Og³oszenie z dnia 2021-09-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00185862/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-20
- 2021/BZP 00187719/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-21
- 2021/BZP 00189060/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-22
- 2022/BZP 00185824/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-31
- 2021/BZP 00244133/01 - Wynik z dnia 2021-10-25
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy ul. Kar³owicza w Zgorzelcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska Zgorzelec
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: GM Zgorzelec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821546
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Domañskiego 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zgorzelec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zgorzelec.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy ul. Kar³owicza w Zgorzelcu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-84476dc0-0fba-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00172507
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00004965/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.18 Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy ul. Kar³owicza w Zgorzelcu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec 2.W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami w zakresie, o którym mowa w Rozdziale XIII ust. 3 SWZ, odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, z uwzglêdnieniem zapisów Rozdzia³u XIV SWZ. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. 3. Zamawiaj±cy i Wykonawcy mog± równie¿ komunikowaæ siê za pomoc± poczty elektronicznej: 1)Wykonawca na adres e-mail Zamawiaj±cego: k.goral@zgorzelec.eu 2)Zamawiaj±cy za po¶rednictwem s³u¿bowej poczty e-mail osoby uprawnionej do komunikowania siê z Wykonawca: k.goral@zgorzelec.eu – na adres e-mail Wykonawcy. 4.Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZ¡DZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, tj.: 1)sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, 4)w³±czona obs³uga JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, 6)szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3, 7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. 5. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1)akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy, 2)zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem. 6.Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. 7.Oferta powinna byæ: 1)sporz±dzona w jêzyku polskim, 2)z³o¿ona przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tzn. za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, 3)podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione. 8.Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z Za³±cznikiem nr 2 do “Rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”. 9.Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf 10.W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów (rozszerzeñ): a) .zip b) .7Z 11.W¶ród formatów (rozszerzeñ) powszechnych a niewystêpuj±cych
w Rozporz±dzeniu KRI wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Miasta Zgorzelec.
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iodo@zgorzelec.eu
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym, zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy
w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków,
o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa
w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.1.21.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont istniej±cego boiska wielofunkcyjnego mieszcz±cego siê przy ul. Kar³owicza w Zgorzelcu wraz z doj¶ciem do niego.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególno¶ci: remont nawierzchni boiska, remont obrze¿y betonowych, dostawê i monta¿ urz±dzeñ sportowych, remont ogrodzenia wraz z bram± i bramk±, wykonanie chodników stanowi±cych doj¶cie do boiska, przycinkê pielêgnacyjn± drzew wokó³ boiska, odtworzenie trawników wokó³ boiska i zniszczonych w trakcie prac, przestawienie lamp o¶wietleniowych koliduj±cych z ogrodzeniem boiska. Wykonawca zobowi±zany bêdzie równie¿ do dokonania nasadzeñ nowych drzew.
Nowe drzewa powinny byæ zdrowe, sadzone z zakrytym systemem korzeniowym i prawid³owo ukszta³towanym pniem oraz koron±, o parametrach zgodnych z normami stosowanymi w szkó³karstwie ozdobnym. Drzewa winny byæ zaprawiane ziemi± urodzajn± oraz ¶ció³kowane kor±, korzenie z³amane i uszkodzone nale¿y przed sadzeniem przyci±æ. Drzewa nale¿y dodatkowo opalikowaæ 2-3 drewnianymi palikami o ¶r. 7 cm; wysoko¶æ palika powinna byæ równa wysoko¶ci pnia posadzonego drzewa. Drzewa nale¿y przymocowaæ do palika tu¿ pod koron± przy u¿yciu elastycznej ta¶my o minimalnej szeroko¶ci 3 cm.
3.Szczegó³owy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w dokumentacji projektowej, stanowi±cej Za³±cznik nr 6 do SWZ – „Modernizacja ul. Kar³owicza” – czê¶æ drogowa:
1) W sk³ad dokumentacji projektowej w zakresie doj¶æ do boiska wchodzi:
a) Projekt wykonawczy-bran¿a drogowa,
b) Za¶wiadczenie przyjêcia zg³oszenia robót niewymagaj±cych pozwolenia na budowê nr AB.6743.1.139.2021.3 z dnia 26 lipca 2021r. wydanego przez Starostê Zgorzeleckiego.
