Ogłoszenie z dnia 2025-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00151263/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup koparko ładowarki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Maciejowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582291
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sportowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Maciejowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-480
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@maciejowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.maciejowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://maciejowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup koparko ładowarki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bad1e35-cfef-4101-bb2d-d53668d1aee7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00172834
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031479/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup koparko-ładowarki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00151263
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 277500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakup używanej koparko - ładowarki dla potrzeb gminy Maciejowice.
2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanej koparko - ładowarki dla potrzeb Gminy Maciejowice nie starszej niż 2018 r. o przebiegu nie więcej niż 6000 MTG spełniającej wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa o ruchu drogowym.
3. Minimalne parametry techniczne koparko – ładowarki.:
- Rok produkcji nie starszy niż 2018
- Moc silnika min. 95 KM
- Pojemność silnika min. 4 litry
- Automatyczna skrzynia biegów
- Sterowanie za pomocą joystików/ dopuszcza się sterowanie za pomocą dźwigni
- Silnik, mosty, przekładnia produkcji tego samego producenta jak koparka
- Przebieg nie większy niż 6000 MTH
- Osprzęt: łyżka przednia 6w1, Łyżka kopiąca 600 mm, Łyżka skarpowa min. 1500 mm
- Opony przednie min. 20 cali bez widocznych uszkodzeń mechanicznych nadające się do poruszania po drogach publicznych
- Opcjonalnie: Szybkozłącze tylnej łyżki
5. Wymagania dodatkowe związane z przedmiotem zamówienia:
- oferowana koparko - ładowarka musi spełniać wszystkie warunki przedstawione wyżej;
- gwarancja na oferowaną koparko - ładowarkę musi wynosić co najmniej 12 miesięcy;
- oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia w zakresie bieżącej obsługi koparko-ładowarki dla pracowników wytypowanych przez Zamawiającego. Szkolenie powinno odbyć się w siedzibie Zamawiającego, podczas uruchamiania maszyny i obejmować zakres umożliwiający prawidłową eksploatację maszyny.
- koszt dostawy koparki do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca.
6. Zamawiając zastrzega sobie prawo do oględzin i sprawdzenia stanu technicznego pojazdu oraz kontroli sprawności urządzeń w nim zamontowanych przed podpisaniem umowy.
7. W przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego oraz stwierdzenia, że faktyczne parametry i wyposażenie pojazdu są niezgodne z parametrami i wyposażeniem określonym w SWZ oraz ofercie, Zamawiający odstąpi od zakupu przedmiotu zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 346860,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 358545,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI MACIEJOWICE
więcej: przetargi MACIEJOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa koparki do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych na potrzeby własne Gminy Niebylec
- Dostawa ładowarki teleskopowej w ramach zadania pod nazwą ,,Uzupełnianie zasobów i infrastruktury powiatu do realizacji zadań OL i OC"
- Zakup koparkoładowarki
- "Zakup ciężkiego sprzętu, koparka kołowo-obrotowa w celu realizacji zadania w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026".
- "Zakup minikoparki z osprzętem do 2800 kg w celu realizacji zadania w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026".
- "Doposażenie podmiotów ochrony ludności i Gminy Jaworzno w sprzęt niezbędny do realizacji zadań z zakresu OliOC" - Zakup i dostarczenie koparko-ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym.
więcej: Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





