Ogłoszenie z dnia 2021-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00109936/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SVA/U/4620-32/2021: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych o kodzie 20 02 01. Zamówienie podzielono na 19 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142989877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@amwsinevia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amwsinevia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://amwsinevia.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SVA/U/4620-32/2021: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych o kodzie 20 02 01. Zamówienie podzielono na 19 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42b74146-df17-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00171571
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109936/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SVA/U/4620-32/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01)z terenów n/w kompleksów wojskowych w m. Przemyśl i m. Żurawica:
- kompl. 3476 w m. Przemyśl przy ul. 29-go Listopada 1
- kompl. 3488 w m. Przemyśl przy ul. Okrzei 3
- kompl. 3510 w m. Żurawica przy ul. Wojska Polskiego 22
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy stanowiący załącznik nr 6.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 6300,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu n/w kompleksu wojskowego w m. Nisko:- kompl. 3374 w m. Nisko przy ul. Sandomierskiej 20
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy stanowiący załącznik nr 6.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 10400,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenów n/w kompleksów wojskowych w m. Jarosław:- kompl. 3808 (JW. 3957) w m. Jarosław przy ul. 3-go Maja 80
- kompl. 3232 (WKU) w m. Jarosław przy ul. Głębokiej 4
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy stanowiący załącznik nr 6.3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 9000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu n/w Jednostki Wojskowej w m. Nowa Dęba:- Jednostka Wojskowa nr 3711 w m. Nowa Dęba przy ul. Anieli Krzywoń 1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy stanowiący załącznik nr 6.4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 6720,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu n/w Jednostki Wojskowej w m. Kielce:- Jednostka Wojskowa w m. Kielce przy ul. Wojska Polskiego 300
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy stanowiący załącznik nr 6.5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 11760,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu n/w kompleksu wojskowego w m. Sandomierz:- kompl. 3394 w m. Sandomierz przy ul. Mickiewicza 38
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy stanowiący załącznik nr 6.6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 3360,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu n/w Jednostki Wojskowej w m. Zamość:- 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu przy ul. Wojska Polskiego 2F
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy stanowiący załącznik nr 6.7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 2302,80 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu n/w Jednostki Wojskowej w m. Chełm:- Jednostka Wojskowa nr 1230 przy ul. Lubelskiej 139
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy stanowiący załącznik nr 6.8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 23454,20 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu n/w Jednostki Wojskowej w m. Hrubieszów:- Jednostka Wojskowa nr 4055 przy ul. Dwernickiego 4
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy stanowiący załącznik nr 6.9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 5400,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenów n/w Jednostek Wojskowych w m. Lublin:- Batalion Dowodzenia Wielonarodowej Brygady przy ul. Herberta 4
- 20 Rejonowe Warsztaty Techniczne przy Al. Racławickich 44
- Jednostka Wojskowa (Majdanek) przy ul. Droga Męczenników 70
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy stanowiący załącznik nr 6.10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 67320,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu n/w Jednostek Wojskowych w m. Ciechanów:- 5 Mazowiecka Brygada Obrony Terytorialnej przy ul. Wojska Polskiego 54
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy stanowiący załącznik nr 6.11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 3477,60 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenów n/w Jednostek Wojskowych w m. Ostrowiec Świętokrzyski:- kompl. 8720 w m. Ostrowiec Świętokrzyski przy ul. Hedy8
- kompl. 8738 w m. Ostrowiec Świętokrzyski przy os. Słoneczne 37
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy stanowiący załącznik nr 6.12 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 1500,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu n/w Jednostki Wojskowej w m. Celestynów:- Jednostka Wojskowa w m. Celestynów przy ul. Wojska Polskiego 57
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy stanowiący załącznik nr 6.13 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 3740,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu n/w Jednostki Wojskowej w m. Siedlce:- Jednostka Wojskowa 2523 w m. Siedlcach przy ul. Składowej 39
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy stanowiący załącznik nr 6.14 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 6660,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenów n/w Jednostek Wojskowych w m. Mińsk Mazowiecki i m. Kolonia Janów:- Jednostka Wojskowa 2742 w Mińsku Mazowieckim przy ul. Warszawskiej 287
- Jednostka Wojskowa 1131 w Kolonii Janów przy ul. Wojska Polskiego 4
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy stanowiący załącznik nr 6.15 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 18870,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu kompleksu wojskowego w m. Życzyn:- kompl. 315 w m. Życzyn (Podebłocie)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy stanowiący załącznik nr 6.16 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 5700,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu kompleksu wojskowego w m. Roskosz:- kompl. 969 w m. Roskosz
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy stanowiący załącznik nr 6.17 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 4800,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenów kompleksów wojskowych w m. Rzeszów:- kompl. 8105 w m. Rzeszów przy ul. Lwowskiej 5
- kompl. 3566 w m. Rzeszów przy ul. Dąbrowskiego 22
- kompl. 3200 w m. Rzeszów przy ul. Langiewicza 4
- kompl. 3555 w m. Rzeszów przy ul. Krakowskiej 11B
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy stanowiący załącznik nr 6.18 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 21281,40 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu kompleksu wojskowego w m. Dębica:- kompl. 8696 w m. Dębica przy ul. Kościuszki 32
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy stanowiący załącznik nr 6.19 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 27086,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2487,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2487,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2487,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ZAMOŚCIU
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9220005760
7.3.3) Ulica: Krucza 10
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2487,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/4620-509/2025: Przebudowa kotłowni węglowej na gazową w budynku nr 12 w KW Bobolin
- SVA/4620-520/2025 Dostawa sprzętu do utrzymania terenów zewnętrznych na potrzeby realizacji usług realizowanych przez Dział Utrzymania Czystości AMW Sinevia Sp. z o. o.
- Opracowanie dokumentacji przebudowy kotłowni opalanej olejem opałowym na kotłownie gazowo - olejową w bud. nr 1 i 46 wraz z budową wewnętrznej instalacji gazu na terenie kompl. wojsk. w m. Mosty
- SVA/4620-494/2025: Demontaż i utylizacja istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej oraz dostawa i montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- SVA/4620-472/2025: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na kompleksową modernizację systemów ciepłowniczych na terenie kompl. wojsk. w m. Nowy Dwór Wejherowski
- Budowa przedszkola z oddziałem żłobkowym przy ul. Młodzieżowej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- (2) Usługa sukcesywnego odbioru, transportu oraz zagospodarowania odpadów oznaczonych w klasyfikacji odpadów kodem 20 01 10 - Odzież i 20 01 11 - Tekstylia.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Starcza w 2026 roku
- Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania ODPADÓW MEDYCZNYCH pochodzących z działalności Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Czarna Białostocka pochodzących z posesji niezamieszkałych i Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.
- "Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Moskorzew"
- Odbiór odpadów komunalnych wytworzonych na obiektach Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.