Ogłoszenie z dnia 2025-04-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00039661/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-16
- 2025/BZP 00171630/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona fizyczna obiektu Hali sportowo – widowiskowej MOSiR w Krośnie
przy ul. Bursaki 29, obsługa pokoi gościnnych oraz sprzątanie maszynowe
i polerownie hali sportowo – widowiskowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Krośnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000658981
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bursaki
1.5.2.) Miejscowość: Krosno
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: halakrosno@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosirkrosno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10484821.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sport i rekreacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona fizyczna obiektu Hali sportowo – widowiskowej MOSiR w Krośnieprzy ul. Bursaki 29, obsługa pokoi gościnnych oraz sprzątanie maszynowe
i polerownie hali sportowo – widowiskowej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2307074c-c165-4a9b-bbab-0e51e71c220f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00171448
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035728/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Ochrona fizyczna obiektu Hali sportowo – widowiskowej MOSiR w Krośnie przy ul. Bursaki 29, obsługa pokoi gościnnych oraz sprzątanie maszynowe i polerownie hali sportowo – widowiskowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00039661
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOSiR.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje ochronę fizyczną obiektu wg załączonego harmonogramu służb, którą zapewni co najmniej jeden pracownik ochrony oraz ochronę obiektu poza harmonogramem, wspomaganą przez grupę interwencyjną. Zamówienie obejmuje również obsługę pokoi gościnnych w Hali Sportowo-Widowiskowej po godzinach pracy biura między godz. 14.00-7.00, dysponowanie maszyną służącą do sprzątania i polerowania powierzchni oraz zapewnienie jej obsługi oraz niezbędnych środków czystości.
Szacunkowa ilość godzin świadczenia usług w trakcie trwania umowy wynosi: 7045.
Szacunkowa ilość godzin pracy została wyliczona na potrzeby ustalenia ceny i może ulec zmianie. Szacunkowa ilość godzin nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
75000000-6 - Usługi administracji publicznej, obrony i zabezpieczenia socjalnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221847,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250942,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221847,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „GUARDIA” Dariusz Siejko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6871815398
7.3.4) Miejscowość: Czułów 195
7.3.5) Kod pocztowy: 32-060
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221847,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-31INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Przebudowa ul. Lotników w Krośnie
- Dostawa i wykonanie manekinów cało-postaciowych
- Wykonanie kopii obiektów wystawienniczych wraz z dostawą
- Dostawy zestawów diagnostycznych do automatycznej izolacji DNA wirusa ASF kompatybilnych z aparatami MagNA Pure ROCHE
- DOSTAWA FANTOMÓW I SPRZĘTU MEDYCZNEGO
- Dostawa szwów chirurgicznych II
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej i dozoru mienia w obiektach Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu
- Świadczenie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach USD w Krakowie
- 24 miesięczne świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w obiekcie Sądu Rejonowego w Lubinie
- Ochrona osób i mienia oraz sprzątania boisk wielofunkcyjnych typu "Orlik" zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Wilanów
- "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz obsługi urządzeń ochrony technicznej w obiektach Sądu Rejonowego w Mławie oraz w Wydziale Ksiąg Wieczystych w Żurominie".
- Ochrona obiektów Szpitala wraz z Oddziałem o Wzmocnionym Zabezpieczeniu oraz konwój gotówki.
więcej: Usługi administracji publicznej, obrony i zabezpieczenia socjalnego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.