Ogłoszenie z dnia 2025-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00088634/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-04
- 2025/BZP 00159904/01 - Wynik z dnia 2025-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń z zakresu medycyny pola walki oraz pierwszej pomocy przedmedycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SP ZOZ WSPR w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050622576
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poleska 89
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-874
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wspr.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-928f0444-9780-4c2a-8234-863326b5aa9a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie szkoleń z zakresu medycyny pola walki oraz pierwszej pomocy przedmedycznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-928f0444-9780-4c2a-8234-863326b5aa9a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00172351
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018599/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Usługi szkoleniowe z zakresu medycyny pola walki oraz pierwszej pomocy przedmedycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
LTPL 00032 pn. „We move the borders - cross-border cooperation between Poland and Lithuania"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00088634
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EOP.332.4.25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 20476,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć jako wykładowca w Części 1 dla personelu medycznego pracującego w SP ZOZ WSPR w Białymstoku (m.in. ratowników medycznych, pielęgniarek, lekarzy) w ramach szkoleń pn. Służby ratunkowe w medycynie pola walki oraz przygotowanie niezbędnych materiałów do przeprowadzenia szkoleń, zapewnienie niezbędnego sprzętu szkoleniowego i materiałów szkoleniowych. Zakres tematyczny obejmuje następujące zagadnienia: Służby ratunkowe w medycynie pola walki, reagowanie w sytuacjach kryzysowych takich jak działania wojenne i kryzys migracyjny, standardy pomocy w obszarze przygranicznym, wypadki z bronią palną, masywne krwotoki, drożność dróg oddechowych, rany klatki piersiowej, hipotermia, sposoby i środki ewakuacji poszkodowanego. Wykorzystanie symulacji i scenariuszy taktycznych, które są przybliżone do realiów udzielania pierwszej pomocy w ekstremalnych warunkach. W szkoleniu będzie uczestniczyło 30 osób. Miejsce przeprowadzenia zajęć w Części 1 - SP ZOZ WSPR w Białymstoku, ul. Poleska 89 w Białymstoku. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia zajęć praktycznych w innej lokalizacji, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Więcej informacji znajduje się w treści SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 15300,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć, jako wykładowca w Części 2 z zakresu Pierwszej pomocy przedmedycznej i pierwszej pomocy w przypadku katastrof dla mieszkańców wsi w powiatach białostockim i sokólskim oraz przygotowanie niezbędnych materiałów do przeprowadzenia szkoleń i materiałów szkoleniowych. Zakres tematyczny obejmuje następujące zagadnienia: Standardy pomocy w obszarze przygranicznym, koncepcja łańcucha przeżycia jako podstawa organizacji nowoczesnego systemu ratownictwa medycznego; prawidłowe wezwanie ambulansu; ocena i zachowanie na miejscu zdarzenia z przestrzeganiem zasady bezpieczeństwa ratującego i ratowanego; postępowanie z poszkodowanym przytomnym, nieprzytomnym, nieoddychającym; jak prawidłowo reagować w sytuacjach zagrożenia zdrowia i życia, schemat postępowania resuscytacyjnego osób dorosłych urazowych; postępowanie ratunkowe: osoba nieprzytomna, nagłe zatrzymanie krążenia, zawał serca, udar mózgu, napad drgawkowy, zadławienie, cukrzyca, rany, złamania, oparzenia, zatrucia; sekwencja czynności ratujących życie z podziałem na grupy wiekowe (dorośli, dzieci); użycie defibrylatora AED. W szkoleniu będzie uczestniczyło 100 osób. Więcej informacji znajduje się w treści SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 5176,26 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32226,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Trzeciak, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Marek Trzeciak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661689204
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Remont dwóch pomieszczeń biurowych i łazienki dla osób z niepełnosprawnościami wraz z zapewnieniem dojść i podjazdów do Domu Studenta nr 1 UMB przy ul. Akademickiej 3
- DOSTAWA OLEJÓW SILNIKOWYCH, OLEJÓW PRZEKŁADNIOWYCH, PŁYNÓW HAMULCOWYCH, PŁYNÓW CHŁODZĄCYCH I PŁYNÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH POLICJI WOJ. PODLASKIEGO
- Dostawa urządzeń i oprogramowania wspomagającego III
- Zakup myjni dezynfektora
- Dostawa asortymentu do pracy litoklastu
- Wykonanie podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami przy budynku lewego skrzydła Pałacu Branickich oraz przebudowa holu wejściowego do Biura Promocji i Rekrutacji Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi polegającej na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu 5-dniowej zagranicznej wizyty studyjnej w ramach projektu pn. "Projekt szkoleniowy ROPS"
- Przygotowanie scenariuszy prowadzenia lekcji na temat krajobrazu i jego ochrony dla szkół podstawowych i ponadpodstawowych oraz organizacja, obsługa i przeprowadzenie cyklu 16 szkoleń dla nauczycieli.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów branżowych dla uczniów i uczennic Technikum Nr 9 w Rzeszowie w zawodzie technik informatyk, programista i reklamy z podziałem na części
- Dostawa zestawu do prowadzenia zajęć metodą Warnkego wraz ze szkoleniem kadry PCPR
- Dostawa wyposażenia do pracy metodą Biofeedback wraz ze szkoleniem dla kadry I i II stopnia
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz szkoleń administratorów IT w zakresie środków bezpieczeństwa wdrażanych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Zwierzyniec"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.