eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmek › Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ulic Nadwiślańskiej, Kolistej, Starowiejskiej i Głogowej w Bobrku i ul. Brzechwy w Chełmku



Ogłoszenie z dnia 2023-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ulic Nadwiślańskiej, Kolistej, Starowiejskiej i Głogowej w Bobrku i ul. Brzechwy w Chełmku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chełmek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181801

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 11

1.5.2.) Miejscowość: Chełmek

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-660

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chelmek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.chelmek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-14b0366b-9be2-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ulic Nadwiślańskiej, Kolistej, Starowiejskiej i Głogowej w Bobrku i ul. Brzechwy w Chełmku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14b0366b-9be2-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00171108

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025962/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ulic Nadwiślańskiej, Kolistej, Starowiejskiej i Głogowej w Bobrku i ul. Brzechwy w Chełmku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00057491

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 10748338,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ulic Nadwiślańskiej, Kolistej, Starowiejskiej i Głogowej w Bobrku
Zadanie obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej, w tym:
 kanały sanitarne fi 225/200 mm wraz ze studniami rewizyjnymi – dł. ok. 2.080,5 m
 odcinki wysięgników fi 160 mm – dł. ok. 243,5 m
 rurociągi tłoczne fi 110/90/75 mm – dł. ok. 564,5 m
 przyłącza kanalizacji sanitarnej fi 200/160 mm – dł. ok. 404,0 m
oraz
 pompownia ścieków P4 na bazie zbiornika o średnicy zewnętrznej ok. Dz = 1800 mm i głębokości ok. H = 6,62 m o wydajności obliczeniowej Q=2,381l/s przy Hp=9,3m, zlokalizowana przy ul. Kolistej w fragmencie wydzielonym z działki 172/97; wraz ze zjazdem z drogi ul. Kolistej, ogrodzeniem (dł. ok. 35,0 m) i zagospodarowaniem terenu (powierzchnia zagospodarowania terenu pompowni ok. 78,47 m2, powierzchnia do utwardzenia ok. 63,9 m2),
 pompownia ścieków P5 na bazie zbiornika o średnicy zewnętrznej ok. Dz = 1600 mm i głębokości ok. H = 6,14 m o wydajności obliczeniowej Q=6,191l/s przy Hp=7,5m, zlokalizowana przy ul. Nowowiejskiej w fragmencie wydzielonym z działki 172/97; wraz ze zjazdem z drogi ul. Głogowej, ogrodzeniem (dł. ok. 31,0 m) i zagospodarowaniem terenu (powierzchnia zagospodarowania terenu pompowni ok. 62,95 m2, powierzchnia do utwardzenia ok. 53,4 m2),
 zasilanie pompowni z sieci TAURON Dystrybucja S.A. o łącznej długości projektowanych zasilających linii kablowych YKY 4-16 od miejsc dostarczania energii do rozdzielni pompowni oraz YKY 3x2,5 od rozdzielni do komór pomiarowych wynosi ok. 60 m.
W ramach zadania i zaoferowanej ceny wykonawca jest zobowiązany przede wszystkim do:
 odtworzenia terenu do stanu poprzedniego, w tym odbudowę dróg zgodnie z dokumentacją projektową i załączonymi warunkami odtworzenia wydanymi przez odpowiednich zarządców dróg, odbudowę zjazdów, utwardzeń, elementów odwodnienia, itp.,
 zabezpieczenia sieci i infrastruktury kolidującej z realizacją inwestycji zgodnie z wydanymi warunkami gestorów tych sieci,
 poniesienia kosztów wynikających z płatnych nadzorów, badań i prób wynikające z wydanych warunków,
 opracowania projektów tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy kanalizacji, wdrożenia oraz likwidacji oznakowania wynikającego z tych projektów,
 zajęcia pasa drogowego na czas budowy kanalizacji,
 odwodnienia wykopów i/lub wykonania ewentualnych prac związanych
z obniżeniem poziomu wód gruntowych wg technologii dobranej przez wykonawcę.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają załączona dokumentacja projektowa. Przedmiot niniejszego zamówienia został przygotowany do realizacji na podstawie aktualnej decyzji pozwolenia na budowę, decyzja Starosty Oświęcimskiego nr 583/21 z dnia 30.07.2021 r., znak WAB.6740.2.45.2022.DS wraz z decyzją Starosty Oświęcimskiego nr 583/21 z dnia 30.07.2021 r., znak WAB.6740.2.45.2022.DS wraz z decyzją Starosty Oświęcimskiego z dnia 17.01.2023 r., znak WAB.6747.1.11.2023.IS.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca rozpoczął realizację od części dotyczącej ul. Kolistej wraz z budową pompowni P4. Ponadto roboty związane z odtworzeniem nawierzchni, zjazdów, placów i innych terenów były wykonywane niezwłocznie po zakończeniu prac związanych z wykonaniem sieci kanalizacyjnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 7342900,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Brzechwy w Chełmku
Zadanie obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej, w tym:
a) W zakresie dokumentacji opracowanej przez BMF PROJECT Mateusz Fujak (zakres objęty niniejszym zamówieniem został wskazany na dodatkowym planie zagospodarowania terenu dołączonym do dokumentacji projektowej)
 kanały sanitarne fi 250 mm wraz ze studniami od studni R5 do studni R28 – dł. ok. 652,7 m
 przyłącze kanalizacji sanitarnej fi 160 mm – dł. ok. 20,9 m
b) W zakresie dokumentacji opracowanej przez Biuro Projektowe PROHYDROINSTAL
 kanały sanitarne fi 250 mm wraz ze studniami – dł. ok. 284,5 m
 kanały sanitarne fi 200 mm wraz ze studniami – dł. ok. 911,0 m
 kanały sanitarne fi 160 mm wraz ze studniami – dł. ok. 757,0 m

