Ogłoszenie z dnia 2021-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00236217/01 - Wynik z dnia 2021-10-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
dostawa wyposażenia Zespołu Hal Technologicznych Centrum Zaawansowanych Technologii UAM w systemy do druku 3D (drukarki 3D) – SLS, DLP i FDM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001293
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wieniawskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-712
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 618294000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzpuam@amu.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa wyposażenia Zespołu Hal Technologicznych Centrum Zaawansowanych Technologii UAM w systemy do druku 3D (drukarki 3D) – SLS, DLP i FDM
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2052986-0fba-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00172429
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
3.13. Zamówienie finansowane jest z projektu RPWP.01.01.00-30-004/18-00
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W
niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy
użyciuśrodków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod
adresemhttps://e-propublico.pl Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o
wyjaśnienietreści SWZ, przekazanym za pośrednictwem Platformy (karta Zapytania/Wyjaśnienia) lub
przekazanympocztą elektroniczną na adres zerbin@amu.edu.pl. Korzystanie z Platformy przez
Wykonawcę jestbezpłatne.Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego, akceptujewarunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na
stronie internetowejhttps://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca zamierzający wziąć
udział wpostępowaniu musi posiadać konto na Platformie.Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie
przezosobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego
podpisuelektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.Zamawiający dopuszcza
następującyformat przesyłanych danych: pliki o wielkości do 20 MB w formatach: .pdf, .doc, .docx.,
.xlsx,.xml.Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające
nakorzystanie z Platformy:a) stały dostęp do sieci Internet;b) posiadanie dowolnej i aktywnej
skrzynkipoczty elektronicznej (e-mail),c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows
7 (lubnowszym) albo Linux,d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma
współpracuje znajnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych
(Internet Explorer10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),e) włączona obsługa
JavaScript orazCookies.Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu
odbioru danych:a)załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z
załącznikami, nie jestdostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w
formie zaszyfrowanej.Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia
ofert;b) oznaczenie czasuodbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu
elektronicznego datę orazdokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie
”Data przesłania”;c) o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku
naPlatformie.Szczegółowe informacje dot. wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencjielektronicznej zawiera SWZ Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez
Wykonawcę pocztą elektroniczną winny być kierowane na adres: zerbin@amu.edu.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 27.1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone
w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez
Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.27.2.
Zamawiający informuje, że:1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Uniwersytet im.
Adama Mickiewicza w Poznaniu, ul. Wieniawskiego 1 , 61-712 Poznań.2) w sprawach związanych z
przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, którym
jest Pani Justyna Baksalary, kontakt: adres iod@amu.edu.pl;3) dane osobowe Wykonawcy będą
przetwarzane w celu przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania;4) odbiorcami
przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie
udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;5) dane
osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie
zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania
umowy. 27.3. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu,
do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z
udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Szczegółowe informacje
dotyczące RODO zostały przedstawione w Specyfikacji WarunkówZamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/2900/D/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 220000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa wyposażenia Zespołu Hal Technologicznych Centrum Zaawansowanych Technologii UAM w systemy do druku 3D (drukarki 3D) – SLS, DLP i FDM, do testowania materiałów proszkowych, żywic oraz filamentów lub past za pomocą technik przyrostowego osadzania
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta,która uzyska największą liczbę punktów
wkryterium: cena brutto oferty + termin realizacji + termin gwarancji. Suma punktów uzyskanych
za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty. Najwyższa liczba
punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. Suma punktów danej oferty zostanie wyliczona
poprzez dodanie punktów uzyskanych w kryteriach a+b+c
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.2. W zakresie niepodlegania wykluczeniu – Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie. 9.1. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:
Lp. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp:
1 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - załącznik nr 3 do SWZ
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:
Lp. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp:
1 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - załącznik nr 3 do SWZ
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
5 Opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia zawierający wszelkie niezbędne informacje umożliwiające ocenę zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr A 1.1, A 1.2, A 1.3 do SWZ5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
5 Opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia zawierający wszelkie niezbędne informacje umożliwiające ocenę zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr A 1.1, A 1.2, A 1.3 do SWZ5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
2 Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie – dokument ten podpisuje pełnomocnik.3 Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SWZ
Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie – dokument ten podpisuje pełnomocnik.
