Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-26
Jurata: ZP/5/2008 Modernizacja budynku 24
Numer ogłoszenia: 200170 - 2008; data zamieszczenia: 26.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Zespół Wypoczynkowy "Jantar", ul. Wojska Polskiego, 84-141 Jurata, woj. pomorskie, tel. 058 6754285.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzwjantar.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowt.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/5/2008 Modernizacja budynku 24.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku dwadzieścia cztery, Modernizacja dotyczy całościowej wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, wymiany okładzin ścian i podług z ociepleniem, modernizacji łazienek, wymiany elewacji i wymiana instalacji elektrycznych. Dokładny opis oraz zakres zamówienia zawierają, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i Dokumentacja projektowa obejmująca rysunki oraz załączony przedmiar robót jako element pomocniczy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.14 - Instalowanie drzwi metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 7.000,- zł. (słownie: siedem tysięcy złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków opisanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1.1Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień. 1.2Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: A) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował, co najmniej jedną osobą, która przy realizacji zamówienia pełnić będzie samodzielną funkcję techniczną w budownictwie jako kierownik robót (budowy) w branży budowlanej - osoba ta musi posiadać uprawnienia potwierdzające przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej we właściwej specjalności oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., nr 5, poz.42 z późn. zm.), B) Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (bądź krótszym - jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy) co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu wielobranżowej roboty remontowej w placówkach oświatowych lub obiektach użyteczności publicznej o wartości brutto min. 300.000 zł. - obejmujące swym zakresem prace modernizacyjne. Zamawiający będzie brał pod uwagę wyłącznie zamówienia, które zostaną poparte dokumentem /np. referencje, ostateczny protokół odbioru przedmiotu umowy/, wystawionym przez inwestora, potwierdzającym, że zlecone roboty budowlane zostały wykonane z należytą starannością. W dokumencie potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia ujętego w wykazie, winien znaleźć się zakres robót i terminy wykonania, jako potwierdzenie, że przedstawiony dokument dotyczy konkretnej pozycji z wykazu. 1.3Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; A) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał składając ofertę, że dysponuje środkami pieniężnymi w wysokości nie mniejszej niż 300 000 zł. (słownie: trzysta tysięcy) 1.4Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - dokument potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem; 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5. Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu wielobranżowej roboty remontowej w placówkach oświatowych lub obiektach użyteczności publicznej o wartości brutto min. 300.000 zł. - obejmujące swym zakresem prace modernizacyjne; 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, (Dysponowanie przez Wykonawcę osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w specjalnościach konstrukcyjno-budowlanych oraz wpisanymi do Izby Inżynierów Budownictwa); 7.Zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, o którym mowa w pkt. V 1.2 b SIWZ - kierownika robót (budowy); 8.Kopia uprawnień opisanych w pkt. V 1.2 b SIWZ - kierownika robót (budowy) w branży budowlanej; 9.Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; że dysponuje środkami pieniężnymi w wysokości nie mniejszej niż 300 000 zł. (słownie: trzysta tysięcy); 10.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - w celu potwierdzenia warunku, (Zamawiający nie określa, na jaką wartość ma opiewać polisa, dlatego sam fakt posiadania polisy, aktualnej na dzień składania ofert, będzie wystarczającym dokumentem).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzwjantar.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego: Wojskowy Zespół Wypoczynkowy JANTAR Ul. Wojska Polskiego 84-141 JURATA Pokój nr 328 pawilon DELFIN III piętro sek. Administracji.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego: Wojskowy Zespół Wypoczynkowy JANTAR Ul. Wojska Polskiego 84-141 JURATA Pokój nr 328 pawilon DELFIN III piętro sek. Administracji.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- Budowa budynku hali sportowej wraz z przebudową infrastruktury ośrodka sportowego w Borowej
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





