Ogłoszenie z dnia 2021-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00129215/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa narzędzi do zabiegów ortopedycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁAPACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050644804
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: JANUSZA KORCZAKA 23
1.5.2.) Miejscowość: Łapy
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: (85) 814 24 38
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitallapy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitallapy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitallapy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa narzędzi do zabiegów ortopedycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4c6be70-ef81-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00172310
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003436/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Zakup narzędzi do zabiegów ortopedycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129215/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/20/2021/TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 161994,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa narzędzi do zabiegów ortopedycznych”, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy, zał. nr 7 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia), z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 2 stanowiące odrębne zadaniaw przedmiotowym postępowaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 152494,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa narzędzi do zabiegów ortopedycznych”, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy, zał. nr 7 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia), z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 2 stanowiące odrębne zadaniaw przedmiotowym postępowaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 9500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając zgodnie z art. 256 uPZP w związku z art. 137 pkt 7 unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego mając na uwadze, iż powyższe zmiany treści SWZ prowadzą do istotnej zmiany charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym, w szczególności prowadzą do znacznej zmiany zakresu zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając zgodnie z art. 256 uPZP w związku z art. 137 pkt 7 unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego mając na uwadze, iż powyższe zmiany treści SWZ prowadzą do istotnej zmiany charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym, w szczególności prowadzą do znacznej zmiany zakresu zamówienia.
INNE PRZETARGI Z ŁAP
- "Dostawa sprzętu i wyposażenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Łupiance Starej"
- "Zakup i dostawa agregatów w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026''
- Modernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Uhowie wraz z zagospodarowaniem terenu, na działce o nr. geod. 165/1, gmina Łapy.
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO Z LOKALAMI USŁUGOWYMI W PARTERZE WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU ORAZ NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ PRZY UL. MAGAZYNOWEJ W ZAMBROWIE- ETAP I
więcej: przetargi w Łapach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa resektoskopów i histeroskopów dla oddziału ginekologii i położnictwa dla Powiatowego Zespołu Szpitali
- Dostawa implantów
- Dostawa narzędzi chirurgicznych i części zużywalnych z przeznaczeniem dla Bloku Operacyjnego .
- Zakup wyposażenia dla Gminy Świebodzin w 2025 r. z podziałem na 7 zadań w ramach dotacji na realizację Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa osprzętu do sprzętu medycznego firmy Olympus
- Dostawy narzędzi endoskopowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





