eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › "Remont elewacji budynku mieszkalnego zlokalizowanego na obszarze rewitalizowanym w Polkowicach - ul. Skrzetuskiego 25"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont elewacji budynku mieszkalnego zlokalizowanego na obszarze rewitalizowanym w Polkowicach - ul. Skrzetuskiego 25”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "CUPRUM" W POLKOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000493209

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 24 A

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76/7461840

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.gruszczynska@smcuprum.polkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: smcuprum.polkowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/smcuprum

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółdzielnia Mieszkaniowa CUPRUM

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont elewacji budynku mieszkalnego zlokalizowanego na obszarze rewitalizowanym w Polkowicach - ul. Skrzetuskiego 25”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fae136d-b108-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00171832

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00102169

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DO-372/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 106280,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących remontu elewacji budynku mieszkalnego zlokalizowanego na obszarze rewitalizowanym w Polkowicach - ul. Skrzetuskiego 25.
2. Roboty budowlane jak w ust. 1 obejmują wykonanie między innymi:
1) Ustawienie rusztowań na całej powierzchni ścian.
2) Zmycie kurzu i glonów na całej powierzchni przewidzianej do malowania wraz z usunięciem słabych, odparzonych , skruszonych tynków.
3) Uzupełnienie ubytków docieplenia.
4) Naprawa spękań elewacji-przyklejenie warstwy siatki.
5) Montaż pasa podrynnowego.
6) Uszczelnienie silikonem stolarki okiennej na zewnątrz (strona północna) oraz obróbek blacharskich.
7) Uzupełnienia wypraw elewacyjnych cienkowarstwowych w miejscach ich odparzenia lub uszkodzenia.
8) Gruntowanie całej powierzchni przeznczonej do malowania.
9) Dwukrotne malowanie farbą silikonową.
10) Malowanie farbą olejną elementów metalowych (kraty okien piwnicznych).
11) Wymiana obróbek blacharskich
12) Wymiana rynien i rury spustowej.
13) Wymiana szafki gazowej
14) Remont daszku nad wejściem do klatki schodowej.
15) Remont wiatrołapu.
16) Rozebranie rusztowania.
17) Uprzątnięcie terenu.
18) Usunięcie gruzu i innych materiałów do utylizacji.
3. Zakres robót stanowiący przedmiot umowy jak w ust. 1 został opisany dokumentami zadania (Stanowiącymi Zał. Nr 10 do SWZ) takimi jak:
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
2) Dokumentacja projektowa;
3) Przedmiar robót stanowiący dokument pomocniczy (Uwaga: przewidziane w niniejszym postępowaniu wynagrodzenie jest wynagrodzeniem ryczałtowym, a załączony do SWZ przedmiar robót jest jedynie dokumentem pomocniczym nie stanowiącym podstawy ryczałtowej wyceny robót. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wyceny przedsięwzięcia na
podstawie przedstawionej przez zamawiającego ww. dokumentacji oraz konieczne uzupełnienie przedmiaru robót).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442110-1 - Malowanie budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82054,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 277725,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82054,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KEMAL M. Kowalczyk R. Bednarz Sp. jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 692-245-27-13

7.3.3) Ulica: M. Skłodowskiej-Curie 97A

7.3.4) Miejscowość: Lubin

7.3.5) Kod pocztowy: 59-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82054,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.