasad dokonywania odbiorów ¶wiadczonych us³ug lub robót, je¶li nie zmniejszy to zasad bezpieczeñstwa i nie spowoduje zwiêkszenia kosztów dokonywania odbiorów, które obci±¿a³yby Zamawiaj±cego.
 zmiana tre¶ci dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie mo¿e spowodowaæ braku informacji niezbêdnych zamawiaj±cemu do prawid³owej realizacji umowy
d) P³atno¶ci
− zmiany terminów p³atno¶ci wynikaj±ce z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy.
Pozosta³e okoliczno¶ci powoduj±ce mo¿liwo¶æ zmiany umowy:
 zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiaj±cego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotycz±cych realizacji projektu;

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-04-21 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mzdw

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-21 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-05-20

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

cd z punktu 3.15 Rodo obowi±zek informacyjny
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

cd z punktu 7.4 Rodzaj i zak zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia

rezygnacja przez Zam z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy lub rozwi±zania Umowy na roboty budowlane pomiêdzy Zam a Wyk robót bud przed ukoñczeniem wszystkich Robót. W takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce Wyk pomniejszone, przy czym Zam zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiad oraz udok koszty, które Wyk poniós³ w zwi±zku z wynikaj±cymi z umowy planowanymi ¶wiadczeniami; minimalne wynag Wyk z tytu³u wykonania umowy nie bêdzie ni¿sze ni¿ 10 % wynagrodzenia umownego niezale¿nie od zakresu ograniczenia wykonania zamówienia przez Zam.
zast±pienia dotychczasowego Wyk nowym Wyk lub konty zad przez wiêcej ni¿ jednego Wyk, powoduj±cych koniecz dost U na nadzór do zaistnia³ej sytuacji, w zakresie, wynikaj±cym z konieczno¶ci dostosowania ¶wiadczenia Us³ugi do zaistnia³ej sytuacji;
kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostan± ograniczone do zmian koniecznych powoduj±cych unikniêcie kolizji; wyd³u¿enie okresu gwarancji lub rêkojmi, z powodu zmian wprowadzonych do umowy (np. termin realizacji umowy).
wyd³u¿enie okresu gwarancji lub rêkojmi, z powodu zmian wprowadzonych do umowy (np. termin realizacji umowy).
Je¿eli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nast±pi zmiana ustawowej stawki podatku VAT od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego dla robót objêtych przedmiotem umowy, Zam dopuszcza, na wniosek Wyk, zmianê nale¿nego wynagrodzenia Wyk w ten sposób, ¿e warto¶æ netto wynagrodzenia Wykonawcy okre¶lonego w umowie nie ulega zmianie, a warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie ustalona zgodnie z obowi±zuj±c± po zmianie stawk± VAT. Taka zmiana wygrodzenia bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu umowy realizowanej po dniu wej¶cia w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug oraz wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu umowy, do której znajdzie zastosowanie zmiana stawki podatku VAT.
W okresie realizacji umowy Zam dopuszcza zmianê wynagrodzenia nale¿nego Wyk, w przypadku:
1) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼ 2002 r. o min wynagr za pracê.
Warunkiem dokonania zmiany nale¿nego wynagrodzenia Wykonawcy bêdzie skierowanie do Zam pisemnego wniosku Wyk zawieraj±cego uzasadnienie wykazuj±ce wp³yw zmian na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê i szczegó³owy sposób wyliczenia nowego wynagrodzenia
2) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne.
Warunkiem dokonania zmiany nale¿nego wynagrodzenia Wyk bêdzie skierowanie do Zam pisemnego wniosku Wyk zawieraj±cego uzasadnienie wykazuj±ce wp³yw tych zmian na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê i szczegó³owy sposób wyliczenia nowego wynagrodzenia.
zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych.
Warunkiem dokonania zmian wynagrodzenia wykonawcy bêdzie skierowanie
do Zam pisemnego wniosku Wyk zawieraj±cego uzasadnienie wykazuj±ce wp³ywy zmian na kosztu wykonania zamówienia przez Wykonawcê
i szczegó³owy sposób wyliczenia owego wynagrodzenia.
4) zmiany ceny towarów lub us³ug zwi±zanych z realizacj± Przedmiotu umowy. Wynag Wykonawcy ulegnie zmianie, na zasadach okre¶lonych w § 15.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.