4 Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (jeżeli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
11.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.11.2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
11.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu”, o którym mowa w rozdz. 9 pkt 1.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie po uzgodnieniu z Wykonawcą, na podstawie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 2.2. Postanowienia niniejszej umowy nie mogą być zmienione w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem przypadków określonych poniżej:
w sytuacji gdy pojawi się nowy model a produkcja obecnego zostanie zaprzestana istnieje możliwość zastąpienia przedmiotu umowy w tym zakresie innym modelem o parametrach nie gorszych od wskazanych w ofercie Wykonawcy lub SIWZ, przy zachowaniu ceny wskazanej w formularzu cenowym i § 2 niniejszej umowy,
w przypadku zmiany obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisów dotyczących wysokości stawek podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie obejmującym przedmiot niniejszej umowy dla którego wskazano wartość brutto, wysokość wynagrodzenia Wykonawcy w tym zakresie zostanie ustalona jako kwota netto powiększona o podatek VAT w wysokości ustalonej zgodnie z nowymi przepisami na dzień wystawienia faktury przez Wykonawcę, stawka podatku VAT zgodna z przepisami obowiązującymi w dniu wystawienia faktury przez Wykonawcę,
w przypadku innej zmiany przepisów, gdy nakładają one obowiązek zmiany sposobu realizacji przedmiotu umowy, umowa może być zmieniona w odpowiednim zakresie, także w zakresie terminu realizacji jeżeli nie ma możliwości realizacji umowy zgodnie ze zmienionymi przepisami w dotychczasowym terminie,
w przypadku nie otrzymania przez Zamawiającego potwierdzenia zamówienia, o którym mowa w § 2 niniejszej umowy, możliwa jest zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w zakresie tej części przedmiotu umowy, która była objęta zamówieniem, co do którego Zamawiający nie uzyskał potwierdzenia tj. określenie wynagrodzenia Wykonawcy w zakresie tej części przedmiotu umowy jako kwoty netto objętej formularzem cenowym Wykonawcy powiększonej o kwotę podatku VAT zgodnie z prawidłową stawką na towary objęte ww. zamówieniem, obowiązującą w dniu wystawienia faktury przez Wykonawcę, tj. taką stawką jaką Wykonawca jest obowiązany zastosować w przypadku oświadczenia Zamawiającego , iż nie jest możliwe przekazanie Wykonawcy potwierdzonego zamówienia, o którym mowa w § 2, co skutkuje brakiem możliwości zastosowania przez Wykonawcę stawki VAT w wysokości 0%,
w innych przypadkach wskazanych w art. 455 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-17 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-16
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawcom, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniuzamówieniaoraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego
przepisówustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej na zasadach przewidzianych w art.
505 – 590ustawy Pzp.- Odwołanie przysługuje na: 1) niezgodną z przepisami ustawy
czynnośćZamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na
projektowanepostanowienie umowy; 2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie
zamówienia, doktórej Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy. - Odwołanie wnosi się
do PrezesaKrajowej izby Odwoławczej.- Odwołanie wnosi się w terminach określonych w art.
515 ustawyPzp.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie okresowych przeglądów węzłów ciepłowniczych, urządzeń kotłowni, instalacji gazowej oraz utrzymanie w pełnej sprawności instalacji c.o. w budynkach IAS w Poznaniu na terenie woj. wlkp.
- usługa uprzątnięcia odpadów z terenów Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
- Organizacja trzydniowego wyjazdu studyjnego pn. " Rozwój rolnictwa ekologicznego i przetwórstwo produktów ekologicznych" na terenie Polski dla 30 uczestników
- Kompleksowa usługa hotelarsko-gastronomiczna i wynajęcie sal konferencyjnych w związku ze szkoleniem Sędziów z okręgu Sądu Okręgowego w Poznaniu
- Wykonanie platformy edukacyjnej eduROPS
- AD/ZP/93/25 Przedmiotem zamówienia jest zdalny dostęp do infrastruktury kwantowego komputera optycznego wraz z platformą obliczeniową dla Politechniki Poznańskiej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i akcesoriów IT na potrzeby Zamawiającego
- Dostawa sprzętu i licencji w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Czempiń"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania podnoszącego poziom informatyzacji przychodni POZ Nowodworskiego Centrum Medycznego w związku z dofinansowaniem z programu "FENIKS"
- Nazwa zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego w ramach zadania "Zainwestuj w siebie! Rozwój kompetencji zawodowych kluczem w jakości kształcenia w Technikum Nr 2 w Rzeszowie" z podziałem na części.
- Dostawa sprzętu do diagnozy i treningu uwagi słuchowej opartej na założeniach metody Tomatisa
- Zakup wyposażenia sali teoretycznej Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.