eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynWykonanie robót w zakresie odnowy oznakowania poziomego dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Odział w Olsztynie w podziale na 3 zadania



Ogłoszenie z dnia 2021-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót w zakresie odnowy oznakowania poziomego dróg krajowych
administrowanych przez GDDKiA Odział w Olsztynie w podziale na 3 zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500179

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Warszawska 89

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-083

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 895212882

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klubieniecka@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gddkia.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gddkia.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót w zakresie odnowy oznakowania poziomego dróg krajowych
administrowanych przez GDDKiA Odział w Olsztynie w podziale na 3 zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6b7ac5b-d427-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00172253

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011736/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Wykonanie robót w zakresie odnowy oznakowania poziomego dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00093927/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O/OL.D-3.2412.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót w zakresie odnowy oznakowania poziomego dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Odział w Olsztynie w podziale na 3 zadania.
Zadanie nr 1: Rejon w Ełku:
Dk 16 - Orzysz – Ełk km 261+730 – 290+776,
Dk 63 – Orzysz – Pisz km 69+252 – 92+693,
Pisz – Jeże – granica województwa km 93+595 - 112+213,
Dk 58 – Ruciane Nida – Pisz km 102+547 – 120+505,
Pisz – Biała Piska km 123+026 – 150+332,
Dk 58b. – Pisz ul. Olsztyńska, Grunwaldzka, Klementowskiego, Kwiatowa,
Mireckiego, Czerniewskiego km 0+000 – 3+659

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

34928470-3 - Elementy oznakowania

4.5.5.) Wartość części: 1036292,29 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie robót w zakresie odnowy oznakowania poziomego dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Odział w Olsztynie w podziale na 3 zadania.
Zadanie nr 2: Rejon w Lidzbarku Warmińskim:
DK 16 odc. Borki Wielkie – Mrągowo od km 188+990 do km 202+298,
DK 16c odc. Wójtowo - Borki Wielkie od km 2+548 do km 39+992,
DK 57 odc. rondo DK 51 - Bisztynek – Biskupiec - Dźwierzuty od km 0+000 do km 65+793,
DK 51 Granica Państwa Bezledy - Lidzbark Warmiński - Olsztyn od km 0+550 do km 83+184,
DK 51a obwodnica Barcikowo - Spręcowo od km 0+000 do km 8+900

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

34928470-3 - Elementy oznakowania

4.5.5.) Wartość części: 1596632,55 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie robót w zakresie odnowy oznakowania poziomego dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Odział w Olsztynie w podziale na 3 zadania.
Zadanie nr 3: Rejon w Olsztynie:
S7j od km 1+734 do km 46+850 (odc. węzeł Olsztynek Zachód - węzeł Napierki) – trasa główna, węzły i drogi zbiorcze, S51b od km 0+000 do km 5+700 (obwodnica Olsztynka) – trasa główna, węzły i drogi zbiorcze,
DK 58c od km 0+000 do km 2+371 (odc. Ameryka - Olsztynek),
DK 58 od km 0+000 do km 37+466 (odc. Olsztynek - Jedwabno),
DK 16 od km 114+208 do km 132+219 (odc. Dłużki - obw. Olsztyna),
DK 53 od km 5+454 do km 25+825 (odc. Szczęsne - Pasym)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

34928470-3 - Elementy oznakowania

4.5.5.) Wartość części: 1703521,88 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 522643,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 639960,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 522643,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAL-COM Krzysztof Kędzierski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020926970

7.3.3) Ulica: Smolec, ul. Ogrodowa 25h

7.3.4) Miejscowość: Kąty Wrocławskie

7.3.5) Kod pocztowy: 55-080

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 522643,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 697902,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 839475,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 697902,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAL-COM Krzysztof Kędzierski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020926970

7.3.3) Ulica: Smolec, ul. Ogrodowa 25h

7.3.4) Miejscowość: Kąty Wrocławskie

7.3.5) Kod pocztowy: 55-080

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 697902,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 716610,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 955611,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 716610,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „ DROGPOL” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 150909702

7.3.3) Ulica: ul. 3 Maja 39

7.3.4) Miejscowość: Poraj

7.3.5) Kod pocztowy: 42-360

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 716610,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany sukcesywnie w okresie:
Zadania nr 1 i 2:
od dnia 01.11.2021 r., z zastrzeżeniem, o którym mowa w § 3 ust. 3 umowy i będzie obowiązywała:
1) 24 miesiące od dnia 01.11.2021 r.
albo
2) do wydatkowania całości kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy
albo
3) do dnia, w którym pozostała do wykorzystania kwota wynagrodzenia będzie niewystarczająca do zlecenia robót objętych przedmiotem umowy
- w zależności od tego co nastąpi wcześniej.

Zadanie nr 3:
od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, o którym mowa w § 3 ust. 3 Umowy i będzie obowiązywała:
1) 24 miesiące od dnia zawarcia umowy
albo
2) do wydatkowania całości kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy
albo
3) do dnia, w którym pozostała do wykorzystania kwota wynagrodzenia będzie niewystarczająca do zlecenia robót objętych przedmiotem umowy
- w zależności od tego co nastąpi wcześniej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.