W ramach zadania i zaoferowanej ceny wykonawca jest zobowiązany przede wszystkim do:
 odtworzenia terenu do stanu poprzedniego, w tym odbudowę dróg zgodnie
z dokumentacją projektową i załączonymi warunkami odtworzenia wydanymi przez odpowiednich zarządców dróg, odbudowę zjazdów, utwardzeń, elementów odwodnienia, itp.,
 zabezpieczenia sieci i infrastruktury kolidującej z realizacją inwestycji zgodnie z wydanymi warunkami gestorów tych sieci,
 poniesienia kosztów wynikających z płatnych nadzorów, badań i prób wynikające z wydanych warunków,
 opracowania projektów tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy kanalizacji, wdrożenia oraz likwidacji oznakowania wynikającego z tych projektów,
 zajęcia pasa drogowego na czas budowy kanalizacji,
 odwodnia wykopów i/lub wykonania ewentualnych prac związanych z obniżeniem poziomu wód gruntowych wg technologii dobranej przez wykonawcę.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają załączona dokumentacja projektowa. Przedmiot niniejszego zamówienia został przygotowany do realizacji na podstawie aktualnych zgłoszeń w organie budowlanym:
 z dnia 20.06.2022 r. wraz z zaświadczenie Starosty Oświęcimskiego z dnia 6.07.2022 r., znak WAB.6743.1.2088.2022.DS, o braku wniesienia sprzeciwu oraz decyzją Starosty Oświęcimskiego z dnia 6.12.2022 r., znak WAB.6740.1.562.2022.IS, o przeniesieniu zgłoszenia,
 z dnia 13.12.2022 r. wraz z zaświadczeniem Starosty Oświęcimskiego z dnia 4.01.2023 r. o braku wniesienia sprzeciwu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 3405437,66 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3980280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11105955,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3980280,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Jarosław Wójcik Zakład Robót Inżynieryjno-Budowlanych "KANBUD" S.C.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zenon Wójcik Zakład Robót Inżynieryjno-Budowlanych "KANBUD" S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273394964

7.3.3) Ulica: ul. 9 Maja 3/81

7.3.4) Miejscowość: Libiąż

7.3.5) Kod pocztowy: 32-590

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3980280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1430720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4383595,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1430720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Jarosław Wójcik Zakład Robót Inżynieryjno-Budowlanych "KANBUD" S.C.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zenon Wójcik Zakład Robót Inżynieryjno-Budowlanych "KANBUD" S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273394964

7.3.3) Ulica: ul. 9 Maja 3/81

7.3.4) Miejscowość: Libiąż

7.3.5) Kod pocztowy: 32-590

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1430720,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.