Og³oszenie z dnia 2021-09-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00181657/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-15
- 2021/BZP 00200051/01 - Wynik z dnia 2021-10-04
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
14/2021 D¼wig osobowy
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Rejonowy w Raciborzu
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Zamówienia Publiczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276225587
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Gamowska 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Racibórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-400
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-raciborz.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital-raciborz.org
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
14/2021 D¼wig osobowy
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5700ad55-01a0-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00172226
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.szpital-raciborz.org3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.szpital-raciborz.org
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ ,ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ wskazanych w rozdz. XII), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal lub za pomoc± poczty elektronicznej. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia(BZP lub ID postêpowania).3. Dokumenty elektroniczne sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w ust.6 adres email. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).I. Informacje ogólne 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). 3.Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: „Formularz z³o¿enia,zmiany,wycofania oferty lub wniosku” i „formularza do komunikacji” wynosi 100 MB.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Rozdzia³ XXIII w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdzia³ XXIII w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 14/2021 D¼wig osobowy
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest demonta¿ windy istniej±cej oraz dostawa wraz z monta¿em windy nowej w budynku Szpitala.
Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach oraz w oparciu o zakres wynikaj±cy z:
a) Specyfikacji Warunków Zamówienia
b) Wymagane parametry techniczne za³±cznik nr 2 do SWZ
c) Istotnych Postanowienia Umowy za³±cznik nr 3 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45313100-5 - Instalowanie wind
50750000-7 - Us³ugi w zakresie konserwacji wind
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-03-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA I RÊKOJMIA
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu i wymagania okre¶lone w niniejszej SWZ.Zamawiaj±cy, na podstawie art. 112 ustawy Pzp okre¶la nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym,
Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie.
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów,
Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Opis spe³nienia warunku:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca przedstawi ¿e :
- posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie ni¿sz± ni¿ 300.000,00 z³; (trzysta tysiêcy z³otych)
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Opis spe³nienia warunku:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada wymagane zdolno¶ci techniczne lub zawodowe do nale¿ytego wykonania zamówienia, je¿eli Wykonawca wyka¿e,
- ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie wykona³ co najmniej 1 dostawê wraz z monta¿em sprzêtu zbli¿onego do przedmiotu zamówienia o warto¶ci minimum 150 000 z³ brutto.
(Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y wype³niony za³±cznik nr 6 oraz do³±czy do niego dowody okre¶laj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia).
- Zamawiaj±cy stawia wymóg, o którym mowa w art.95 pzp, dotycz±cym zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych ni¿ej wskazane czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia: rodzaj czynno¶ci niezbêdnych do realizacji zamówienia:
- monterów którzy wykonywaæ bêd± bezpo¶rednio czynno¶ci polegaj±ce na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r – Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320)
(Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y wype³niony za³±cznik nr 10).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy, aby zawar³ z nim umowê w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w projekcie umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do Specyfikacji.2. Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 454- 455 ustawy Pzp, przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach okre¶lonych w projekcie umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-17 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: oferty nale¿y sk³adaæ za po¶rednictwem miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-17 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-10-16
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- BIE¯¡CE UTRZYMANIE OZNAKOWANIA DROGOWEGO PIONOWEGO I POZIOMEGO ORAZ ELEMENTÓW BEZPIECZEÑSTWA RUCHU DROGOWEGO NA DROGACH GMINNYCH W 2026 ROKU
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 3500 S na odcinku od rejonu skrzy¿owania z ul. Le¶n± w Brze¼nicy do skrzy¿owania w Ligocie Ksi±¿êcej".
- Dostosowanie budynków dydaktycznych A i B Akademii Nauk Stosowanych w Raciborzu do aktualnych warunków ochrony przeciwpo¿arowej w zakresie komunikacji oraz instalacji hydrantowej.
wiêcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. £omaskiej 40A w Bia³ej Podlaskiej
- Obs³ugê techniczn± w 2026 roku dla nieruchomo¶ci Centrum Nowoczesno¶ci M³yn Wiedzy - II
- "Modernizacja, rozbudowa i remont czê¶ci istniej±cych budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- SVA/4620-633/2025 Budowa kot³owni olejowej wraz z zewnêtrzn± instalacj± odbiorcz± c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i remontu budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Olsztyn w Mor±gu, ul. Dworcowa 13
wiêcej: Windy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





