Ogłoszenie z dnia 2022-05-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00142963/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy warzyw i owoców dla COSSW w Kulach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000675181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kule 2
1.5.2.) Miejscowość: Kule
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-110
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_kule@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy warzyw i owoców dla COSSW w Kulach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acfab8a1-c9ec-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00173557
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00070056/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawy warzyw i owoców do COSSW w Kulach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142963/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: COS-DKW.2232.7.2022.MS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 145424,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia, na potrzeby Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach, są dostawy warzyw, owoców. Oferta musi obejmować pełny asortyment artykułów zawartych w w poniższej tabeli.
l.p. Nazwa artykułu J.m. Ilość
1 Buraki czerwone kl. I kg 800
2 Cebula kl. I kg 900
3 Cebula czerwona kl. I kg 300
4 Czosnek kl. I szt. 200
5 Kapusta biała głowiasta kl. I kg 1500
6 Kapusta czerwona głowiasta kl. I kg 700
7 Kapusta pekińska kl. I kg 500
8 Koperek natka kl. I pęczek 600
9 Marchew korzeń kl. I kg 2000
10 Ogórek zielony kl. I kg 1000
11 Papryka kl. I kg 1000
12 Pietruszka korzeń kl. I kg 700
13 Pietruszka natka kl. I pęczek 600
14 Pomidory kl. I kg 1200
15 Pomidory koktajlowe kl. I kg 100
16 Por zielony kl. I kg 700
17 Rzodkiewka kl. I pęczek 600
18 Sałata masłowa kl. I szt. 500
19 Sałata lodowa kl. I szt. 800
20 Roszponka warzywna kl. I kg 3
21 Rukola sałata kl. I kg 3
22 Seler korzeń kl. I kg 700
23 Fasolka szparagowa kl. I kg 50
24 Szczypiorek natka kl. I pęczek 700
25 Pieczarki kl. I kg 1000
26 Kapusta włoska głowiasta kl. I kg 300
27 Kalafior kl. I szt. 100
28 Ziemniaki jadalne kl. I kg 6000
29 Ogórki małosolne kg 100
30 Botwinka kl. I pęczek 40
31 Seler naciowy kl. I szt. 20
32 Kapusta młoda kl. I szt. 100
33 Ziemniaki młode kl. I kg 2000
34 Banany kl. I kg 900
35 Cytryny kl. I kg 800
36 Jabłka deserowe kl. I kg 1500
37 Kiwi kl. I kg 500
38 Mandarynki kl. I kg 600
39 Pomarańcze kl. I kg 800
40 Winogrona kl. I kg 100
41 Grapefruity kl. I kg 400
42 Truskawki kl. I kg 60
43 Nektarynki kl. I kg 200
44 Arbuzy kl. I kg 100
45 Gruszki kl. I kg 1000
46 Brzoskwinia kl. I kg 50
47 Czereśnie kl. I kg 50
48 Śliwki kl. I kg 50
Zamawiający w załączniku nr 5 szczegółowo i w sposób kompletny opisał wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03212100-1 - Ziemniaki
03221110-0 - Warzywa korzeniowe
03221111-7 - Burak ćwikłowy
03221112-4 - Marchew
03221113-1 - Cebula
03221120-3 - Warzywa bulwiaste
03221212-5 - Fasola szparagowa
03221230-7 - Papryka
03221240-0 - Pomidory
03221260-6 - Grzyby
03221270-9 - Ogórki
03221310-2 - Sałata
03221400-0 - Warzywa kapustne
03221410-3 - Kapusta
03221420-6 - Kalafior
03222111-4 - Banany
03222118-3 - Owoce kiwi
03222210-8 - Cytryny
03222220-1 - Pomarańcze
03222240-7 - Mandarynki
03222313-0 - Truskawki
03222322-6 - Gruszki
03222330-5 - Owoce pestkowe
03222332-9 - Brzoskwinie
03222333-6 - Wiśnie
03222334-3 - Śliwki
03222340-8 - Winogrona
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121758,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121758,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121758,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roman Stachera Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna. IMPORT-EKSPORT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7722018183
7.3.4) Miejscowość: Stare Gajęcice 11A
7.3.5) Kod pocztowy: 98-330
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ROMAN STACHERA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ROMAN STACHERA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121758,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI KULE
więcej: przetargi KULE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Suwałkach
- Dostawy warzyw, owoców i warzyw kiszonych do Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Olszanicy
- Dostawy jabłek, ziemniaków, warzyw
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 w Rydułtowach w roku szkolnym 2024/2025
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w drugim półroczu 2024r.
- Dostawy warzyw, ziemniaków jadalnych, owoców cytrusowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.