Ogłoszenie z dnia 2023-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00096713/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-15
- 2023/BZP 00111573/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-27
- 2023/BZP 00112106/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO I WYKONAWCZEGO DLA ZADANIA PN.: „BUDOWA DROGI DLA PIESZYCH I ROWERÓW W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 435 NA ODCINKU CHRÓŚCINA - WAWELNO”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 127
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 4591800
1.5.8.) Numer faksu: 774581352
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl lub poprzez adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole, w tym dokumentacja dostępna do pobrania pod wskazanym adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/7277061.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
administracja samorządowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO I WYKONAWCZEGO DLA ZADANIA PN.: „BUDOWA DROGI DLA PIESZYCH I ROWERÓW W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 435 NA ODCINKU CHRÓŚCINA - WAWELNO”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41b323e7-ad19-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00172368
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021486/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania pn.: „Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi wojewódzkiej nr 435 na odcinku Chróścina - Wawelno”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00096713
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WP.3211.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 437775,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania pn.: „Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi wojewódzkiej nr 435 na odcinku Chróścina - Wawelno”” zgodnie z warunkami specyfikacji. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 71.32.20.00-1 – usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej.
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi na opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji ZRID dla budowy drogi dla pieszych i rowerów o długości ok. 2,15 km w ciągu drogi wojewódzkiej nr 435 w km 20+050÷22+200 na odcinku Chróścina - Wawelno wraz z budową/przebudową obiektów inżynierskich, przebudową zjazdów, budową kanału technologicznego i budową odwodnienia pasa drogowego na przedmiotowym odcinku drogi, przebudową sieci uzbrojenia terenu i urządzeń kolidujących z inwestycją.
2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) prace geodezyjne:
- opracowanie mapy do celów projektowych,
- wykonanie podziału działek,
- stabilizacja granic pasa drogowego.
b) prace projektowe:
- opracowanie projektu budowlanego (w tym projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno-budowlanego i projektu technicznego) dla budowy drogi dla pieszych i rowerów w km 20+050÷22+200, budowy/przebudowy obiektów inżynierskich przebudową zjazdów, budową kanału technologicznego, budową odwodnienia pasa drogowego, przebudową sieci uzbrojenia terenu i urządzeń kolidujących z inwestycją
- opracowanie wniosku o wydanie decyzji zezwolenie na realizację inwestycji drogowej wraz z materiałami niezbędnymi do uzyskania decyzji,
- opracowanie audytu bezpieczeństwa ruchu, o którym mowa w art. 24 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. 2022 poz. 1693 – tekst jednolity z późn zm.), jeżeli będzie wymagany. W przypadku braku obowiązku sporządzenia audytu, wartość umowna zostanie pomniejszona, o kwotę audytu wskazaną w formularzu cenowym złożonym wraz ofertą Jednostki Projektującej
- opracowanie projektu wykonawczego
- sporządzenie projektu docelowej organizacji ruchu wraz z jej zatwierdzeniem,
- sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego (BIOZ)
- opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
- opracowanie części kosztorysowej (kosztorys inwestorski, kosztorys ofertowy, przedmiar robót, kalkulacja cen jednostkowych)
- wykonanie opracowań z zakresu ochrony środowiska w tym raport ooś jeżeli będzie wymagany wraz z uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia
- opracowanie koncepcji rozwiązań projektowych w min. dwóch wariantach
- opracowanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem wymaganych zgód wodnoprawnych osobno. Jednostka Projektująca winna uzyskać wymagane przepisami prawa zgody wodnoprawne, o których mowa w art. 388 ustawy Prawo wodne, m.in.: pozwolenia wodnoprawne w wymaganym zakresie (m.in. w zakresie usługi wodnej, szczególnego korzystanie z wód, wykonania urządzeń wodnych w tym tymczasowych obiektów mostowych/przepustów jeżeli będą wymagane,
- uzyskanie oceny wodnoprawnej – jeżeli będzie wymagana
Opłaty związane z uzyskaniem zgód wodnoprawnych oraz wszelkich niezbędnych załączników do uzyskania ww. zgód pokrywa Jednostka Projektująca.
W gestii Wykonawcy będzie uzyskanie wszystkich wymaganych decyzji, uzgodnień, opinii od właściwych jednostek organizacyjnych Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie niezbędnych do realizacji inwestycji.
- wykonanie badań gruntu w śladzie projektowanej ścieżki - min. 5 odwiertów o gł. min. 3,0 m. Ostateczną ilość odwiertów ustala projektant stosownie do potrzeb projektu i właściwości gruntu.
Wykonawca pozyska wszelkie uzgodnienia w szczególności zgody właścicieli nieruchomości usytuowanych w sąsiedztwie pasa drogowego umożliwiające wejście w teren celem wykonania odwiertów
- wykonanie szczegółowej inwentaryzacji zieleni wraz z planem wyrębu
- uzyskanie uzgodnień z gestorami sieci znajdujących się na terenie przedsięwzięcia.
W obszarze inwestycji występuje sieć elektroenergetyczna wysokiego napięcia.
- inne elementy niezbędne do realizacji zadania.
c) przygotowywanie odpowiedzi na pytania wykonawców robót, udzielania wyjaśnień dotyczących opracowanej dokumentacji projektowej oraz dokonywania ewentualnych modyfikacji (poprawek i uzupełnień) w opracowanej dokumentacji projektowej i przetargowej, w trakcie postępowania przetargowego na realizację robót budowlanych dla przedmiotowego przedsięwzięcia.
d) Opracowanie materiałów niezbędnych do złożenia wniosku o dofinansowanie inwestycji drogowej ze środków Unii Europejskiej
e) sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie robót budowlanych oraz w okresie rękojmi za wady dla robót budowlanych realizowanych na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Jednostkę Projektującą
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 355008,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 510111,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 355008,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracowania Projektowa MOSTOPOL Sp. z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9910353160
7.3.3) Ulica: ul. Jagiełły 39
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-920
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
prace geodezyjne - AZ GEODEZJA Mariusz Schwierz
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRACOWNIA PROJEKTOWA "MOSTOPOL" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRACOWNIA PROJEKTOWA "MOSTOPOL" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 355008,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- [D/6/TP/2025] Dostawa energii elektrycznej do obiektów zarządzanych przez "Zakład Komunalny" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- Dostawa wraz z montażem zabezpieczeń techniczno-ochronnych w Oddziale Zewnętrznym w Opolu Aresztu Śledczego w Opolu
- Zakup serwera na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego w Opolu w budynku przy ul. 1 Maja 29
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników wraz z oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne oraz odbiór tablic rejestracyjnych ....
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 1116G od m. Poddąbie do m. Machowinko (gmina Ustka)
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- "Modernizacja infrastruktury drogowej - remont dróg gminnych na terenie gminy Sokoły"
- Poprawa dostępności szkół podstawowych Gminy Międzychód dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi - w formule zaprojektuj i wybuduj (z podziałem na części)
- Opracowanie dokumentacji projektowych na budowę kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Rzgów
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





