Ogłoszenie z dnia 2022-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00107188/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-01
- 2022/BZP 00116125/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-08
- 2022/BZP 00121972/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-14
- 2022/BZP 00122539/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Cyfryzacja Iławskiego Centrum Kultury
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Iławskie Centrum Kultury
1.3.) Oddział zamawiającego: ICK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510927707
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niepodległości 13a
1.5.2.) Miejscowość: Iława
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ickilawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ick.miastoilawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ickilawa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Cyfryzacja Iławskiego Centrum Kultury2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c42ac48-b1a8-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00172630
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00066139/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Cyfryzacja Iławskiego Centrum Kultury
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia realizowany jest przy współudziale środków unijnych w ramach działania 3.2 „Innowacyjne rozwiązania na rzecz aktywizacji cyfrowej” III Osi Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Projekt „Konwersja cyfrowa domów kultury”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00107188/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1 – dostawa sprzętu cyfrowego i oprogramowania wchodzącego w skład systemu audio–wizualnego do transmisji internetowej:1. Kamera 6K - 3 szt.
2. Obiektyw do kamery 70-200MM - 2 szt.
3. Obiektyw do kamery 24-70MM - 1 szt.
4. Karta pamięci - 3 szt.
5. Dysk twardy - 3 szt.
6. Lampa + mocowanie do kamery - 3 szt.
7. Mikser wideo- 1 szt.
8. Monitor - 1 szt.
9. Kufer Transportowy na Monitor - 1 szt.
10. Projektor multimedialny- 1 szt.
11. Statyw do Kamery Ręcznej + głowica - 3 szt.
12. Kabel HDMI - 3 szt.
13. Słuchawki - 1 szt.
14. Kabel audio - 4 szt.
15. Przejściówka XLR - 3 szt.
16. Walizka transportowa do kamery, akcesoriów, karty pamięci, przejściówki i obiektywu - 3 szt.
17. Walizka transportowa do miksera, akcesoriów, dysków twardych - 1 szt.
18. Aparat cyfrowy – 1 szt.
19. Lampa błyskowa do aparatu – 1 szt.
20. Obiektyw do aparatu 24-70MM – 1 szt.
21. Obiektyw do aparatu 55MM
22. Obiektyw do aparatu 70-200MM – 1 szt.
23. Plecak transportowy do aparatu – 1 szt.
24. Laptop wraz z oprogramowaniem – 1 szt.
25. Oprogramowanie/licencja programu graficznego – 1 szt.
26. Statyw do aparatu – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30213100-6 - Komputery przenośne
32333200-8 - Kamery wideo
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
48322000-1 - Pakiety oprogramowania graficznego
51313000-9 - Usługi instalowania urządzeń dźwiękowych
4.5.5.) Wartość części: 110179,09 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Dostawa systemu pętli indukcyjnej wraz z jego montażemZakres rzeczowy części 2 zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem systemu pętli indukcyjnej, która swoim działaniem powinna obejmować obszar widowni kinoteatru „Pasja” o powierzchni 210m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32343100-0 - Wzmacniacze częstotliwości akustycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
51313000-9 - Usługi instalowania urządzeń dźwiękowych
4.5.5.) Wartość części: 21371,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – szkolenia dla kadry ICKZakres rzeczowy części 3 zamówienia obejmuje przeprowadzenie szkoleń podnoszących umiejętności kadry ICK w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania łącznie 64 godziny, składające się z 6 zadań:
1) Zadanie 1 - Obsługa oprogramowania oraz sprzętu do transmisji na żywo dla grupy 4 osób - 12 godzin zegarowych
2) Zadanie 2 - Podstawy grafiki komputerowej oraz obsługa programu graficznego dla grupy 4 osób - 12 godzin zegarowych
3) Zadanie 3 - Nagrywanie i postprodukcja filmów oraz obsługa programu do montażu dla grupy 4 osób - 12 godzin zegarowych
4) Zadanie 4 - Influencer Marketing oraz nowe media dla grupy 4 osób - 12 godzin zegarowych
5) Zadanie 5 - Dostępność cyfrowa: dla grupy 4 osób - 8 godzin zegarowych
6) Zadanie 6 - Obsługa smartfona przez seniora dla grupy 4 osób - 8 godzin zegarowych
Szkolenia prowadzone będą od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Zamawiającego. Zadanie 1 przeprowadzone będzie w siedzibie Zamawiającego, zadania 2,3,4,5,6 przeprowadzone w formie on-line .
