eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceUsuwanie pojazdów z dróg położonych na terenie miasta Gliwice na podst. art. 130a PORD w latach 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie pojazdów z dróg położonych na terenie miasta Gliwice na podst. art. 130a PORD w latach 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 238-55-30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6ad53abf-9573-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usuwanie pojazdów z dróg położonych na terenie miasta Gliwice na podst. art. 130a PORD w latach 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ad53abf-9573-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00171316

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028677/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usuwanie pojazdów z dróg położonych na terenie miasta Gliwice na podst. art. 130a PORD w latach 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00048069

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZA.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 221016,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usuwaniu pojazdów z dróg położonych na terenie miasta Gliwice na podstawie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2022 poz 988 ze zm.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.
Zamówienie polega na:
1. wykonaniu każdego zlecenia usunięcia pojazdu z drogi i odholowania go na parking strzeżony AXEL II przy ul. Toruńskiej 8 w Gliwicach. Przez usunięcie pojazdu należy rozumieć wykonanie wszystkich czynności niezbędnych do usunięcia pojazdu z pasa drogowego (np. wyciągnięcie pojazdu z rowu, postawienie przewróconego pojazdu na kołach),
2. załadunku pojazdu, zabezpieczeniu przed uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą w czasie transportu,
3. świadczeniu usług, o których mowa w § 1 umowy, pojazdami, które spełniają warunki dodatkowe dla pojazdów pomocy drogowej określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.),
4. rozładowaniu pojazdu na parkingu,
5. właściwym ustawieniu pojazdu na parkingu.
6. Wykonawca świadczący usługi dotyczące usuwania pojazdów ponosi wszelkie koszty związane z prawidłowym wykonaniem tych usług.
7. Wykonawca zobowiązany jest do odstąpienia od usunięcia pojazdu na polecenie funkcjonariusza lub pracownika uprawnionego podmiotu, który wydał dyspozycje jego usunięcia (w przypadku ustania przyczyny usunięcia pojazdu).
8. Maksymalny czas przeznaczony na wykonanie zlecenia usunięcia pojazdu wynosi 2 godziny od momentu wezwania.
9. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług stanowiących przedmiot niniejszej umowy całodobowo, przez 7 dni w tygodniu, w tym również dni ustawowo wolne od pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 508,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 519,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 508,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Tomasz Brauła (pełnomocnik konsorcjum niebędący jego członkiem)

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Konsorcjum składa się z 3 członków: 1) „PROFIHOL” Świeboda Zbyszko, 2) „F.H.U. "HOL" PRZEMYSŁAW ŻUKOWSKI”, 3) „CARBUSINESS.pl DOMINIK ŚWIĄTEK”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1) NIP: 6312476129, 2) NIP: 9691091150, 3) NIP: 6182123532

7.3.4) Miejscowość: 1) Tarnowskie Góry (42-603), 2) Kuźnia Nieborowska (44-144), 3) Kalisz (62-800)

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 271850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.