Ogłoszenie z dnia 2021-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00121613/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi polegającej na ochronie osób i mienia w Karkonoskim Centrum Gospodarki Odpadami w Ścięgnach - Kostrzycy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "KARKONOSKIE CENTRUM GOSPODARKI ODPADAMI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022313012
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Robotnicza 6
1.5.2.) Miejscowość: Bukowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-533
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 718 33 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.pruchnik@karkonosze.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kcgo.karkonosze.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://karkonosze.bip.net.pl/?c=240 https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka komunalna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi polegającej na ochronie osób i mienia w Karkonoskim Centrum Gospodarki Odpadami w Ścięgnach - Kostrzycy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4ced3d9-e92a-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00172112
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00024715/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa ochrony osób i mienia w Karkonoskim Centrum Gospodarki Odpadami w Ścięgnach - Kostrzycy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121613/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.05.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia na terenie Karkonoskiego Centrum Gospodarki Odpadami w Ścięgnach – Kostrzycy. Standard usług określa ustawa o ochronie osób i mienia oraz innych aktów prawnych wydanych na jej podstawie i związanych z realizacją usługi w trakcie trwania umowy. Czynności:
• ochrona na miejscu w dni robocze, w soboty, niedziele oraz dni wolne od pracy (Święta) całodobowo,
• ochrona nieruchomości przed włamaniem, grabieżą i penetracją osób niepożądanych,
• zabezpieczenie obiektów przed kradzieżą, włamaniem i dewastacją,
• ochrona mienia pod względem przeciwpożarowym,
• ochrona mienia przed zniszczeniem, uszkodzeniem mogącym stanowić zagrożenie dla życia i zdrowia ludzi oraz środowiska,
• wpuszczanie na teren obiektów wyłącznie osoby posiadające odpowiednie zezwolenie,
• dopilnowanie przestrzegania bezwzględnego zakazu przebywania osób postronnych na terenie składowiska,
• legitymowanie osób przybywających na teren obiektu i odnotowanie w książce ochrony imienia i nazwiska przybyłego oraz celu wizyty,
• uniemożliwienie wstępu na ochraniany teren osobom będącym pod wpływem alkoholu, środków odurzających bądź osobom zachowującym się w sposób agresywny,
• niezwłoczne zawiadomienie właściciela i policji o zaistnieniu przestępstwa na terenie ochranianego obiektu oraz zabezpieczenie miejsca zdarzenia przed zatarciem śladów pozostawionych przez sprawców,
• niezwłoczne zawiadomienie właściciela i straży pożarnej w przypadku pożaru w ochranianym obiekcie,
• patrolowanie obiektu wg przedstawionego przez Wykonawcę graficznego planu ochrony z wyznaczonymi punktami kontrolnymi zatwierdzonymi przez Zamawiającego, w tym kontrolowanie budynku socjalnego, biura hali, pomieszczeń wagi.
• tereny wydzierżawione podmiotom trzecim nie stanowią przedmiotu zamówienia,
• patrolowanie obiektu zarówno w dzień jak i w nocy raz na dwie godziny wg trasy wyznaczonej na w/w planie graficznym,
• w uzasadnionych przypadkach zatrzymanie sprawcy włamania, kradzieży lub innego przestępstwa dokonanego na szkodę Zamawiającego i niezwłoczne przekazanie Policji.
• w sytuacjach tego wymagających podejmowanie interwencji przez własną zmotoryzowaną grupę interwencyjną: zadaniem grupy interwencyjnej jest szybkie (maksymalnie 15 minut) dotarcie do monitorowanego obiektu, sprawdzenie przyczyny alarmu i zabezpieczenie jego w przypadku stwierdzenia śladów włamania,
• prowadzenie książki ochrony do której będą wpisywane dyżury przez poszczególnych pracowników oraz wszystkie zdarzenia, które będą miały miejsce podczas służby,
• wyposażenie obiektu w system typu Activ Track - systemu kontroli obchodów;
• potwierdzanie przez patrolujących przebiegu patrolu w systemie typu Activ Track
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197931,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219327,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197931,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Piast Business Service sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Piast Patrol sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 390739830
7.3.3) Ulica: Jaworzyńska 67
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197931,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-16PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zapewnienia całodobowej ochrony fizycznej oraz monitoringu systemu telewizji dozorowej i instalacji systemu p.poż. w obiekcie Teatru Kameralnego im. Wandy Rucińskiej w Bydgoszczy
- Świadczenie usług w zakresie konwojowania wartości pieniężnych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
- Ochrona osób, budynków i mienia Sądu Okręgowego w Opolu
- BZP.271.12.2025 Kompleksowe zabezpieczenie imprezy masowej GWARKI 2025, obejmujące ochronę, monitoring, zabezpieczenie medyczne
- Usługi bezpośredniej ochrony osób i mienia, monitoringu oraz konser. i naprawy systemów alarmowych antywła. i p. poż., a także konserwacji telewizji dozorowanej w KRUS OR w Koszalinie i PT.
- Zapewnienie jednoosobowej bezpośredniej ochrony fizycznej Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Ostrołęce
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.