2) W sk³ad dokumentacji projektowej w zakresie remontu boiska wielofunkcyjnego wchodzi:
a) Projekt wykonawczy,
b) Dokumentacja projektowa do zg³oszenia robót niewymagaj±cych pozwolenia na budowê,
c) Szczegó³owa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
d) Przedmiar robót – pogl±dowo,
e) Opinia Wojewódzkiego Urzêdu Ochrony Zabytków we Wroc³awiu nr JG/N.5183.642.2021.JS z dnia 15.07.2021r.
f) Za¶wiadczenie przyjêcia zg³oszenia robót niewymagaj±cych pozwolenia na budowê nr AB.6743.1.149.2021.3 z dnia 22 czerwca 2021r. wydanego przez Starostê Zgorzeleckiego.
4. Wymagania dotycz±ce gwarancji:
1) Zamawiaj±cy wymaga udzielenia minimum 36 miesiêcznego okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane przy realizacji zamówienia materia³y i urz±dzenia oraz 12 miesiêcznej gwarancji na dokonane nasadzenia.
2) Bieg terminów gwarancji rozpoczyna siê z chwil± podpisania protoko³u odbioru koñcowego robót z klauzul± „odbieram”.
3) Je¿eli dla zachowania wa¿no¶ci warunków udzielonej gwarancji wymagane s± przegl±dy, konserwacje czy inne czynno¶ci serwisowe zwi±zane z w³a¶ciwym u¿ytkowaniem (materia³ów, urz±dzeñ, itp.), wszystkie te czynno¶ci musz± zostaæ zapewnione przez Wykonawcê, a tak¿e uwzglêdnione w cenie oferty.
4) Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane przy realizacji zamówienia materia³y i urz±dzenia, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiaj±cy okre¶la maksymalny punktowany okres gwarancji wynosz±cy 60 miesiêcy. Zasady oceny ofert zosta³y zawarte w Rozdziale XX SWZ.
5) Szczegó³owe wymagania dotycz±ce udzielonej gwarancji zosta³y zawarte w projekcie umowy stanowi±cym Za³±cznik Nr 5 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeñ, p³otów i sprzêtu ochronnego
77310000-6 - Us³ugi sadzenia ro¶lin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 116 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Okres gwarancji (G) – waga kryterium 40 %.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C):
Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
Zamawiaj±cy oceni oferty wed³ug wzoru:
C = (Cn/Cb) x 60
C – liczba punktów za kryterium „cena”,
Cn – cena najni¿sza z badanych ofert, spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Cb – cena badanej oferty
60 – maksymalna liczba punktów, która mo¿e byæ przyznana
w tym kryterium
2) Okres gwarancji (G):
Podstaw± przyznania punktów w kryterium „okres gwarancji” bêdzie okres gwarancji w miesi±cach, na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane materia³y i urz±dzenia, podany przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
Zgodnie z warunkami niniejszej SWZ minimalny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane przy realizacji zamówienia materia³y i urz±dzenia wynosi 36 miesiêcy, natomiast maksymalny 60 miesiêcy.
Zamawiaj±cy oceni oferty wg wzoru:
G = (Gm/Gmax) x 40
G – liczba punktów za kryterium „okres gwarancji”
Gm- ilo¶æ miesiêcy badanej ofert
Gmax – maksymalny okres gwarancji (60 m-cy)
40 – maksymalna liczba punktów, która mo¿e byæ przyznana
w tym kryterium
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca okre¶li³ okres gwarancji w miesi±cach, przy czym do oceny ofert w ramach tego kryterium Zamawiaj±cy przyjmie maksymalnie 60 miesiêczny okres gwarancji. Je¿eli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy, Zamawiaj±cy podan± warto¶æ wpisze do postanowieñ umowy, natomiast do obliczeñ przyjêta zostanie maksymalna ilo¶æ punktów, tj. 40
W przypadku wskazania minimalnego – 36 miesiêcznego okresu gwarancji Zamawiaj±cy przyzna 0 punktów.
Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy, który zaoferuje okres gwarancji krótszy ni¿ 36 miesiêcy - jako niezgodn± z warunkami zamówienia, a tak¿e w przypadku nie wskazania okresu gwarancji.
3) Ca³kowita liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona, wg poni¿szego wzoru:
P = C+G
P – ca³kowita liczba punktów
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „okres gwarancji”
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
6. Je¿eli nie bêdzie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny
i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 248 ust. 1 ustawy Pzp, wybierze spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
7. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, Zamawiaj±cy wybierze ofertê z najni¿sz± cen±.
