eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasień › Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Jasieniu: Przedszkola, przy ul. Ogrodowej 7 i Urzędu Miasta, przy ul. XX-lecia 20

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Jasieniu: Przedszkola, przy ul. Ogrodowej 7 i Urzędu Miasta, przy ul. XX-lecia 20

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JASIEŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000528712

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. XX-lecia 20

1.5.2.) Miejscowość: Jasień

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-320

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 457 88 72

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@jasien.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasien.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jasien

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Jasieniu: Przedszkola, przy ul. Ogrodowej 7 i Urzędu Miasta, przy ul. XX-lecia 20

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-773db0f1-c2b6-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00173818

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002073/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Jasieniu: Przedszkola, przy ul. Ogrodowej 7 i Urzędu Miasta, przy ul. XX-lecia 20

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny - Lubuskie 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071256/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPiOŚ.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2400745,25 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Termomodernizacja budynku przedszkola przy ul. Ogrodowej 7 w Jasieniu
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie termomodernizacji budynku użyteczności publicznej przedszkola przy ulicy Ogrodowej 7 w Jasieniu, zgodnie z niniejszą specyfikacją (wraz ze wzorem umowy), Programem funkcjonalno-użytkowym. Wykonana termomodernizacja powinna spełnić co najmniej parametry ekologiczne określone w audycie energetycznym (w zakresie zmniejszenia poziomu emisji oraz efektywności energetycznej).
Obiekt objęty niniejszą częścią zamówienia nie jest obiektem zabytkowym.

Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykonania:
• dokumentacji projektowej obejmującej co najmniej:
- projekty budowlane i wykonawcze w podziale na branże wg wymagań prawnych w zakresie obszarów termomodernizowanych,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z obliczeniami przedstawiające osiągnięcie efektu ekologicznego oraz ekonomicznego wykonanej termomodernizacji,
- wykonanie certyfikatu energetycznego dla obiektu,
• harmonogramu rzeczowo-finansowego na realizację robót budowlanych,
• wykonania zadania termomodernizacji zgodnie z opracowanymi i zatwierdzonymi projektami wykonawczymi, PFU, SIWZ oraz audytami.

Wykonawca winien przedstawić kolorystykę elewacji uwzględniająca minimum 6 kolorów, przy czym kolory ciemne jedynie dla uwydatnienia lub podkreślenia niewielkich elementów architektonicznych elewacji. Kolor tynku winien posiadać stopień odporności na promieniowanie słoneczne powyżej 25 %.

Wykonawca powinien również uzyskać wszelkie niezbędne pozwolenia, certyfikaty itp., wynikające z wykonywanej dokumentacji oraz prowadzonych robót.

UWAGA: Zamawiający dysponuje częściową dokumentacją techniczną- archiwalną, która pozostaje do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca w trakcie postepowania przetargowego zobligowany jest na własny koszt do dokonania weryfikacji zapisów objętych inwentaryzacją. Wszelkie odstępstwa pomiędzy dokumentacją, a rzeczywistymi warunkami zastanymi w obiekcie a nieujawnionymi w dokumentacji należy uwzględnić podczas procedury przetargowej i składania ofert wykonania prac termomodernizacyjnych.

Dokumentacja projektowa musi być zatwierdzona przez Zamawiającego. Dokumentacja projektowa powinna być opracowana w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami budowlanymi i polskimi normami. Należy przewidzieć ilość egzemplarzy dokumentacji dla wszystkich organów, które ją otrzymują + 1 kompletny egzemplarz dokumentacji w wersji papierowej i w wersji elektronicznej (format pdf) dla Zamawiającego – ad acta.
Inwestycja zlokalizowana jest przy ulicy Ogrodowej 7 w Jasieniu. Budynek zaprojektowany w technologii tradycyjnej, złożony ze starej, przedwojennej części (dokładny rok budowy nie jest znany, założono, że czas budowy określa się nalata 20-ste) i nowej wybudowanej w latach 50-tych. Bryła budynku składa się z dwóch części. Starsza część przedszkola jest na podstawie kwadratu, nowsza znacznie większa na podstawie prostokąta. Dach budynku nowej części jest płaski, dach starej części jest wielospadowy.

Dane ogólne budynku:
• charakter budynku: użyteczności publicznej,
• powierzchnia zabudowy: 501,39m2,
• powierzchnia użytkowa: 2013,77 m2
• kubatura części ogrzewanej: 5145,51 m3,
• ilość kondygnacji: 4,
• wysokość budynku 9,1m
• długość budynku 33 m
• szerokość budynku 22,37 m
• instalacje: budynek wyposażony jest w instalacje wodno-kanalizacyjne, gazową i elektryczną
• wentylacja: grawitacyjna,
• chłodzenie: brak.

