Ogłoszenie z dnia 2021-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pojemników na odpady
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KĘTRZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000594465
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac marsz. Józefa Piłsudskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psse.ketrzyn@sanepid.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/psse-ketrzyn
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Inspekcja Sanitarna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pojemników na odpady2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae3bd7f3-1078-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00173738
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Pojemniki na odpady są niezbędne do składowania odpadów wytworzonych przy wykonywaniu badań laboratoryjnych oraz ich przekazywania do utylizacji. W postępowaniu prowadzonym poprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający postanowił zastosować tryb zamówienia z wolnej ręki. Uzasadnienie prawne: art. 305 pkt. 2 ustawy pzp (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 z późn. zm.)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EK-ZP.272.6.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 877,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pojemnik okrągły na odpady zbiorczy o pojemności 10-15 LITRÓW szt. 4Pojemnik jednorazowego użytku na odpady medyczne z przeznaczeniem do utylizacji o wymiarach wysokość 23cm, średnica górna 14,5cm, średnica dolna 11cm szt. 210
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 637,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pojemnik okrągły na odpady zbiorczy o pojemności 60 litrów - szt. 34.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 240,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 784,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 784,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 784,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOPAK s.c. L. Bochenek, S. Czech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8730010127
7.3.4) Miejscowość: Koszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 33-111
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 784,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-13Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOPAK s.c. L.Bochenek, S. Czech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8730010127
7.3.4) Miejscowość: Koszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 33-111
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-13INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Remont wieży antenowej w m. Lelkowo
- "Ubezpieczenie Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Usługa cateringowa na rzecz Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego - Kętrzyński Dom Wsparcia w okresie od 01.09.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa nawozów mineralnych, środków ochrony roślin i nasion do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie (II półrocze 2025 r.).
- Dostawa średniego robota piortechnicznego
- Sukcesywna dostawa pasz dla krów mlecznych i cieląt do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie (II półrocze 2025 r.)
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie gminy Orla "
- Zakup, dostawa i montaż 205 pojemników na odpady komunalne oraz demontaż 200 istniejących pojemników
- Budowa boiska do piłki nożnej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Szkole Podstawowej nr 5 w Wejherowie
- "Utworzenie 32 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029- edycja 1 w Żłobku Miejskim w Terespolu, działka ewidencyjna nr 714/17,obręb Terespol, 21-550 Terespol"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenów administrowanych przez Centrum Usług Komunalnych i Technicznych w Strzelinie
- Rozbudowa placów zabaw na terenie gminy Wiązownica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.