Ogłoszenie z dnia 2021-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00126889/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia „Laboratorium przygotowania proszków”: cz.1 – sita laboratoryjne, cz. 2 – waga laboratoryjna.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT ENERGETYKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Ceramiki "CEREL" w Boguchwale
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00002058600053
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Techniczna 1
1.5.2.) Miejscowość: Boguchwała
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17871700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@cerel.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cerel.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut Energetyki
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Prace badawczo-rozwojowe w zakresie ceramiki technicznej oraz wytwarzanie z ceramiki wyrobów mających zastosowanie w przemyśle
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia „Laboratorium przygotowania proszków”: cz.1 – sita laboratoryjne, cz. 2 – waga laboratoryjna.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70af4f97-ee00-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00171499
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002474/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.21 Dostawa wyposażenia „Laboratorium przygotowania proszków”: cz.1 – sita laboratoryjne, cz. 2– waga laboratoryjna.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Lotnicze Centrum Wdrożeń Ogniw Paliwowych oraz Nowoczesnych Ceramicznych Materiałów Konstrukcyjnych, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa I. Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka, Działanie 1.1. Wsparcie infrastruktury B+R jednostek naukowych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126889/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 15/2021/PPv1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 264000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 16500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego urządzenia do wyposażenia „Laboratorium przygotowania proszków”, którym są sita laboratoryjne (1szt zgodnie z SWZ).Oferowane urządzenie musi być w najlepszym gatunku, jakości oraz pochodzić z bieżącej produkcji, a także posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające go do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wymagania minimalne dotyczące urządzenia:
• Wytrząsarka do sit o średnicy 200 mmx50 mm
• Możliwość jednorazowego zamontowania co najmniej 10 sit,
• Niski poziom hałasu,
• Możliwość programowania i zapisywania różnych parametrów, jak czas
przesiewania i amplituda drgań,
• Zestaw kontrolnych sit laboratoryjnych w obręczy z blachy nierdzewnej, o wymiarach 200x50 mm, z pokładem wykonanym z tkaniny z drutu nierdzewnego, o oczkach kwadratowych, których nominalne wymiary wynoszą: #3,15; #2,00; #1,25; #1,00; #0,630; #0,500, #0,325; #0,250;
#0,125; #0,100; #0,063;
oraz z nierdzewnej blachy perforowanej #5,00; #4,00,
• Pokrywa do sit do przesiewu na sucho, zbiornik do sit do przesiewu na sucho o wymiarach Φ200x50mm.
W przypadku, gdy Zamawiający w opisie technicznym wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów technicznych –
parametry oferowanego urządzenia powinny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach. Wszelkie możliwe, dopuszczalne przez Zamawiającego tolerancje od podanych parametrów urządzenia, zostały określone punkcie 4.4. Wymagany minimalny termin gwarancji (bezpłatnej):1) Wymagany minimalny termin gwarancji na oferowane urządzenia powinien być
zgodny z gwarancją producenta, jednak nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia podpisania przez Strony protokołu odbioru,2) termin ten nie ma limitu godzin,3)bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania przez Strony protokołu odbioru. Miejsce realizacji: Instytut Energetyki Oddział Ceramiki CEREL ul. Techniczna 1, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie. Wykonawca
zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie
nieprzekraczalnym do 7 tygodni od daty zawarcia umowy ( w kolejnych punktach wskazany jest termin realizacji przedmiotu zamienienia w ujęciu dziennym tj. 49 dni, ze względu na techniczną niemożliwość podania tego zakresu w tygodniach, należy ja czytać jako 7 tygodni od daty zawarcia umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
38436000-0 - Wstrząsarki i akcesoria
38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
4.5.5.) Wartość części: 8000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego urządzenia do wyposażenia„Laboratorium przygotowania proszków”, którym jest: waga laboratoryjna - 1 szt.Oferowane urządzenie musi być w najlepszym gatunku, jakości oraz pochodzić z bieżącej produkcji, a także posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające go do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wymagania minimalne dotyczące urządzenia:
• Maksymalny zakres pomiarowy 200 g
• Działka elementarna 0,0001 g
• Zestaw do wyznaczania gęstości ciał stałych
• Jonizator elektrostatyczny
• Osłona przeciwpodmuchowa z 3 przesuwnymi drzwiczkami
•Kalibracja wewnętrzna
• Legalizacja
• Czytelny wyświetlacz LCD
• Interfejs RS232
W przypadku, gdy Zamawiający w opisie technicznym wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów technicznych – parametry oferowanego urządzenia powinny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach. Wszelkie możliwe, dopuszczalne przez
Zamawiającego tolerancje od podanych parametrów urządzenia, zostały określone punkcie.
Wymagany minimalny termin gwarancji (bezpłatnej):
1) Wymagany minimalny termin gwarancji na oferowane urządzenia powinien być zgodny z gwarancją producenta, jednak nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia podpisania przez Strony protokołu odbioru,
2) termin ten nie ma limitu godzin,
3)bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania przez Strony protokołu odbioru.
Miejsce realizacji: Instytut Energetyki Oddział Ceramiki CEREL ul. Techniczna 1, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie nieprzekraczalnym do 7 tygodni od daty zawarcia umowy ( w kolejnych punktach wskazany jest termin realizacji przedmiotu zamienienia w ujęciu dziennym tj. 49 dni, ze względu na techniczną niemożliwość podania tego zakresu w tygodniach, należy ja czytać jako 7 tygodni
od daty zawarcia umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38310000-1 - Wagi precyzyjne
38311000-8 - Wagi elektroniczne i akcesoria
38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
4.5.5.) Wartość części: 8500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6820 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18132,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6820 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AS-LAB SERWIS ANDRZEJ SOTWIN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792180238
7.3.4) Miejscowość: ŁAZY 32
7.3.5) Kod pocztowy: 32-765
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6820 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DANLAB DANUTA KATRYŃSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6852047455
7.3.3) Ulica: HANDLOWA
7.3.4) Miejscowość: BIAŁYSTOK
7.3.5) Kod pocztowy: 15-399
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
INNE PRZETARGI BOGUCHWAŁA
więcej: przetargi BOGUCHWAŁA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia laboratorium druku przyrostowego oraz pozostałego wyposażenia laboratorium
- Dostawa fabrycznie nowego spektrometru fluorescencji rentgenowskiej z dyspersją energii EDXRF
- Zakup sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Patomorfologii w Wojewódzkim Centrum Szpitalnym Kotliny Jeleniogórskiej
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby funkcjonowania pracowni serologii
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- Dostawa specjalistycznego sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej.
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