Termomodernizacja budynku obejmuje:
• docieplenie ścian zewnętrznych w tym ścian na gruncie,
• docieplenie dachu,
• docieplenie podłogi na gruncie,
• wymiana stolarki drzwiowej,
• wymianę stolarki okiennej wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi,,
• wymiana źródła ciepła systemu c.o. i c.w.u. na pompę ciepła,
• wymiana grzejników,
• wymianę instalacji c.o.
• montaż izolacji przewodów instalacji c.o.,
• montaż automatyki do sterowania systemem c.o.,
• wymianę zbiorników buforowych systemy c.w.u. na nowe,
• prace wykończeniowe i uzupełniające termomodernizację:
o demontaż i ponowny montaż elementów zamontowanych na elewacji (ew. kamery, oświetlenie itp.),
o inne prace niezbędne do wykonania przy termomodernizacji (ew. przebudowy kominów, wymiany obróbek blacharskich, pasy pod i nad rynnowe, itp.).
o wymianę rynien i rur spustowych,
• wymiana źródeł światła na energooszczędne źródła światła LED,
• zabezpieczenie energii pierwotnej na potrzeby CO i CWU z odnawialnego źródła energii elektrycznej – instalacji fotowoltaicznej o mocy 30 kWp,
• montaż automatycznego sterowania oświetleniem w korytarzach oraz toaletach.

Parametry techniczne opisanych prac zawarte są w audycie termomodernizacyjnym będącym załącznikiem do niniejszej dokumentacji oraz PFU.
Zamawiający wymaga żeby w wyniku realizacji inwestycji wszystkie przyjmowane współczynniki przenikania ciepła U, zostały przyjęte z wymagań izolacyjności cieplnej i innych wymagań związanych z oszczędnością energii według normy WT 2021, stosownie do zapisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jedn. z 2019 poz. 1065). Powyższe wymaganie należy uwzględnić przy kalkulacji ceny ofertowej.

Inwestycję należy przeprowadzić w warunkach obiektu czynnego (przedszkole),należy zabezpieczyć budowę w celu możliwości bezpiecznego korzystania z obiektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

4.5.5.) Wartość części: 1376159,65 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta w Jasieniu w przy ulicy XX-lecia 20
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie termomodernizacji budynku użyteczności publicznej – budynku użyteczności publicznej Urzędu Miasta w Jasieniu. Obiekt objęty niniejszą częścią zamówienia nie jest obiektem zabytkowym, natomiast znajduje się w strefie prawnej ochrony konserwatorskiej, co należy uwzględnić składając niniejszą ofertę.

Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykonania:
• dokumentacji projektowej obejmującej co najmniej:
- projekty budowlane i wykonawcze w podziale na branże wg wymagań prawnych w zakresie obszarów termomodernizowanych,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z obliczeniami przedstawiające osiągnięcie efektu ekologicznego oraz ekonomicznego wykonanej termomodernizacji,
- wykonanie certyfikatu energetycznego dla obiektu,
• harmonogramu rzeczowo-finansowego na realizację robót budowlanych,
• wykonania zadania termomodernizacji zgodnie z opracowanymi i zatwierdzonymi projektami wykonawczymi, PFU, SIWZ oraz audytami.

Wykonawca winien przedstawić kolorystykę elewacji uwzględniająca minimum 6 kolorów, przy czym kolory ciemne jedynie dla uwydatnienia lub podkreślenia niewielkich elementów architektonicznych elewacji. Kolor tynku winien posiadać stopień odporności na promieniowanie słoneczne powyżej 25 %.

Wykonawca powinien również uzyskać wszelkie niezbędne pozwolenia, certyfikaty itp., wynikające z wykonywanej dokumentacji oraz prowadzonych robót.

UWAGA: Zamawiający dysponuje dokumentacją techniczną- archiwalną stanowiącą załącznik do niniejszego dokumentu (inwentaryzacja). Wykonawca w trakcie postepowania przetargowego zobligowany jest na własny koszt do dokonania weryfikacji zapisów objętych inwentaryzacją. Wszelkie odstępstwa pomiędzy dokumentacją a rzeczywistymi warunkami zastanymi w obiekcie a nieujawnionymi w dokumentacji należy uwzględnić podczas procedury przetargowej i składania ofert wykonania prac termomodernizacyjnych.

Dokumentacja projektowa musi być zatwierdzona przez Zamawiającego. Dokumentacja projektowa powinna być opracowana w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami budowlanymi i polskimi normami. Należy przewidzieć ilość egzemplarzy dokumentacji dla wszystkich organów, które ją otrzymują + 1 kompletny egzemplarz dokumentacji w wersji papierowej i w wersji elektronicznej (format pdf) dla Zamawiającego – ad acta.