8. Je¿eli nie bêdzie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 7 niniejszego rozdzia³u SWZ, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zgodnie z art. 112 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.Wymagane do¶wiadczenie zawodowe Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na remoncie lub przebudowie lub budowie nawierzchni poliuretanowej o powierzchni minimum 500 m2; Wzór wykazu stanowi Za³±cznik Nr 4 do SWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie warunek zostanie spe³niony je¶li co najmniej jeden z Wykonawców posiada do¶wiadczenie polegaj±ce na realizacji ww. zakresu robót i wykona roboty budowlane do realizacji, których te zdolno¶ci s± wymagane. Zamawiaj±cy zgodnie z art.117 ust 4 ustawy Pzp wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie do³±czenia do oferty o¶wiadczenia, z którego bêdzie wynika³o, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy, okre¶lonego Za³±cznikiem Nr 3 do SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia, tj.:
Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1.Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 4.626,00 (s³ownie: cztery tysi±ce sze¶æset dwadzie¶cia sze¶æ z³otych 00/100);Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania oferti utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±,
z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.2.Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:1)pieni±dzu; 2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4)porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4.Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy numer: 75 1240 3464 1111 0010 6448 8461,
z dopiskiem: „Wadium do postêpowania nr WZP.271.1.21.2021”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin (data oraz godzina) uznania (zaksiêgowania) kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. W zwi±zku z powy¿szym wadium powinno wp³yn±æ na rachunek bankowy Zamawiaj±cego do up³ywu terminu wyznaczonego na sk³adanie ofert, tj. przed up³ywem godziny i dnia wyznaczonego, jako ostateczny termin sk³adania ofert.5.Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej, zgodnie z zapisami ust. 10 niniejszego Rozdzia³u
i zawieraæ w swej tre¶ci co najmniej poni¿ej wskazane wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp,
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium,
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrze¿eñ i warunków,
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert±,
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania,
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Miejska Zgorzelec
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp. 7.Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art.98 ustawy Pzp. Zasady zwrotu wadium zosta³y opisane w Rozdziale XVI SWZ. 8.Wadium w formie gwarancji (bankowej, ubezpieczeniowej) lub porêczeñ nie musi zostaæ opatrzone podpisem gwaranta o ile jest sporz±dzone w oryginale (nie skan!) w postaci elektronicznej (jako plik, najczê¶ciej format .pdf).
Zamawiaj±cy dopu¶ci dokument gwarancji przygotowany w formie skanu tylko, je¿eli zostanie opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta.
Oznacza to, ¿e wadium ma zostaæ przekazane Zamawiaj±cemu dok³adnie w takiej postaci, w jakiej Wykonawca pozyska³ je od gwaranta lub porêczyciela – bez dokonywania jakichkolwiek zmian w dokumencie elektronicznym.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z zapisami Rozdzia³u XIV SWZ.
2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia, zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, stanowi±ce Za³±cznik Nr 3 do SWZ.
3. O¶wiadczenia potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia z postêpowania oraz o spe³nianiu warunków udzia³u
w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – Za³±cznik Nr 2 i 2A do SWZ.
4. Je¿eli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców, o ile umowa taka nie zostanie za³±czona do oferty.
5. UWAGA: Je¿eli Wykonawca wykazuje do¶wiadczenie nabyte w ramach zamówienia/umowy realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiaj±cy nie dopuszcza by Wykonawca polega³ na do¶wiadczeniu grupy Wykonawców, której by³ cz³onkiem, je¿eli faktycznie i konkretnie nie wykonywa³ wykazywanego zakresu prac. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zwrócenia siê do Wykonawcy o wyja¶nienia w zakresie faktycznie wykonywanego zakresu prac lub zwróci siê bezpo¶rednio do podmiotu na rzecz którego wykazany zakres prac zosta³ wykonany, o przedstawienie informacji lub dokumentów istotnych dla oceny spe³nienia warunków.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zosta³y okre¶lone w § 13 projektu umowy, stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-22 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-22 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej na osiedlu S³onecznym
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej Nr 5 w Zgorzelcu"
wiêcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie, prowadzenie i rewaloryzacja zabytkowego parku-arboretum O¶rodka Kultury Le¶nej w Go³uchowie
- Zakup i monta¿ mobilnego lodowiska w Gminie Ogrodzieniec
- Modernizacja hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Gostyniu
- Przebudowa drogi w ul. Cegielskiego (13KD-D na odcinku od posesji nr 4 do posesji nr 10 wraz z placem do zawracania oraz 12KD-D na odcinku od drogi 13KD-D do ul. Braci Hofmannów) we Wroc³awiu
- Przebudowa placu zabaw przynale¿±cego do Klubu Dzieciêcego Jacek w gminie Niepo³omice w miejscowo¶ci Wola Batorska
- Budowa pola do minigolfa wraz z zagospodarowaniem terenu
wiêcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.