eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kaczory › Sprawowanie funkcji inżyniera kontraktu nad budową siedziby Nadleśnictwa Kaczory

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprawowanie funkcji inżyniera kontraktu nad budową siedziby Nadleśnictwa Kaczory

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KACZORY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570064406

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KOŚCIELNA 17

1.5.2.) Miejscowość: Kaczory

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-810

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 2831 461

1.5.8.) Numer faksu: 672831462

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kaczory@pila.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaczory.pila.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprawowanie funkcji inżyniera kontraktu nad budową siedziby Nadleśnictwa Kaczory

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a1f2f9b-b400-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00171597

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111036/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 249000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprawowaniu funkcji inżyniera kontraktu nad realizacją zadania inwestycyjnego w trybie zaprojektuj i wybuduj pn. Budowa budynku siedziby Nadleśnictwa Kaczory wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą na działce 8280/22 w Kaczorach.
W ramach realizowanej usługi Wykonawca jest zobowiązany do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w zakresie wszystkich branż związanych z realizacją zadania inwestycyjnego w trybie zaprojektuj i wybuduj pn. Budowa budynku siedziby Nadleśnictwa Kaczory wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą na działce 8280/22 w Kaczorach.

Planowany budżet robót budowlanych: 10.000.000,00 zł netto


Zakres usługi
Zakres usługi został podzielony na IV etapy w ramach których Wykonawca zobowiązany będzie do:

Etap I
a) sporządzenie koreferatu opracowanego projektu funkcjonalno-użytkowego który musi zawierać wykaz stwierdzonych wad, uchybień, usterek lub wskazanie obszarów, które wymagają wyjaśnienia lub uszczegółowienia zastosowanych rozwiązań projektowych w zakresie zgodności z koncepcją zamawiającego, zleceniem i przepisami prawa. Dokument ten powinien obejmować sprawdzenie całej dokumentacji projektowo – kosztorysowej w zakresie kompletności, zgodności i spójności wszystkich dokumentów wchodzących w jej skład.
b) udział w przygotowaniu procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację robót budowlanych oraz pomoc przy udzielaniu odpowiedzi na pytania w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację robót budowlanych
Etap II
a) przeprowadzenie bieżącej kontroli i weryfikacji opracowywanej dokumentacji projektowej
b) sporządzenie koreferatu opracowanego projektu funkcjonalno-użytkowego który musi zawierać wykaz stwierdzonych wad, uchybień, usterek lub wskazanie obszarów, które wymagają wyjaśnienia lub uszczegółowienia zastosowanych rozwiązań projektowych w zakresie zgodności z koncepcją zamawiającego, zleceniem i przepisami prawa. Dokument ten powinien obejmować sprawdzenie całej dokumentacji projektowo – kosztorysowej w zakresie kompletności, zgodności i spójności wszystkich dokumentów wchodzących w jej skład.

III Etap
a) Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowalnych

Etap IV
a) udział w przeglądach i odbiorze pogwarancyjnym - w okresie rękojmi i gwarancji robót budowlanych od odbioru końcowego

Zakres świadczonych usług został przedstawiony w projektowanych postanowieniach umowy - w załączniku nr 5 do SWZ.
Poglądowe parametry obiektów, lokalizacji i zakres instalacji w ramach inwestycji, przedstawione są w wstępnej koncepcji projektowej (nie stanowi ona docelowej koncepcji do PFU) nowej siedziby Nadleśnictwa Kaczory będącej załącznikiem nr 8. Ostatecznie parametry i część zakresów może odbiegać od przedstawionej koncepcji na podstawie ustaleń Zamawiającego z Wykonawcą dokumentacji w trakcie jej realizacji.

Nazwa i kod dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV)

Kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
Przedmiotowe zamówienie, z uwagi na opis przedmiotu zamówienia i postawione warunki udziału w postępowaniu, jest zamówieniem skierowanym do wykonawców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Dodatkowo, w ocenie Zamawiającego, potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców – co byłoby konieczne w przypadku podziału na części - zagrażałaby prawidłowej i terminowej realizacji całości zamówienia. Jeden Wykonawca zapewni: niezakłóconą ciągłość realizacji usługi oraz spójne rozliczenie finansowe zadania.

Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia : Teren budowy, miejsce spotkań z Zamawiającym : ul. Kościelna 17, 64-810 Kaczory

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284130,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 390156,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248130,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO OBSŁUGI ARCHITEKTONICZNEJ "ARCHI-GRAF" SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 570905343

7.3.3) Ulica: KOSSAKA 110

7.3.4) Miejscowość: PIŁA

7.3.5) Kod pocztowy: 64-920

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284130,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2820 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Ustala się terminy realizacji umowy:
1) Etap I – okres realizacji projektu funkcjonalno-użytkowego
a) sporządzenie koreferatu projektu funkcjonalno-użytkowego w terminie do 10 dni
roboczych od dnia przekazania dokumentacji (PFU) przez Zamawiającego
b) udział w przygotowaniu procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na
realizację robót budowlanych oraz pomoc przy udzielaniu odpowiedzi na pytania w
trakcie procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - do 180 dni od
daty podpisania umowy lub nie dłużej niż do zakończenia procedury postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie Wykonawcy i zawarcie umowy na
realizację robót budowlanych.
2) Etap II
a) przeprowadzenie bieżącej kontroli i weryfikacji opracowywanej dokumentacji
projektowej do 120 dni roboczych od dnia podpisania umowy przez Zamawiającego z
Wykonawcą robót budowlanych lub nie dużej niż do uzyskania decyzji o pozwoleniu na
budowę
b) sporządzenie koreferatu w terminie 10 dni roboczych od dnia przekazania dokumentacji
przez Wykonawcę robót budowlanych
3) Etap III
a) Nadzór nad realizacją robót budowlanych – do 720 dni od daty przekazania terenu
budowy przez Zamawiającego wykonawcy robót budowlanych lub nie dłużej niż
zakończenie realizacji inwestycji i uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie.
4) Etap IV
a) Okres gwarancji i rękojmi: udział w przeglądach i odbiorze pogwarancyjnym w okresie
rękojmi i gwarancji robót budowlanych (60 miesięcy) lub nie dłużej niż okres
gwarancji udzielony przez Wykonawcę robót budowlanych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.