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8960,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1. Zamawiający podczas sesji otwarcia ofert dokonał weryfikacji podpisów, złożonych na ofertach i stwierdził, że oferta nr 6, złożona przez Firmę Szkoleniową ZAWDOR Zofia Fota, 14-204 Rudzienice ul. Lipowa 6 nie została opatrzona odpowiednim rodzajem podpisu, określonym w § XII SWZ – Opis sposobu przygotowania oferty. Ust. 1 niniejszego paragrafu stanowi o tym, że ofertę należy złożyć w języku polskim, sporządzoną pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej wystarcza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy, w ogólnie dostępnych formatach danych.
Wykonawca złożył ofertę w formie cyfrowego odwzorowania - skanu, lecz nie opatrzył jej jednym z wymienionych wyżej podpisów. Ponieważ Wykonawca nie podpisał oferty w sposób prawidłowy, przyjąć należy, że oświadczenie woli zostało złożone wadliwie i nie może być walidowane. W związku z tym, że oferta została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym, Zamawiający odrzuca ofertę nr 6 wykonawcy – Firmy Szkoleniowej ZAWDOR Zofia Fota, 14-204 Rudzienice ul. Lipowa 6 na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, który mówi o tym, że zarówno ofertę, jak i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej.
2. Podczas oceny i badania ofert Zamawiający stwierdził, że oferta nr 2 , wykonawcy - Akademia dla Biznesu Małgorzata Waszczyk – Cocińska, 93-166 Łódź ul. Lelewela 3/7, jest niekompletna i dotyczy realizacji 3 z 6 wskazanych przez Zamawiającego zadań (szkoleń).
Zamawiający w Rozdziale IV SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia, w ust. 2 pkt 3) wskazał, że zakres rzeczowy części 3 zamówienia obejmuje przeprowadzenie szkoleń podnoszących umiejętności kadry ICK w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania łącznie 64 godziny, składające się z 6 zadań:
1) Zadanie 1 - Obsługa oprogramowania oraz sprzętu do transmisji na żywo dla grupy 4 osób - 12 godzin zegarowych
2) Zadanie 2 - Podstawy grafiki komputerowej oraz obsługa programu graficznego dla grupy 4 osób - 12 godzin zegarowych
3) Zadanie 3 - Nagrywanie i postprodukcja filmów oraz obsługa programu do montażu dla grupy 4 osób - 12 godzin zegarowych
4) Zadanie 4 - Influencer Marketing oraz nowe media dla grupy 4 osób - 12 godzin zegarowych
5) Zadanie 5 - Dostępność cyfrowa: dla grupy 4 osób - 8 godzin zegarowych
6) Zadanie 6 - Obsługa smartfona przez seniora dla grupy 4 osób - 8 godzin zegarowych
Wszystkie wymagania określone w SWZ, w projekcie umowy – zał. nr 5 do SWZ oraz w załączniku nr 6 do SWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiły wymagania minimalne, a ich spełnienie było obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych skutkuje odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Zamawiający wskazuje jednocześnie na fakt, że niejasności i obiekcje dotyczące treści zapisów w SWZ wykonawca miał możliwość wyjaśniać z zamawiającym przed terminem składania ofert w trybie przewidzianym w §XIII ust. 6 SWZ.
3. W związku z tym, że na realizację części 3 zamówienia nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu, Zamawiający unieważnia postępowanie w części 3 na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy pzp, stanowiącego o tym, że zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162203,79 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25461,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25461,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25461,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: echo - system Maciej Kasperkowiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5571609530
7.3.3) Ulica: Szeroka 1/104
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25461,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1. Zamawiający podczas sesji otwarcia ofert dokonał weryfikacji podpisów, złożonych na ofertach i stwierdził, że oferta nr 6, złożona przez Firmę Szkoleniową ZAWDOR Zofia Fota, 14-204 Rudzienice ul. Lipowa 6 nie została opatrzona odpowiednim rodzajem podpisu, określonym w § XII SWZ – Opis sposobu przygotowania oferty. Ust. 1 niniejszego paragrafu stanowi o tym, że ofertę należy złożyć w języku polskim, sporządzoną pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej wystarcza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy, w ogólnie dostępnych formatach danych.
