eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji systemu grzewczego w Zespole Opieki Zdrowotnej w Łowiczu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji systemu grzewczego w Zespole Opieki Zdrowotnej w Łowiczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁOWICKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147768

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Stanisławskiego 30

1.5.2.) Miejscowość: Łowicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 811 53 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatlowicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lowicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji systemu grzewczego w Zespole Opieki Zdrowotnej w Łowiczu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e6e47ad-8823-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00171725

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00525281

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.272.22.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 950000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj prac projektowych oraz robót budowlanych związanych z I etapem modernizacji systemu grzewczego szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu w następującym zakresie:
- opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej niżej wskazane roboty budowlane,
- demontaż dwóch kotłów wodnych wraz z armaturą, urządzeniami, rurami, instalacją wodną, olejową, elektryczną, sterowania w zakresie potrzebnym do ponownego połączenia tych instalacji po montażu projektowanych kotłów z kompletem wyposażenia umożliwiającym ponowne uruchomienie i dalszą poprawną eksploatację,
- dostawa, montaż i podłączenie dwóch kotłów wodnych o mocy minimum 560 kW każdy, montaż jednego palnika olejowo-gazowego oraz jednego palnika gazowego,
- wykonanie połączenia z instalacją, która doprowadza czynnik grzewczy do ogrzewania drugiego piętra oraz central klimatyzacyjnych (pomieszczenie wymiennika para-woda),
- podłączenie nowego kotła olejowo-gazowego do istniejącego magazynu oleju,
- wykonanie nowej stacji uzdatniania wody kotłowej,
- wykonanie instalacji podgrzewacza ciepłej wody przystosowanej do potrzeb wszystkich odbiorników,
- modernizacja wentylacji nawiewnej i wywiewnej w pomieszczeniu kotłów,
- modernizacja instalacji nawiewnej w pomieszczeniu wymiennikowni,
- wymiana wszystkich pomp c. o., c. w. u., c. t.,
- zabezpieczenie instalacji przed wystąpieniem bakterii LEGIONELLA w zasobniku c. w. u. poprzez wykonanie układu wygrzewania zasobnika,
- wymiana instalacji elektrycznej oświetlenia, rozdzielni głównej, przełożenie istniejącego kabla zasilającego od istniejącego przyłącza,
- poszerzenie istniejących drzwi w celu umożliwienia transportu zaprojektowanych urządzeń,
- wykonanie nowej posadzki w pomieszczeniu kotłów oraz naprawa istniejącej po wykonaniu wyżej wskazanych prac oraz fundamentów pod kotły.
- wykonanie tynków na ścianach i suficie, które uległy zniszczeniu podczas dotychczasowej eksploatacji w pomieszczeniu kotłów,
- malowanie ścian w pomieszczeniu kotłów,
- wymiana jednego pionu instalacji kanalizacji sanitarnej przebiegającego przez 4 kondygnacje (trzy kondygnacje nadziemnie i jedna podziemna), zlokalizowanego przy północnej ścianie szczytowej wschodniego skrzydła budynku szpitala wraz z podłączeniem zlewów, umywalek, brodzików, wanienek i misek ustępowych,
- przeprowadzenie wszystkich badań, pomiarów oraz przygotowanie dokumentów związanych z odbiorem robót, w tym dokumentacji powykonawczej, zorganizowanie odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego.
2. Miejsce wykonywania robót:
Szpital ZOZ w Łowiczu
ul. Ułańska 28
99-400 Łowicz.
3. Łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym używanych do realizacji zamówienia wynosił będzie co najmniej 10%.
4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę – w rozumieniu Kodeksu pracy - osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
- Roboty demontażowe,
- Roboty wykończeniowe,
- Roboty izolacyjne,
- Roboty malarskie,
- Roboty hydrauliczne i sanitarne,
- Roboty instalacyjne elektryczne,
- Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne,
- Roboty instalacyjne gazowe,
- Roboty związane z uporządkowaniem terenu robót.
5. Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem obligatoryjnej wizji lokalnej. Złożenie oferty bez spełnienia ww. wymagania skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1168500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1992349,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1168500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAR-BUD Jarosław Sobieszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8371226228

7.3.3) Ulica: Podgórna

7.3.4) Miejscowość: Sochaczew

7.3.5) Kod pocztowy: 96-500

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1168500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.