eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Potoczek › PODNIESIENIE STANDARDÓW MIESZKANIOWYCH W INTERNACIE: PRZEBUDOWA POKOI I MODERNIZACJA STOŁÓWKI



Ogłoszenie z dnia 2021-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PODNIESIENIE STANDARDÓW MIESZKANIOWYCH W INTERNACIE: PRZEBUDOWA POKOI I MODERNIZACJA STOŁÓWKI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W POTOCZKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000097778

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 43

1.5.2.) Miejscowość: Potoczek

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-313

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 158740268

1.5.8.) Numer faksu: 158740268

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsckrpotoczek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsckrpotoczek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zsckrpotoczek.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PODNIESIENIE STANDARDÓW MIESZKANIOWYCH W INTERNACIE: PRZEBUDOWA POKOI I MODERNIZACJA STOŁÓWKI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a51d4998-ef89-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00172086

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008667/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Podniesienie standardów mieszkaniowych w internacie - przebudowa pokoi, modernizacja stołówki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129574/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 4/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje:
2.1 Przebudowę 4 pokoi na piętrze wschodniego skrzydła internatu, polegającą na wydzieleniu w nich łazienek.
Zakres prac: Roboty budowlane:
- wykonanie ścianek działowych z bloczków gazobetonowych wraz z nadprożami,
- wykonanie tynków gipsowych oraz gładzi na ścianach i sufitach,
- malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi,
- ułożenie płytek ceramicznych o wymiarach min. 60 x 60 cm na podłogach i ścianach łazienek ( wzór do uzgodnienia z Zamawiającym) wraz z izolacją przeciwwodną z folii w płynie,
- wykonanie podłóg z paneli wraz z listwami przyściennymi,
- wykonanie sufitów podwieszanych w łazienkach,
- montaż parapetów z konglomeratów kamiennych,
- montaż drzwi wewnętrznych płytowych wraz z ościeżnicami regulowanymi,
- wymiana posadzki w łazience przy wymianie instalacji (rozbiórka i wykonanie nowych warstw posadzkowych).
Instalacje wewnętrzne:
- wykonanie nowej instalacji elektrycznej,
- wpięcie się do istniejących pionów kanalizacyjnych,
- wykonanie podejść wody do urządzeń sanitarnych,
- montaż białego montażu i armatury sanitarnej,
- montaż kratek wentylacyjnych i rur wywiewnych,
- montaż grzejników.
2.2 Przebudowa pokoju wychowawców
Zakres prac: Roboty budowlane:
- wykonanie ścianek działowych z bloczków gazobetonowych wraz z nadprożami,
- montaż stolarki okiennej PCV,
- przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby na ścianach
i suficie,
- szpachlowanie ścian
- wykonanie gładzi na ścianach i sufitach,
- malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi,
- ułożenie płytek ceramicznych o wymiarach min. 60 x 60 cm na podłogach wraz z cokołami,
- montaż parapetów z konglomeratów kamiennych,
- montaż drzwi wewnętrznych drewnianych analogicznie do wyglądu drzwi w pokojach młodzieży wraz z ościeżnicami regulowanymi,
Instalacje wewnętrzne:
- wykonanie nowej instalacji elektrycznej,
- wykonanie instalacji komputerowej i monitoringu
- montaż kratek wentylacyjnych.
- wymiana istniejącej instalacji c.o.
3. Modernizacja stołówki
Zakres prac: Roboty budowlane:
- przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby na ścianach i suficie,
- szpachlowanie ścian wraz z przyklejeniem siatki zbrojącej,
- wykonanie gładzi na ścianach i sufitach,
- malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi,
- lakierowanie emalią wodną tynków wewnętrznych – lamperia,
- ułożenie płytek ceramicznych o wymiarach min. 60 x 60 cm na podłogach wraz z cokołami,
- montaż parapetów z konglomeratów kamiennych,
- montaż okładziny słupów z konglomeratów kamiennych.
Instalacje wewnętrzne:
- wykonanie nowej instalacji elektrycznej,
- montaż kratek wentylacyjnych,
- wymiana istniejącej instalacji c.o.
Zobowiązuje się wykonawcę do wykonania projektu wizualizacji pomieszczenia i uzgodnienia jej z Zamawiającym.
4. Wymiana dodatkowego zakresu instalacji c.o.
Wymiana instalacji c.o. w pomieszczeniach przeznaczonych do remontu w kolejnych etapach inwestycji tj. w korytarzu, łazienkach, jednym dodatkowym pokoju, łazience przy stołówce, świetlicy, bibliotece oraz pomieszczeniu konserwatora.
Ponadto wpięcie instalacji c.o. do pionów w kuchni i magazynach.

Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót budowlanych.
Wszelkie zakupy materiałów przeznaczonych na ww inwestycję należy uzgodnić z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 311093,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 311093,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 311093,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty budowlane Mariusz Stanicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8621518341

7.3.4) Miejscowość: Chrzanów Pierwszy 69

7.3.5) Kod pocztowy: 23-305

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 311093,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.