Wykonawca złożył ofertę w formie cyfrowego odwzorowania - skanu, lecz nie opatrzył jej jednym z wymienionych wyżej podpisów. Ponieważ Wykonawca nie podpisał oferty w sposób prawidłowy, przyjąć należy, że oświadczenie woli zostało złożone wadliwie i nie może być walidowane. W związku z tym, że oferta została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym, Zamawiający odrzuca ofertę nr 6 wykonawcy – Firmy Szkoleniowej ZAWDOR Zofia Fota, 14-204 Rudzienice ul. Lipowa 6 na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, który mówi o tym, że zarówno ofertę, jak i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej.
2. Podczas oceny i badania ofert Zamawiający stwierdził, że oferta nr 2 , wykonawcy - Akademia dla Biznesu Małgorzata Waszczyk – Cocińska, 93-166 Łódź ul. Lelewela 3/7, jest niekompletna i dotyczy realizacji 3 z 6 wskazanych przez Zamawiającego zadań (szkoleń).
Zamawiający w Rozdziale IV SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia, w ust. 2 pkt 3) wskazał, że zakres rzeczowy części 3 zamówienia obejmuje przeprowadzenie szkoleń podnoszących umiejętności kadry ICK w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania łącznie 64 godziny, składające się z 6 zadań:
1) Zadanie 1 - Obsługa oprogramowania oraz sprzętu do transmisji na żywo dla grupy 4 osób - 12 godzin zegarowych
2) Zadanie 2 - Podstawy grafiki komputerowej oraz obsługa programu graficznego dla grupy 4 osób - 12 godzin zegarowych
3) Zadanie 3 - Nagrywanie i postprodukcja filmów oraz obsługa programu do montażu dla grupy 4 osób - 12 godzin zegarowych
4) Zadanie 4 - Influencer Marketing oraz nowe media dla grupy 4 osób - 12 godzin zegarowych
5) Zadanie 5 - Dostępność cyfrowa: dla grupy 4 osób - 8 godzin zegarowych
6) Zadanie 6 - Obsługa smartfona przez seniora dla grupy 4 osób - 8 godzin zegarowych
Wszystkie wymagania określone w SWZ, w projekcie umowy – zał. nr 5 do SWZ oraz w załączniku nr 6 do SWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiły wymagania minimalne, a ich spełnienie było obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych skutkuje odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Zamawiający wskazuje jednocześnie na fakt, że niejasności i obiekcje dotyczące treści zapisów w SWZ wykonawca miał możliwość wyjaśniać z zamawiającym przed terminem składania ofert w trybie przewidzianym w §XIII ust. 6 SWZ.
3. W związku z tym, że na realizację części 3 zamówienia nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu, Zamawiający unieważnia postępowanie w części 3 na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy pzp, stanowiącego o tym, że zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10184,40 PLN
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Budowa ulicy Jagiełły - Etap I przebudowa sieci wodno-kanalizacyjnej, elektroenergetycznej i sieci gazowej
- Artykuły spożywcze ( 3 /2025 )
- Zakup, dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu RTG kostno płucnego wraz z adaptacją pomieszczenia
- Mięso i wędliny ( 1 /2025 )
- Tłuszcze ( 2 /2025 )
- Wykonanie prac remontowych w obiektach stanowiących własność Powiatu Iławskiego
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawu wideokonferencyjnego
- Dostawa skanera podatności do 128 adresów IP, wdrożenie bezpiecznej platformy poczty elektronicznej oraz szkolenia dla 80 pracowników na platformie e-lerningowej.
- Kompleksowa organizacja turnusów kondycyjnych dla opiekunów faktycznych w ramach projektu FEPZ Region Dobrego Wsparcia
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego.
- Warsztaty oraz Dzień Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy Komorniki
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.