Ogłoszenie z dnia 2023-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00164569/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-04
- 2023/BZP 00225387/01 - Wynik z dnia 2023-05-19
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa wynajmu 2 kontenerów ekspozycyjnych i podestu oraz obsługa,montaż, demontaż i transport mobilnej wystawy edukacyjnej „Muzeum na kółkach” organizowanej przez Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140313762
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Anielewicza 6
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-157
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@polin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polin.pl/pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00171110
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-04-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00164569
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający informuje, że w terminie określonym zgodnie z art. 284 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022 r. poz. 1710 ze zm.) – dalej: ustawa Pzp, Wykonawcy zwrócili się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.
W związku z powyższym, Zamawiający udziela następujących wyjaśnień (pisownia oryginalna):
PYTANIE 1:
Po czyjej stronie leży zapewnienie źródeł prądu, które będą przyłączane do kontenerów?
ODPOWIEDŹ 1:
Zamawiający informuje, że zapewnienie źródeł prądu, które będą przyłączane do kontenerów dostarcza Partner lokalny, z którym Muzeum POLIN podpisuje stosowną umowę.
PYTANIE 2:
Czy jako montaż i demontaż mobilnej wystawy edukacyjnej wskazanej w § 1 projektu umowy należy poczytywać konieczność Wykonawcy pakowania eksponatów i zabezpieczenie ich w skrzyniach?
ODPOWIEDŹ 2:
Zamawiający informuje, że montaż i demontaż mobilnej wystawy edukacyjnej wskazanej w § 1 projektu umowy należy do obowiązków Muzeum POLIN.
PYTANIE 3:
Czy jako montaż i demontaż mobilnej wystawy edukacyjnej wskazanej w § 1 projektu umowy należy poczytywać konieczność Wykonawcy ładowania zabezpieczonych eksponatów w skrzyniach na pojazdy, które zapewnia Wykonawca - czy ładunek i rozładunek zabezpieczonych w skrzyniach eksponatów dokonuje Zamawiający (jak sugeruje literalne brzmienie § 4. ust 4 projektu umowy?
ODPOWIEDŹ 3:
Zamawiający informuje, że skrzynie podczas transportowania kontenerów na i z pojazdów znajdują się w kontenerach, a więc są transportowane przez Wykonawcę na i z pojazdów. Eksponaty są pakowane i rozpakowywane ze skrzyń przez pracownika Muzeum POLIN.
PYTANIE 4:
Czy Zamawiający przewiduje dostęp do źródeł prądu, z których Wykonawca może korzystać podczas prowadzenia montażu i demontażu kontenerów?
ODPOWIEDŹ 4:
Zamawiający informuje, że przewiduje dostęp do źródeł prądu, z których Wykonawca może korzystać podczas prowadzenia montażu i demontażu kontenerów.
PYTANIE 5:
Czy w razie powierzenia wykonywania przewozów ekspozycji podwykonawcy (realizacja obowiązku z § 4. ust 4 projektu umowy) , Wykonawca ma również obowiązek dostarczyć kopię polis OC podwykonawcy najpóźniej w dniu podpisania umowy z Zamawiającym?
ODPOWIEDŹ 5 :
Zamawiający informuje, że przewiduje w razie powierzenia wykonywania przewozów ekspozycji podwykonawcy (realizacja obowiązku z § 4. ust 4 projektu umowy), Wykonawca ma również obowiązek dostarczyć kopię polis OC podwykonawcy najpóźniej w dniu podpisania umowy z Zamawiającym.
W związku z udzielonymi wyjaśnieniami, jak również mając na uwadze fakt, iż termin składania ofert upływa w dniu 12.04.2023 r., konieczne jest przesunięcie terminu składania ofert na dzień 14.04.2023 r. do godz. 12:00 tak, aby Wykonawcy mieli możliwość skutecznego zapoznania się z wyjaśnieniami i w konsekwencji złożenia ofert.
Mając na uwadze powyższe Zamawiający, na podstawie art. 286 ust. 3 ustawy Pzp, przedłuża termin składania ofert na dzień: 14.04.2023., godz. 12:00. Zmianie ulega również termin otwarcia ofert, które nastąpi w dniu 14.02.2023. o godz. 12:30.
W związku ze zmianą terminu Zamawiający dokonuje również zmiany treści specyfikacji warunków zamówienia ww. postępowania w następujący sposób:
Rozdział XVIII ust. 1 i 3 zapis w brzmieniu:
1. Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową do 12.04.2023 r. do godziny 12:00.
3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.04.2023 r. o godzinie 12:30.
zostaje zastąpiony zapisem:
1. Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową do 14.04.2023 r. do godziny 12:00.
3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.04.2023 r. o godzinie 12:30.
Rozdział XVII ust. 1 zapis w brzmieniu:
1. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 11.05.2023 r.
zostaje zastąpiony zapisem:
2. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 13.05.2023 r.
Pozostałe zapisy specyfikacji warunków zamówienia pozostają bez zmian.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-04-12 12:00
Po zmianie:
2023-04-14 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-04-12 12:30
Po zmianie:
2023-04-14 12:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-05-11
Po zmianie:
2023-05-13
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych z Narodowego Instytutu Geriatrii, Reumatologii i Rehabiliatcji w Warszawie
- ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE Z WYKONANIEM IZOLACJI PRZECIWWILGOCIOWYCH W BUDYNKU DELEGATURY CBA W KRAKOWIE
- WYKONANIE OŚWIETLENIA AWARYJNEGO W BUDYNKACH NR 61 I 80 W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ
- Wykonanie robót budowlanych w celu przywrócenia stanu pierwotnego laboratorium C 0.02 w budynku Instytutu Techniki Cieplnej Wydział MEiL PW , ul. Nowowiejska 21/25 w Warszawie
- Dostawa oprogramowania Microsoft na rzecz CBA zgodnie z umową dla podmiotów rządowych Microsoft Product and Services Agreement nr 4100013999 (MPSA) lub produktów równoważnych
- Dostawa płyty grzewczej do mikroskopu
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu Pobytu Seniora w Kolbuszowej
- Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu "Senior+" w Hucie Przedborskiej
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z modernizacją ogródka jordanowskiego na os. Jagiellońskim przy SP101, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- "Budowa i remont sieci wodociągowej na terenie gminy Opatowiec"
- IR.ZP.271.14.2024 Przebudowa oraz nadbudowa budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Siołkowej
- Dostawa materiałów do bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Raciąż w 2024 r.
więcej: Montaż konstrukcji metalowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.