Dane ogólne budynku:
• charakter budynku: użyteczności publicznej,
• powierzchnia zabudowy: 383,18 m2,
• kubatura części ogrzewanej: 6771,9 m3,
• ilość kondygnacji: 5,
• instalacje: budynek wyposażony jest w instalacje wodno-kanalizacyjne, centralnego ogrzewania, elektryczną,
• wentylacja: grawitacyjna,
• chłodzenie: brak,
• sieć teleinformatyczna.

Przy wykonywaniu prac termomodernizacyjnych należy przewidzieć wykonanie kanałów technologicznych dla istniejących i przyszłych sieci teleinformatycznych i elektroenergetycznych, wg wskazań Zamawiającego.


„NADDATEK”
Zgodnie z inwentaryzacją budowlaną budynku biurowego przy ulicy XX-lecia 20 w Jasieniu z 2003 r. powierzchnia zabudowy wynosi 383,18 m2, a kubatura części ogrzewanej: 6771,9 m3. W audycie energetycznym oraz programie funkcjonolno-użykowym zidentyfikowano niedoszacowane wartości powierzchnia zabudowy: 288,73 m2, kubatura części ogrzewanej: 4985,92 m3. W związku z potrzebą wyodrębnienia kosztów kwalifikowanych projektu Zamawiający wymaga, żeby wykonawca wyodrębnił kwotę odpowiadającą różnicy pomiędzy wymiarami w dokumentach aplikacyjnych (audyt energetyczny i PFU) oraz inwentaryzacją budowlaną budynku biurowego przy ulicy XX-lecia 20 w Jasieniu z 2003 r. tj. powierzchnia zabudowy: 94,45 m2,kubatura części ogrzewanej: 1785,98 m3.

Termomodernizacja budynku obejmuje:
• docieplenie ścian zewnętrznych,
• docieplenie stropodachu wentylowanego,
• docieplenie podłogi na gruncie,
• wymiana stolarki drzwiowej,
• wymianę stolarki okiennej wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi,,
• wymiana źródła ciepła systemu c.o. i kocioł gazowy niskotemperaturowy,
• montaż przepływowych podgrzewaczy na potrzeby CWU.
• wymiana grzejników,
• montaż instalacji wraz z izolacją przewodów instalacji c.o.,
• montaż automatyki do sterowania systemem c.o.,
• prace wykończeniowe i uzupełniające termomodernizację:
o demontaż i ponowny montaż elementów zamontowanych na elewacji (ew. kamery, oświetlenie itp.),
o inne prace niezbędne do wykonania przy termomodernizacji (ew. przebudowy kominów, wymiany obróbek blacharskich, pasy pod i nad rynnowe, itp.).
o wymianę rynien i rur spustowych,
• wymiana źródeł światła na energooszczędne źródła światła LED,
• zabezpieczenie energii pierwotnej na potrzeby oświetlenia z odnawialnego źródła energii elektrycznej – instalacji fotowoltaicznej o mocy 28 kWp,
• Modernizacja systemu wentylacji na wentylację mechaniczną w pomieszczeniu 4.10 PFU.

Parametry techniczne opisanych prac zawarte są w audycie termomodernizacyjnym będącym załącznikiem do niniejszej dokumentacji oraz PFU. Zamawiający wymaga żeby w wyniku realizacji inwestycji wszystkie przyjmowane współczynniki przenikania ciepła U, zostały przyjęte z wymagań izolacyjności cieplnej i innych wymagań związanych z oszczędnością energii według normy WT 2021, stosownie do zapisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jedn. z 2019 poz. 1065). Powyższe wymaganie należy uwzględnić przy kalkulacji ceny ofertowej.
Inwestycję należy przeprowadzić w warunkach obiektu czynnego (należy zabezpieczyć budowę w celu możliwości bezpiecznego korzystania z obiektu) wraz z uzyskaniem akceptacji Zamawiającego w zakresie harmonogramu robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

4.5.5.) Wartość części: 1024585,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. Zgodnie z art. 259 pkt 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258.
Stosownie do dyspozycji art. 97 ust 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP. Zgodnie z art. 226 ust 1 pkt 14 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP.
W przedmiotowym stanie faktycznym wadium nie zostało wniesione, co prowadzi do odrzucenia oferty, a w konsekwencji – do unieważnienia postępowania. Mając na względzie powyższe okoliczności, unieważnienie postępowania w części I i w części II jest uzasadnione i konieczne.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2748754,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2748754,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. Zgodnie z art. 259 pkt 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258.
Stosownie do dyspozycji art. 97 ust 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP. Zgodnie z art. 226 ust 1 pkt 14 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP.
W przedmiotowym stanie faktycznym wadium nie zostało wniesione, co prowadzi do odrzucenia oferty, a w konsekwencji – do unieważnienia postępowania. Mając na względzie powyższe okoliczności, unieważnienie postępowania w części I i w części II jest uzasadnione i konieczne.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2739189,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2739189,78 PLN

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.