eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakrzewo › Modernizacja budynku byłego dworca PKP.



Ogłoszenie z dnia 2023-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku byłego dworca PKP.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zakrzewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791402

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kujańska

1.5.2.) Miejscowość: Zakrzewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-424

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kaja.kotowicz@zakrzewo.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakrzewo.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zakrzewo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku byłego dworca PKP.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a35ed7c-aea1-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00171978

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011039/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja budynku byłego dworca PKP

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00099631

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPZ.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1800000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku byłego dworca kolejowego z przeznaczeniem na pomieszczenia biurowe i poczekalnię dla podróżujących koleją. Docelowo z możliwością utworzenia w tym miejscu posterunku policji. W ramach niniejszego zamówienia przewidziana jest poprawa efektywności energetycznej budynku i instalacji.
2. Zakres prac w budynku obejmuje:
2.1. Demontaż pieca węglowego i instalacja pompy ciepła typu powietrze/woda,
2.2. Instalację paneli fotowoltaicznych,
2.3. Przemurowanie kominów,
2.4. Wymianę pokrycia dachowego,
2.5. Termomodernizację stropodachu z wykonaniem sufitów,
2.6. Wymianę rynien i rur spustowych,
2.7. Ocieplenie ścian zewnętrznych Budynku,
2.8. Wykonanie elewacji,
2.9. Wymianę stolarki okiennej,
2.10. Wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej,
2.11. Ocieplenie podłóg oraz wykonanie nowych posadzek,
2.12. Wymianę instalacji elektrycznej,
2.13. Wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej,
2.14. Modernizację instalacji grzewczej,
2.15. Wymianę tynków wewnętrznych,
2.16. Dostosowanie toalet dla osób niepełnosprawnych,
2.17. Malowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ułożenie płytek,
2.18. Wymianę oświetlenia wewnętrznego na oświetlenie typu LED,
2.19. Zakup wyposażenia,
2.20. Montaż klimatyzacji.
3. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
4. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 7 do SWZ, na który składa się dokumentacja projektowa, tj. przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowalnych oraz we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 8 do SWZ. Załącznik nr 7 i 8 stanowią integralną część SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45321000-3 - Izolacja cieplna

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1700000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3542400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1700000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TIVOLO sp.j Mieczysław Gniot & Romuald Zdrenka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 76714 21146

7.3.3) Ulica: Leśna 4

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 77-424

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1700000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.