Ogłoszenie z dnia 2021-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00117752/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-16
- 2021/BZP 00124885/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż części zamiennych do przerzucarki Biofix
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami "Eko-MAZURY" Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280239333
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Siedliska 77
1.5.2.) Miejscowość: Siedliska
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@eko-mazury.elk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-mazury.elk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/4808891.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż części zamiennych do przerzucarki Biofix2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6434595f-e626-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00173555
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00117752/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-PGO/06/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia będzie Dostawa, wymiana kompletnego walca (bębna) rozluźniającego wraz z wałem i ramionami mocującymi przerzucarki Biofix, pracującej w kompostowni Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami „Eko-MAZURY” Sp. z o.o. w Siedliskach k/Ełku.
2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć kompletny walec (bęben) w skład, którego wchodzą części:
- bęben D1220x4680 z kompletem noży -1 szt.
- ramię bębna, lewe- 1 szt.
- ramię bębna od strony napędu- 1 szt.
- wał bębna - 1 szt.
- śruby mocujące - 1 kpl.
- łożyska - 1 kpl.
- łożyska mocujące wał - 2 szt.
- zabierak prawy z kompletem noży kątowych - 1 szt.
- zabierak lewy z kompletem noży kątowych - 1 szt.
- noże płaskie zabieraków - 8 szt.
- tuleja zabieraka - 2 szt.
- dekiel do tulei - 2 szt.
- pierścień dystansowy - 2 szt.
- osłona zewnętrzna walca od strony silnika - 1 szt.
- osłona zewnętrzna walca od strony lewej - 1 szt.
- osłona od strony silnika - 1 szt.
- osłona od strony lewej - 1 szt.
- uchwyt smarowniczki - 2 szt.
3. Zamawiający wymaga, aby oferowany przez Wykonawcę walec posiadał właściwości eksploatacyjne równoważne do właściwości eksploatacyjnych części zamiennych zgodnych
z oryginałem.
4. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej i zapoznanie się z przedmiotem zamówienia, która odbędzie się w dniu 23.07.2021 r. godz. 10.00.
5. Oferowane przez Wykonawcę części muszą być w pełni kompatybilne z przerzucarką Biofix funkcjonującą w Przedsiębiorstwie Gospodarki Odpadami „Eko-MAZURY” Sp. z o.o. w Siedliskach.
6. Wykonawca udzieli co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na montaż i nowe części.
7. Wykonawca wybrany w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania zobowiązany będzie do zawarcia we własnym zakresie i na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, oraz
od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji prac składających się na przedmiot zamówienia na kwotę 300.000,00 zł i utrzymać ich ważność przez cały okres obowiązywania umowy.
8. Zamawiający wymaga, aby cena brutto przedmiotu zamówienia zawarta w Formularzu Oferty Wykonawcy obejmowała wszelkie koszty związane z należytym wykonaniem umowy obejmujące
w szczególności:
a) koszty opakowania, załadunku i transportu części zamiennych do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów działającego w ramach PGO „Eko-MAZURY” Sp. z o.o. w Siedliskach
b) koszty wyposażenia każdej partii dostarczanych części zamiennych w niezbędne dokumenty materiałowe, przewozowe i świadectwo jakości;
c) koszty ponoszenia odpowiedzialności za rodzaj, jakość i ilość dostarczonych części zamiennych;
d) koszty udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczone części zamienne (gwarancja jakości obejmuje wszelkie parametry jakości dostarczonych części zamiennych).
9. Miejscem dostawy i montażu przedmiotu zamówienia będzie Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami „Eko-MAZURY” Sp. z o.o., Siedliska 77, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, powiat ełcki, gmina Ełk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44540000-7 - Łańcuch
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42990000-2 - Różne maszyny specjalnego zastosowania
44442000-0 - Łożyska kulowe
44616000-1 - Bębny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 317340 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 366540 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 317340 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sutco-Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 270571940
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-241
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 317340 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI SIEDLISKA
więcej: przetargi SIEDLISKA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.